Weekend (korte update)

Lieve lezers,

Het is weer weekend, althans... de helft zit er eigenlijk alweer op. Ik lig nu in bed met een kopje thee. Mijn lieve hondje is vandaag 1 jaar geworden. Het schatje! Ze heeft twee extra snoepjes gehad en een nieuw speeltje. Ook heb ik extra lang met haar gespeeld en veel geknuffeld.

Ik heb haar al sinds haar geboorte en we hadden direct een band. Ik hou zoveel van haar! Dit eerste jaar is echt voorbij gevlogen. o.a. Doordat ik zelf 8 maanden ziek ben geweest.

Mijn moeder en haar man kwamen bij me eten, even gezellig bijgekletst. Gelukkig kwamen ze laat zodat ik kon uitslapen en rustig aan kon doen. Ik ben zo moe.... Sorry dat ik het blijf herhalen. Ik ben gewoon vreselijk moe. Ik heb heel erg mijn best gedaan om vandaag niet in slaap te vallen, maar het is gelukt! hihi

Ik heb vandaag een video opgenomen en op Youtube gezet. Klik hier voor de link naar het artikel. Ook heb ik zojuist mijn concept artikel over Utopia online gezet, klik hier om daar naar toe te gaan!

Morgen even koffie drinken bij mij thuis met mijn vriendinnetje en verder rustig aan. Maandag weer therapie en dat wordt een lange dag..... Zie er nu al tegenop. 

Sweety dreams!!!

XoXo

Olivia

 

Reacties: Weekend (kort update)

vtvhiunicv@gmail.com

znukza@gmail.com

Nou moe.....

Het is me niet gegund om te reageren denk ik! ;-) nog een laatste poging dan maar! ;-) Ik was nog steeds bij de 1e verjaardag van je beste vriendinnetje...leuke visite van je mams en man en vandaag lekker kletsen met vriendin. Klinkt allemaal erg leuk. En maandag ben je er gewoon weer klaar voor! Nog een fijne zondag en zet hem op maandag! ;-) Xxx

Respect

Als ik jou 'geschiedenis" een terug lees kan ik niet anders zeggen dan dat ik respect voor je heb! Je doet het heel erg goed en dat je moe bent lijkt mij niet meer dan logisch! Gewoon eraan toegeven lijkt mij het beste! En zo te lezen heb je een leuk weekend (gehad) verjaardag van je beste vriendinnetje

Re:Respect

Huh? Mis de andere helft van mijn reactie?! ;-) nou hier nog maar eens dan! Hier was ik gebleven; Verjaardag van beste vriendinnetje

Nieuw bericht