Lancering LifeMustBeFabulous

Goedemiddag beauties, na het lezen van veel blogs, heb ik besloten om ook een blog te starten. Ik weet het, de zoveelste. Ik wil graag lekker van mij afschrijven, het is een soort uitlaatklep voor mij en waarom zou ik dat in een dagboek doen? Wie weet heeft een ander wel iets aan mijn verhaal. Ik heb namelijk vaak wel veel aan andermans verhalen. Het helpt mij om te relativeren als ik negatieve berichten zie en het helpt me om vrolijk te worden als ik leuke dingen lees. Ik lees graag beautyblogs en heb veel aan de dingen die ik lees. Ik ben er graag mee bezig dus ik dacht ik kan mijn verhaal ook best delen. Normaliter ben ik een goedlachse jonge vrouw die van het leven houdt. De laatste tijd heb ik veel meegemaakt en nu zit ik (tijdelijk) in een rolstoel. Ik slik veel medicatie (morfine, diazepam, slaaptabletten) dus lange teksten kan ik gedurende deze medicatie niet schrijven. Binnenkort zal ik naar een revalidatiecentrum gaan, rollend erin en hopelijk lopend weer naar buiten. Ik heb niet veel om handen op dit moment, het is afwachten tot ik kan worden opgenomen. Ik hou van lekker tutten, met make up bezig zijn, mijn haar doen, lekker koken, uit eten gaan met mijn vriend of met vriendinnen, blogs lezen van andere dames die van beauty houden. Ik merk op sommige dagen dat ik nergens zin in heb, maar als ik dan mijn make up kwasten tevoorschijn tover dan wordt ik daar toch een beetje gelukkig van. Ik heb doordat ik nu thuis op de bank lig, lekker kunnen internetshoppen. Vandaag het eerste product binnengekregen. Ik dacht, waarom zou ik dan niet die producten die ik heb besteld gaan reviewen? Als je benieuwd bent naar mij en mijn leventje, kom dan gauw terug op deze website. Ik hoop dat mijn leven binnenkort weer fabulous is. Ik neem jullie mee in mijn zoektocht daarnaar.

With Love,

LifeMustBeFabulous

Volg mijn Blog op Bloglovin'