Zondagochtend, RTL programma: Life is Beautiful

Vandaag ga ik lekker de hele dag in mijn pyama doorbrengen, lekker met een capuccino op de bank televisie kijken en met mijn hondje spelen. En vanavond kijken naar de WK wedstrijd Nederland-Mexico.

Ik had de televisie aangezet en ik was aan het kijken naar berichtjes op mijn telefoon, me niet bewust van op welke zender mijn televisie stond afgestemd.

Mijn aandacht werd getrokken toen ik de woorden "make-up tip" en "blauwe kringen" hoorde. Bleek, ik had RTL4 aanstaan en het programma Life is Beautiful was bezig.

Omdat ik de make-up tip over het wegwerken van plekjes op het gezicht miste ben ik even naar hun website gegaan. Er staan allemaal korte filmpjes met make-up tips op. Erg fijn want ik hou van korte filmpjes met veel informatie.

Bekijk de website van Life is Beautiful hier.

De visagist, Marc Lubach, gebruikt producten van Colorescience. Dat is een merk waar ik zelf nog nooit producten van heb gebruikt maar waar ik laatst wel naar gezocht hebt omdat ik benieuwd was naar wat minerale make-up is. De producten van Colorescience zijn gemaakt op minerale basis wat goed is voor je huid omdat er natuurlijke ingredienten en mineralen worden gebruikt. De kans op allergische reacties is een stuk kleiner bij het gebruik van deze make-up soort. Ikzelf heb gelukkig weinig last van allergische reacties, acne, puistjes en mee-eters. Ik weet niet of dat geluk is of dat dit komt doordat ik mijn huid goed verzorg. Ik heb wel gevoelige ogen, dus mischien dat ik toch voor oog make-up eens ga kijken wat de producten van Colorescience voor me kunnen doen. In ieder geval zorgt minerale make-up ervoor dat je huid niet wordt afgesloten en het schijnt dat je de make-up niet voelt zitten. (bron voor de uitleg over minerale make-up: Beautyjournaal  (d.d. 29-06-2014)).

Klik hier voor de website van Colorescience.

In ieder geval vond ik de volgende filmpjes leuk om te kijken:

 

 

 

Ik vond Life is Beautiful in ieder geval een leuk programma, ik kende het niet en daarom wilde ik dit graag delen. Ik ga fijn de afleveringen terugkijken en hopelijk kan ik nog meer leren. Een ander item dat me aansprak was het item over blauwe bessen. Ik hou wel van bessen maar eet ze niet regelmatig. Mischien kan ik met de tips van Life is Beautiful de bessen een plekje geven in mijn dagelijkse eetpatroon.

De bronnen staan in dit artikel vermeld.

Ik wens jullie een fijne zondag toe.

With Love,

Life Must Be Fabulous

Reacties: Zondagochtend Life is Beautiful

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht