Wat ben je aan het doen TAG

Lieve beauty's,

Deze week werd mij op drie verschillende dagen gevraagd wat ik aan het doen was.

Ik dacht ik doe even een kleine tag op mijn blog hierover. "Wat ben ik aan het doen?"

De eerste die mij vroeg wat ik aan het doen was (afgelopen dinsdag) is de mooie budgetbeautystuff. Op dat moment was ik aan het kijken hoe ik een video kon bewerken in photoshop. Dit lukte totaal niet. Echt een drama was het. Ik ben toen maar gaan koken (lekker roseval aardappeltjes met doperwtjes, kalkoenshoarma en zelfgemaakte turkse cacik, een recept van zeyologie. Heerlijk was het)!

Op woensdag vroeg de mooie Looksbyesther wat ik deed. Ik was lekker erwtensoep aan het maken met drie soorten ui en knoflook. Jum we hebben er nog een paar dagen van genoten! Het kost wel veel tijd om erwtensoep te maken. Het snijwerk heb ik zittend gedaan maar je moet wel echt 6 x per uur naar de pan om te roeren etc. Ik denk dat ik in totaal 3 uur bezig ben geweest. Ik krijg er nu spontaan zin in en ik ga dat laatste bakje uit de vriezer halen en zo lekker opeten hihi! Ik ben van plan om binnenkort weer erwtensoep te maken en dan mijn recept op de blog te zetten. Ik gebruik vaak een standaard erwtensoeppakket van Albert Heijn of de Lidl (dan hoef ik geen hele knol te halen en dan zijn de kikkererwten al mooi afgemeten) maar ik voeg er nog wel allerlei ingredienten aan toe waardoor hij een beetje pittig wordt. Net even anders dan anders!

Op vrijdag vroeg de lieve Mandybosnailsshopdiy mij wat ik deed. Op dat moment was ik aan het wachten op mijn taxi die mij naar het revalidatiecentrum zou brengen. De taxi was uitendelijk 45 minuten te laat waardoor ik te laat in het revalidatiecentrum was. Ik was erg boos op het taxibedrijf (niet op de chauffeur maar op de planning) omdat ze mij afgelopen maandag vergeten waren en ik daardoor toen ook al een therapie miste. Dus ik was op deze foto nog even niet zo in de mood... Ik heb twee tassen mee omdat ik ook hydrotherapie in het zwembad had.

En dit waren alweer de drie tags die ik kreeg.

Leuk om te zien hoe dat zo op instagram zich verspreid!

With love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

 

Reacties: Wat ben je aan het doen TAG

samenvatting

Leuke samenvatting heb je ervan gemaakt!

Nieuw bericht