Video review - Sleek make-up - Faceform Contouring and blush palette

Lieve beauty's,

Ik heb weer een keer een Youtube video opgenomen! Ik heb in deze video het Sleek Faceform Contouring and Blush Palette gereviewd. Het was weer even de eerste keer en ik was een beetje nerveus. Ik hoop dat de volgende video beter gaat!

Klik hier als je het filmpje niet kunt zien.

Hier nog voor de volledigheid de swatches van het palette!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot snel!

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

Reacties: Video review - Sleek make-up - Faceform Contouring and blush palette

Leuk mens....

Hoi Olivia, wat leuk om je eens op (bewegend) beeld te zien en te horen. Ik volg je nog niet zolang maar heb wel wat terug gelezen. En jeetje...ik heb respect voor je! zoveel al doorstaan en nog steeds! onwijs leuk om je te volgen en ik vind je dan ook een leuk en lekker spontaan mens! hoop dat er meer filmpjes gaan komen. Lieve groetjes Mandy Xxx

Re:Leuk mens....

Hoi Mandy, dank voor je onwijs lieve bericht... bloos!! Ik vind youtube n beetje eng nog hihi! Maar dr komen vast meer filmpjes . Dank voor jelieve woorden, dat doet me goed. XoXo Olivia

Re:Re:Leuk mens....

;-) Xxxx

Nieuw bericht