W7in the Night, Smokey shades, Eye colour Palette

Ik kan natuurlijk niet achterblijven met de W7 in the Night. Vorige week zondag heb ik hem op mijn bed gevonden in het revalidatiecentrum. MIjn pakketje van Alice and Jo. Zie voor de unboxing post mijn blog in de categorie beauty, klik hier om daar naar toe te gaan.

Ik moet een beetje mijn verontschuldigingen aanbieden voor de kwaliteit van de foto's. Hier in het revalidatiecentrum is het wat lastig om de boel mooi op de foto te zetten daar ik niet echt mooie achtergronden o.i.d. heb. Daarom heb ik er even voor gekozen om de foto's te maken in de verpakking waarin ik het product heb ontvangen. Wanneer ik weer lekker thuis verblijd heb ik genoeg leuke accesoires om de kwaliteit van de foto's weer wat op te vijzelen.

Hieronder foto's van de verpakking van W7 In te Night, de achterkant en de binnenkant.

W7 in the Night, smokey shades oogschaduw palet. Het nieuwe pallette van W7. Dit keer geen dupe van de fameuze Urban Decay Naked paletten maar een eigen palet van W7 met 12 kleuren. De kleuren zijn paarsachtig, donker, perfect voor een smokey eye en voor een zwoele blik als je een avondje uit gaat. Er zitten shimmery kleuren bij maar ook een paar iets minder shimmery kleuren (er zitten geen matte kleuren bij!). Je moet er denk ik wel een beetje van houden. Ik vind de verpakking wederom een beetje goedkoop ogend maar goed, hij kost ook slechts EUR 7,99 bij Alice and Jo. Voor dat geld heb ik het liefst goed gepigmenteerde kleuren dan een enorm mooie verpakking. Dat is dan een bijzaak. Ik heb het palette deze week twee keer gebruikt en ik ben enthousiast. De kleuren vind ik beter gepigmenteerd als de W7 in the Buff (dat is mijn vergelijkingsmateriaal omdat die ook in mijn 'stash' zit). Bij de W7 in the Buff moet ik aanzienlijk meer van het product gebruiken wil ik het goed zichtbaar krijgen op mijn ogen. Bij dit palet is het juist zo dat je iets voorzichtiger de kleuren moet aanbrengen omdat het anders al snel iets too much wordt. Ik houd van de combinatie licht en donker en ik hou van shimmers. Dus dit palet mag zeker niet ontbreken in mijn verzameling oogschaduwpaletten.

Hieronder de swatches op mijn hand met de kleuren erbij geschreven en daaronder de swatches naast het palet.

Er zit een applicator bij de verpakking inbegrepen. Ik heb geprobeerd om deze te gebruiken maar heb hem snel weggelegd. Hij laat veel haartjes achter op je ogen en dat vind ik niet prettig. Ik gebruik gewoon weer mijn fijne kwasten die ik heb van o.a. Real techniques, Hema, Boozybrushes en de brush sets.

Dit palet kun je gebruiken voor allerlei looks. Als je er TEVEEL van gebruikt dan gaat het niet mooi zijn en dan zul je er geen mooie look mee kunnen maken. Als je zelf een paar goede kwasten hebt dan kun je juist heel veel met dit palet. De kleuren van het palet zijn een beetje de kleuren die het de komende herfst/winter gaan doen. Ik lees bij verschillende reviews en reacties dat sommigen vinden dat het echt een In the Night palet is en dat het niet mogelijk is om een look te maken voor overdag. Ik ben het daar niet mee eens. Je kunt de lichtere kleuren prima gebruiken voor een look voor overdag. Ook de donkere kun je toevoegen aan je look. Vind je de shimmers teveel dan kun je met een fluffy kwast je oogleden een beetje blenden met een klein beetje All about Matt poeder van Essence. Je ziet de shimmers dan iets minder en het maakt het iets minder donker. Het licht helemaal aan je oogleden en de manier waarop je jezelf opmaakt hoe je er uiteindelijk uitziet.

Hieronder een look die ik afgelopen week heb gemaakt in het revalidatiecentrum, ik heb hem geblend met wat all about matt poeder van Essence om het iets minder simmery te krijgen:

I know... ik moet nodig mijn wenkbrauwen laten doen. Note: de foto is gemaakt nadat ik zwemtherapie heb gehad, ik ga niet met mijn hoofd onder water hoor maar de foto is van het einde van de dag en niet nadat ik het net had aangebracht. De kleuren blijven perfect zitten gedurende de dag!

Ik vind in ieder geval dat deze look prima voor een doordeweekse dag kan of voor naar je werk.

Hieronder de tweede look die ik heb gemaakt. Dit is van vandaag. Ook een look die prima overdag te dragen is en ik denk niet dat hij too much is.

Als je de kleuren echt met elkaar gaat blenden dan merk je dat ze vervagen, doe er dan nog een klein beetje overheen om het iets aan te zetten. Op mijn gezicht heb ik de producten van Sleek make up gebruikt, de mascara van L'Oreal en lippenstift van Essence. Ik heb vandaag mijn extensions in van Luxury for Princess in de kleur butterscotch blonde.

 

Ik ben erg blij met de shimmery kleuren van dit palet. Ik weet zeker dat ik hem vaak ga gebruiken. De applicator die erbij zit niet maar de oogschaduw absoluut wel. Als ik weer een keer ga stappen ga ik kijken of ik een goede smokey eye kan maken. Als dit lukt zal ik dit zeker nog posten op instagram en twitter.

Hieronder nog twee verzamelfoto's die ik heb geplaatst op instagram en twitter.

 

Heb jij het W7 in the Night palet al aangeschaft? Of twijfel je er nog over? Ik ben benieuwd naar jullie mening.

With love,

Olivia

Life Must be Fabulous

 

 

 

Reacties: W7in the Night, Smokey Shades - Eye colour palette

ook al zo mooi

Deze is ook al zo mooi. Echt leuk hoe je jou site hebt gemaakt. Xxxx laura

Re:ook al zo mooi

Thanks Laura! Leuk dat je een bericht achterlaat! XoXo Olivia

.

Mooi palette, ik heb hem niet maar denk dat ik hem wel ga kopen of bestellen, is deze ook in de winkel te koop? Liefs Kelly

Re:.

Tnx! Ik heb hem via alice and jo webshop. Er zijn meer webshops die hem verkopen maar van alice and jo weet ik in ieder geval dat ze betrouwbaar zijn!!! Volgens mij ligt hij nog niet in de winkels... wellicht dat hij net als de w7 in the buff en w7 in the nudes op een gegeven moment in winkeks als voordeelshop en de op=op winkel liggen. Ik heb deze winkels niet in de buurt dus dat kan ik je helaas niet vertellen! Xoxo Olivia

mooi

Mooi pallet en een mooie look!

Re:mooi

Thanks Sophie :-) xoxo Olivia

Nieuw bericht