VIDEO - Unboxing - bestelling Beauty88

Lieve beauty's,

Lekker aan het oefenen met de camera dus ik heb weer een nieuwe youtube video gemaakt. Een unboxing van mijn bestelling bij Beauty88.

Klik hier als je de video niet kunt zien.

Voorproefje reviews

Ik ga de producten reviewen, hier even een voorproefje van de foto's:

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

With love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

Reacties: VIDEO - Unboxing - bestelling Beauty88

John

Thank you, I have just been searching for info about this subject for a long time and yours is the greatest I've found out so far. However, what about the bottom line? Are you positive concerning the supply? abckadedkadedaec

mooie spulletjes besteld.

Svhittetende spulletjes heb je besteld. Ik heb een exacte duplicaat van het chocolate palette. Nog steeds heel blij mee en kostte ook nog geen €10,- Ben heel benieuwd hoe jij de shampoo enz vin. Ik vind van dat merk alleen de argan olie heel fijn. Ze verkopen dit merk ook bij de big bazar en ik geloof voor goedkoper. En wat ben je een heerlijk spontaan en leuke meid. Kijk graag naar je filmpjes je hebt een fijne relaxte stem om naar te luisteren. ;-)

Re:mooie spulletjes besteld.

Hi Mandy, Ik vind de olie wat minder. Ik was wat teleurgesteld dat er siliconen in de producten zitten. De olie maakt mijn haar echt vettig en ik had de ingredienten niet goed gelezen dus ik had de olie ook gebruikt op mijn clip in hairextensions en ik heb ze echt twee keer moeten wassen met een milde babyshampoo om ze weer mooi te krijgen! Maar ik vind de shampoo en conditioner oke, ik zal ze alleen niet nog een keer kopen als het op is.. Het palette is echt superfijn! Die ga ik nog reviewen, hij is in concept.. Moet er nog even een mooie look mee maken hihi! Bedankt voor je complimenten! Ik wordt er verlegen van hihi... XoXo Olivia

Nieuw bericht