Wauw

Lieve beauties,

Bijna een week heeft mijn website stil gelegen en toch haal ik gemiddeld 100 unieke bezoekers per dag. Ik vind het helemaal fantastisch! Echt. MIjn dag is weer goed gemaakt hihi! Ik hoop vanaf nu weer wat vaker in te kunnen loggen. Ik kon me er nog niet zo goed toe zetten. Moet erg wennen in het revalidatiecentrum maar het gaat steeds beter. Aardige mensen om me heen dus dat scheelt al een hoop. Wat ik zo bijzonder vindt is dat je zo snel een band met mensen/medepatienten opbouwt. Waarschijnlijk omdat iedereen hier met zijn of haar eigen ellende zit en je van elkaar begrijpt hoe het is. De mensen om mij heen thuis die snappen niet hoe ik me voel en hier wordt het wel begrepen. Als je ineens een huilbui krijgt dan hoef je je er niet voor te schamen, je kunt het er gewoon uitgooien. Thuis moet je het uitleggen en snappen ze niet waarom dit soort dingen gebeuren. Ik heb een mooi uitzicht op zee vanaf mijn bed, daar geniet ik van. Het weer wordt steeds beter dus dat is ook een mooie meevaller. Mischien kleur ik dan toch nog wat bij. Ik heb begrepen dat mijn therapierooster vanaf volgende week wat voller gaat worden dus daar ben ik erg blij mee. Nu heb ik het nog niet zo druk en toch ben ik doodmoe aan het einde van de dag. Ik ben ook veel meer uit bed op dit moment. Thuis lag ik de hele dag op de bank of in bed en hier rol ik steeds door het gebouw heen. Dat is al een groot verschil. Vanaf volgende week ook fitness erbij dus ik ga even armspieren kweken hihi!

Ik ga zo even een review over een masker schrijven en online zetten dus jullie horen weer van mij!

Heel veel liefs!

XoXo

Life Must Be Fabulous

I hope it will be... soon..