Webshoplog Boozyshop incl Video!

Goedemiddag lieve beauties,

Tijd voor een nieuw artikeltje MET een video...

Doodeng die video's maar wel erg leuk om te doen. Ik heb een webshoplog opgenomen over mijn bestelling bij Boozyshop die ik gisteren heb binnengekregen.

Klik hier als je de video niet kunt bekijken.

De producten die ik heb gekocht op een rijtje:

- The original Beautyblender

- Sleek oogschaduwpalet i-Divine, ultra mattes V1 brights palette

- Sleek true colour lipstick, contains vitamin E, matte

- J Cats Beauty, 3 keer shimmery powder, shine your day nr's SP113, SP107, SP135

- lege jars waar je de poeder in kan doen of waarin je kleurtjes kunt mengen

- Sleek Eau La La Liner Pencil Bullion

- Wet & Wild, cream foundation medium

Zie hieronder ook een foto van de swatches op mijn arm van de oogschaduw. De lichte kleuren zijn wat minder goed zichtbaar (komt ook door het zonlicht op de foto).

En dan had ik nog gekregen, van mijn lieve vriendin, een prachtige tas van het merk Pourchet Paris. En het heerlijke geurtje Goldy van Nabil Hayari Psrfums Paris. Deze parfum is een echte aanrader, blijft lang 'hangen' en je hebt aan 2 x en spray genoeg voor de gehele dag. I love it!

 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ben benieuwd naar de reacties op mijn video, moet ik dit vaker doen?

With Love,

 

Life Must Be Fabulous

Reacties op onderwerp: Webshoplog Boozyshop incl Video!

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht