Update & update

Lieve beauty’s,

Vanaf vandaag ga ik even een tijdje dubbel bloggen. Althans, ik zal mijn blogs posten op www.lifemustbefablous.nl en op www.lifemustbefabulous.wordpress.com. Ik ben niet zo blij met het content programma waar ik lifemustbefabulous in eerste instantie mee heb gemaakt. Daarom heb ik besloten over te stappen op wordpress. Het is nogal een werk om al mijn berichten over te zetten (helaas gaat dat niet met de importeer functie i.v.m. webnode, het wordt dus kopiëren en plakken. Maar ik vind het zonde als al mijn werk verloren gaat. Ik ga uitzoeken hoe ik de domeinnaam kan overzetten en als dat lukt dat blog ik gewoon weer op lifemustbefabulous.nl maar via wordpress. Helaas ben ik wel alle reacties kwijt en ook mijn statistieken. Ik hoop dat ik die op kan slaan. Maar dat neem ik voor lief. Een nieuwe start. De volgende update is persoonlijk, de laatste tijd zit ik niet zo lekker in mijn vel. Ik heb een aantal berichten in concept maar ik kan me er maar moeilijk toe zetten om het af te schrijven. Ik zit niet zo lekker in mijn vel. Wat het precies is vind ik moeilijk uit te leggen. Het gaat namelijk best oké met me maar op de een of andere manier voel ik me niet zo. Ik heb weinig energie, zit tegen een griep aan (weer), kom mijn dagen wel door maar ben erg vermoeid. Ik wordt enorm snel misselijk achter de laptop. Misschien komt het omdat ik ben overgestapt van morfine slikken naar fentanyl, morfinepleisters. Ik heb hierdoor minder piekpijnen wat erg fijn is maar ik heb wel last van de bijwerkingen die ik bij de start van het gebruiken van morfine ook had. Ik hoop dat dat het is. Ik ga er van uit dat ik snel de energie terugvind om weer lekker te posten en mijn berichten af te maken. Nu ik ook in wordpress ga werken kan ik dingen ook inplannen en dan hoef ik niet direct vier berichten achter elkaar te publiceren omdat ik niet weet wanneer ik weer de energie heb om dit te doen.

Ik heb het Powerfood boek van Rens Kroes onlangs gekocht. Wat een fijn boek is dat. Ik ben niet per se van de powerfoods en superfoods maar ik ben wel dol op smoothies. Ik maak alleen altijd hetzelfde. In dit boek staan enorm veel lekkere recepten. Ik heb in ieder geval uit het boek de Kickstart (bleh, die vond ik niet zo lekker) en de banaan-chiazaad pudding (oh my gosh die was echt heerlijk) gemaakt. Jumm. Zie onderstaande foto.

2015-01-19 07.25.43

Omdat ik me niet lekker voelde afgelopen week en ik een beetje tegen een griepje aanzit heb ik ook nog lekker verse jus d’orange gemaakt en een smoothie met acaibessen, rode vruchten en frambozen. Jummie. De laatste ben ik overigens nu ook aan het drinken hihi!

2015-01-21 12.29.04 2015-01-23 09.29.10

Qua lopen gaat het stap voor stap beter. Gisteren ben ik samen met de fysiotherapeut naar het strand gelopen. De zon scheen heerlijk en ondanks dat het vroor buiten merkten we hier eigenlijk nauwelijks iets van. Veilig om samen met de fysiotherapeut te lopen. Bijna geen mens te zien. Niemand die me kan aanstoten waardoor ik val. Erg fijn. De afstand, plm. 200 meter heen en na een pauze van een kwartier weer 200 meter terug was te doen. Ik ben trots op mezelf. Ik betaal hier vandaag de prijs voor. Extra pijnmedicatie, moe, veel last van mijn rug en pijn in mijn beenspieren. Ik heb steeds kuitkramp. Erg vervelend. Op mijn instagram schreef ik vannacht een mini review van de magnesiumolie van De Tuinen die ik gebruik. Deze olie in masseren en mijn spieren worden rustig. Dat is natuurlijk wel fijn maar helaas lost het de rest niet op. Maar ik blijf positief. Ik heb die duin gewoon gedaan! TROTS!

2015-01-23 13.49.42

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

Reacties: Update & update

mag ook wel eens gezegd worden

Zo trots op jou!!

Steeds weer een klein stapje vooruit...ondanks je dipjes
Jij komt er wel.

-XXX-

Nieuw bericht