MUE- video review Make Up Eraser

Lieve beauty's,

Als je aan mij vraagt wat mijn favoriete beautyproduct van 2014 is, dan is dat denk ik toch de ontdekking van de make-up eraser. Ik heb qua make-up vele fijne merken leren kennen zoals Urban Decay, W7, Wet&Wild, Be Creative, Physicans Formula en toch ook wel een beetje Essence... Van de laatste kocht ik eigenlijk zelden iets maar ik heb toch wat fijne producten ontdekt. Deze merken gebruikte ik nooit of ik had er zelfs nog nooit van gehoord. En Urban Decay is een voorbeeld van een merk dat ik wel kende maar het eigenlijk veel te duur vind. Daarnaast is het verdwenen in Nederland dus is het lastiger om iets te bemachtigen. Het Naked 3 palette is wel één van mijn favoriete oogschaduw paletten. Ik heb zelfs een paar pennen geraakt waar ik enorm van baal maar goed... Anders staat dat mooie doosje ook alleen maar op mijn plank niets te doen... Dan kan ik het maar beter gebruiken. Maar nu heb ik het vooral over de make-up merken... Zoals we weten moet die make-up er ook weer af in de avond want dat is toch echt het allerbeste voor je huid.. En wat dat betreft wil ik jullie nog een keer attenderen op de make-up eraser. Wat een mooie uitvinding is dat!

Ik had dit jaar veel last van traanogen. Meer als voorheen. Ik ben tot de conclusie gekomen dat dit lag aan mijn remover en ben dit jaar dan ook een zoektocht gestart naar een remover die goed reinigt (ook waterproof make-up) voor gevoelige ogen. Van Consuplus mocht ik een fijn product testen wat me is bevallen, deze gebruik ik dan ook best vaak! Daarnaast vind ik het Misscelair water van Garnier ook een fijn en zacht product. Maar.... voor mij is de make-up eraser (MUE) toch wel echt de ontdekking van 2014. Zonder reinigingsmelk en -tonic en oog make-up remover te gebruiken werd mijn gezicht schoon van een mooi roze handdoekje gedompeld in warm water en die ik gewoon in de wasmachine kan gooien. Neemt weinig ruimte in als je een keer ergens anders gaat slapen en het scheelt je heel wat euro's aan reinigingsproducten. De MUE kun je tot minstens 1.000 keer wassen in de wasmachine en je kunt hem 2 a 3 keer gebruiken voor hij een wasmachinebeurt nodig heeft... En dat voor ongeveer 22 euro. Daar kan bijna geen reinigingsproduct tegenop....

Naar aanleiding van mijn review over de make-up eraser kreeg ik verbaasde reacties... Sommige meiden geloofden bijna niet dat het echt werkt. Vandaag dacht ik laat ik dan maar even filmen hoe het werkt.

Even een fotootje als reminder over wat ik bedoel:

Klik hier voor mijn geschreven review.

En zie hieronder mijn video over dit fantastische product.

Klik hier als je de video niet kunt zien.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Voor alle informatie verwijs ik naar mijn review en naar de website van LasDivasMUE!

Een fijne jaarwisseling lieve beauty's, en als je vuurwerk gaat afsteken! BE CAREFUL!

XoXo Olivia

Life Must Be Fabulous

Reacties: MUE- video review Make Up Eraser

Super ontdekking...

Wat een te gek product zeg! Werkt super goed zo te zien! En jij ook een hele fijne jaarwisseling moppie en 2015 al jou wensen mag laten uitkomen! Dikke kus Mandy Xxx

Re:Super ontdekking...

Relaxed ding he hihi! Voor jou ook de beste wensen voor het nieuwe jaar!!!! Hoop dat je een leuke avond hebt gehad! Liefs XoXo Olivia

Nieuw bericht