W7 in the Buff - Lightly Toasted

Lieve beauty's,

W7 heeft een nieuw palette, het "In the Buff Lightly Toasted" oogschaduw palette met 12 kleuren.Nieuwsgierig?Ik heb hem in de pre-order besteld bij Boozyshop voor EUR 7,95 en gisteren kwam de postbode hem brengen. Ben je benieuwd naar dit nieuwe palette? Ik heb hem vandaag uitgeprobeerd! Lees in dit artikel mijn review en mening over dit nieuwe palette!

Ik had ook de W7 in the Nude besteld omdat mijn Urban Decay Naked 3 palette vrij hard gaat de laatste tijd en de W7 in the Nude schijnt een goede dupe te zijn, ik ben benieuwd... PLUS dan heb ik alle W7 paletten en dan kan ik vergelijken!

De W7 in the Buff - Lightly Toasted

Het eerste wat ik dacht was... heej een versie op de In the Buff? In the Buff is een dupe van de Naked 2. Zou dit een nieuwe dupe zijn? Ik kan (nog) niks vinden. Ik ben op zoek gegaan op internet maar ik kan bar weinig vinden over dit nieuwe oogschaduw palette van W7. De W7 Lightly Toasted, lightly toasted betekent licht geroosterd. Nou ja. Ik heb hem in de pre-order besteld en hij is binnen. Het uiterlijk is een donkerbruine blikken doos, net als de andere W7 paletten maar in een andere kleur. Er zit een kwast bij zoals gewoonlijk. Ik vind het palette persoonlijk wat goedkoop ogend. Echter voor de prijs vind ik dat geen probleem.

Het nieuwe palet:

En de binnenkant

Naast de gewone In the Buff

Omdat het een versie is n.a.v. het palette in The Buff van W7, heb ik deze er even naast gelegd om te kijken hoeveel verschillen ik zie. Welke verschillen zie jij?

Ik heb al mijn paletten van W7 erbij gehaald en de kleuren hebben allemaal een unieke naam. Het lijkt er dus op dat alle kleuren uniek zijn. Wel vind ik dat vele kleuren veel van elkaar weg hebben. Het lijkt me leuk om alle W7 paletten eens met elkaar te vergelijken. Maar dat doe ik niet nu direct hihi.

 

De Swatches

OMG. Ik vond het swatchen van dit palette niet leuk om te doen. Op mijn arm pakte de oogschaduw echt niet goed en ik moest erg veel van het product gebruiken.

Het gaat om 12 kleuren. Ik heb de namen van de kleuren bij de kleur op mijn arm getypt. De kleuren Cracker en Lady Luck zijn de enige echt matte kleuren. Alle andere kleuren hebben een opvallende of een minder opvallende shimmer. Of ik moet het niet goed gezien hebben. Ik zie bij de meeste toch echt glittertjes. Ik hou ervan!

Mijn ooglook van vandaag met het nieuwe W7 palette

Ik heb mijn ogen vandaag opgemaakt met dit nieuwe palette. Ik moet zeggen dat ik er i.v.m. het swatchen even tegenop zag. Ik heb een primer van NYC gebruikt. Het viel me alles mee. Ik vermoed dat het swatchen zo lastig ging i.v.m. dat ik de bijgeleverde kwast heb gebruikt. Voor de ooglook heb ik mijn eigen fijne oog make-up kwasten gebruikt. Een heel verschil.

Eerst een aantal foto's en dan de conclusie;

  

    

Conclusie

Het nieuwe W7 palette voldoet aan mijn verwachting. De kleuren zijn mooi. Het zijn bruintinten en tinten net iets donkerder of lichter als het gewone W7 in the Buff palette. Ik ben blij dat ik hem heb gekocht dus dat is een pluspunt. De kwast mogen ze wat mij betreft weglaten, voor de kwast heb ik liever een stevigere verpakking. Mijn gewone In The Buff Palette heeft bijvoorbeeld al de bovenkant eraf liggen en ik heb hem misschien 5 keer gebruikt. Ik vind de kwaliteit van de verpakking slecht. Maar het gaat uiteindelijk om het product. Ik vind het voor deze prijs een prima oogschaduw palette en ik heb geen spijt van deze aankoop. Ik hou van shimmery kleuren en ook van bruintinten. Bruintinten passen goed bij mijn blauwe ogen. Het blenden ging vrij goed, ik moest één kleur wel een tweede keer aanbrengen omdat ik hem weg had geblend maar goed, ook hier relativeer ik het met de lage prijs. Dan maar iets meer van het product gebruiken. Mijn ooglook heb ik vanmorgen aangebracht en nu aan het einde van de middag zit het nog steeds goed op mijn ogen. Het blijft dus goed zitten. Eerlijkheidshalve heb ik wel een primer gebruikt en ook een klein beetje transparant poeder van Make-up studio om mijn make-up te fixeren zodat het beter blijft zitten. Ik moet zo door de regen om boodschappen te doen, ben benieuwd of mijn make-up dat overleeft hihi! Ik ben tevreden met dit palette en ik vind het als je fan bent van W7 een aanrader om het in je stash te hebben.

