Weekendje thuis

Mijn eerste weekendverlof was top, de tweede was zwaar klote, de derde ging wel en nu de vierde is spannend!  Gisteren bij thuiskomst stond er een heerlijke Saoto voor me klaar in de koelkast en ik hoefde niet direct te rollen naar de supermarkt. Heel fijn. Vriendjelief hadmn huis gepoetst dus dit was fijn thuiskomen! Ik heb wat wasjes gedraaid en daarna ongeveer 13 uur geslapen... ik denk dat ik het nodig had hihi!

Vandaag gezellig bezoek gehad van mams met mijn lieve hondje. Ik heb weer gekookt, met de tips van de ergotherapeut en mijn moeder die het meeste heeft gedaan.. maar wat was het fijn om even in de pan te roeren en de vis lekker te kruiden... 

Morgen wordt het spannend. Ik ga met mijn vriendin naar Latin Village en wel met de rolstoel. Een rolstoelparkeerkaart geregeld dus ik hoop dat dit goed gaat en nu hopen dat het een beetje mooi weer wordt zodat ik niet met die rolstoel door de blubberbende moet. EA Events (de organisatie van Latin Village) heeft me gemaild dat er vooral verharde paden zijn dus ik hoop dat dit ook het geval is bij de toegang tot de feesttenten. Ik heb er enorm veel zin in! Heb 2 outfits klaarliggen en hoop dat ik morgen de keuze kan maken. Al helemaal zin om lekker te gaan tutten morgenochtend. Ik ga kijken of ik foto's kan uploaden en dan zet ik zo nog een artikel online en anders ga ik deze week mijn laptop leeghalen en alles opnieuw installeren want dan zit er gewoon iets goed fout... Ik snap niet waar het probleem aan ligt...

Genieten jullie nog even van dit weekend?

With Love,

Life Must Be Fabulous

 

Reacties: Weekendje thuis

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht