Would you rather

De Would you Rather Beauty Tag, via Miss Lipgloss.

Would you rather beauty tag

1. Slordig haar en mooie make-up of mooi haar en geen make-up?

Slordig haar en mooie make-up... Normaal zeg ik als je haar maar goed zit dan komt de rest wel oke...maar ik heb toch liever wat op mijn gezicht!

2. Zou je liever je wenkbrauwen afscheren of je wimperhaartjes er uit trekken?

Uhm... ik vind het beide niet echt een topidee... Dat zou dan zijn mijn wenkbrauwen afscheren... Ik zal dan zeker een extra mooie eyebrow kit aanschaffen (i love anastasia beverly hills) om de wenkbrauwen er dan weer mooi op te tekenen.

3. Wil je liever voor de rest van je leven alleen nog maar bij MAC shoppen, of liever bij Sephora?

Dat wordt dan denk ik MAC.. helaas is er in Nederland geen Sephora meer dus dan zou ik steeds naar het buitenland moeten om lekker te kunnen shoppen.

4. De lipgloss/lipliner look óf een eighties permanentje?

De eerste, de lipgloss/lipliner look.... Permanent heb ik ooit eens gedaan en dat was twee jaar een verschrikking.. NOOIT MEER in mijn leven.

5. Liever een duidelijke foundation rand op je gezicht, óf te heftig aangebrachte blush?

Dan maar een foundation rand, die kun je nog een beetje wegpoetsen. Hele heftige blush geeft meteen zo een opgeblazen gezicht, liever niet hihi!

6. MC Hammers Pants of een fietsbroekje?

Ik begin spijt te krijgen van deze would you rather... hihi een fietsbroekje dan maar???

7. Liever een te oranje mislukte spray tan of duidelijke tan lines die je niet kan verbergen?

Die te oranje mislukte spraytan kun je nog wat verbergen en camoufleren plus je bent in ieder geval één kleur.. ik hou het daar dan maar bij als ik zou moeten kiezen.

8. Wil je liever een slecht kapsel of een lelijke haarkleur?

Uhm... dan maar een slecht kapsel... Ook daar kun je nog wel wat mee uiteindelijk.. een lelijke haarkleur kun je ook weer verven maar mijn ervaring met verven is toch dode punten...

9. YouTube weg of Twitter weg?

Twitter... Ik vind het best wel leuk maar ik doe er niet superveel mee. Dan liever You tube houden zodat ik nog heerlijk filmpjes kan kijken!

10. Zou je liever je make-up kwasten voor altijd opgeven, of mascara?

Ik vind dit ook een lastige maar dan doen we maar de make up kwasten opgeven... mascara kan ik echt niet zonder en make up kwasten.. tja.. ik hou er niet van met mijn vingers maarrrr dan moet het maar hihi!

 

Reacties: Would you rather

haha

Haha wat een rotvragen zeg!!!!

Re:haha

Ja echt he Laura... halverwege wilde ik hem eigenlijk weg gaan halen hihi! XoXo Olivia

Nieuw bericht