De instagramfoto

Ik heb me vandaag opgemaakt met de mooie producten die ik gistermiddag heb binnengekregen. Waaronder met het W7 palette. Zie hieronder in het midden de gebruikte producten en daaromheen foto's van mijn make-up look. Binnenkort komen er reviews over het prachtige Sleek make-up highlighting palette en het face form contouring and blush palette. Dit gaat mij vandaag niet meer lukken. Onderstaande foto is niet bewerkt en ik heb de producten van Sleek ook gebruikt.

Ik denk dat ik verliefd ben op make-up, kan dat?

Wat is jullie eerste indruk van dit W7 in the Buff - Lightly Toasted palette? Ga je hem kopen of heb je hem al besteld? Kon je niet wachten of wacht je geduldig de reviews van de bloggers af... ik ben benieuwd hihi! In ieder geval heb ik hierbij mijn mening gegeven. Binnenkort een professionele camera, die krijg ik cadeau (halleluja zo relaxed hihi) dus ik hoop dan mooiere product foto's te kunnen maken. Een goede camera staat al een tijdje op mijn wishlist.

Nou ik stop ermee voor vanmiddag.

Even boodschappen doen, eten en daarna lekker televisie kijken, op vrijdag is er altijd genoeg keuze!

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

 

Reacties: W7 in the Buff - Lightly Toasted

Review

Duidelijke review meis. Ik ga 'm binnenkort ook wel kopen denk ik,

Re:Review

Thanks!! Ja overall lijken de kleuren wel op andere kleuren van de andere paletten maar het is toch net anders... En als je de W7 in the Night iets too much vindt voor de feestdagen dan is dit een mooi alternatief. Bij het swatchen dacht ik even hmmm wat is dit.. Maar toen ik mijn eigen kwasten gebruikte ging het opmaken weer prima! Misschien ook door de primer maar de kleuren pakken goed en dat vind ik persoonlijk altijd belangrijk. Ik hou van deze kleurtinten dus voor mij is het een GO! hihi
Sweety dreams girl.
XoXo Olivia

mandybosnails@gmail.com

Wat een schitterende look Olivia. En wat een mooie ogen heb je! Welke kleur heb je gebruikt, het lijkt een beetje paars/grijs? Heel mooi ;-) Xx

Re:mandybosnails@gmail.com

Hi Mandy, dank je wel schat... * bloos* hihi. Ik denk dat het paarsige komt door de belichting! Binnenkort komt daar verandering in want ik mag een mooie spiegelreflexcamera uitzoeken als cadeau. Echt superlief! Dan hoef ik ook geen foto's meer te maken met mijn telefoon wat ik nu doe! Op de drie foto's naast elkaar zie je de kleuren denk ik het beste. Ik heb in combinatie met het Lightly toasted palette ook het highlighting palette van Sleek gebruikt onder mijn wenkbrauwen (een lichtbruine shining kleur maar heel lichtjes), aan de zijkanten (de donkere kleur ook erg shining( en bij de inner corner (een wittige shining kleur, ik ga dat highlighting palette dit weekend reviewen hij is namelijk echt zo vreselijk verschrikkelijk mooi! Ik vind dat hij MAC overtreft... maar dat ben ik hihi)... Verder heb ik van het W7 Lightly Toasted de kleuren: Teddy Bear, Wonderland (beide lichte kleuren), Lady Luck, Twister, Di Di, en It's a Dream (de bruinige kleuren) en per slot de Up in Smoke (de donkere/ richting zwarte kleur). Bedankt voor je lieve reactie! XoXo Olivia

Nieuw bericht