Van het weekend weer nieuwe artikelen en een video

Lieve beauties,

Vandaag heb ik geen nieuwe artikelen geplaatst. Ik heb wel een video opgenomen over mijn aangekomen Kruidvat pakketje maar ik ben niet helemaal tevreden en heb hem nog niet geplaatst. Vandaag heb ik mijn dag niet zo. Ik ga de video morgen bewerken of ik neem hem opnieuw op, ik kijk even wat het beste is!

Ik ben wel bezig geweest met de lay out van de website en het koppelen van de e-mail etc. Ook heb ik nu bijna overal iets toegevoegd zodat er reacties kunnen worden achtergelaten op een artikel of op een filmpje. Ik ben nog niet zo thuis in het maken van websites maar ik leer hier met de dag. Het kost ook wat tijd en daarom lukte het niet om n een artikel te schrijven. Ik doe zo nog wel even een update in de categorie "het Leven" want daar heb ik wel wat goed nieuws, helaas ook wat slecht nieuws maar ik focus me maar op het positieve!

Love to see you soon! Van het weekend komen er weer nieuwe dingen online!

XoXo

Life Must Be Faulous