Unboxing bestelling Kruidvat

Lieve beauties,

Foundation was op, haarspray was op, ik had een daily parfummetje nodig omdat ik anders al mijn dure opspuit en mijn Essence All about Matt poeder was op... tijd voor een kleine bestelling bij het Kruidvat. Ik heb geen foto van de lelijke doos gemaakt hoor.... hihi. Vaak worden bestelde producten leuk verpakt maar bij Kruidvat zit het gewoon in een doos. Geen probleem hoor! Het gaat om wat er in zit!

 

 

Van MUA / Makeup Academy heb ik een highlighter besteld met een shimmer, de undress your skin. Ik heb hem een paar keer gebruikt en hij is best wel fijn. Hij geeft geen enorme highlight maar wel voldoende voor je dagelijkse make-up. Voor een avond make-up of voor een feestje zou ik een andere uit mijn collectie gebruiken.

 

Van Essence heb ik een coverstick gekocht. Hij koste bijna niets en hij leek me wel handig. Er zit een mooie scherpe bovenlaag aan waardoor ik deze mooi om mijn wenkbrauwen kan gebruiken in plaats van concealer met een kwastje. Nu kan ik gewoon de lijn in één keer trekken. Voor de lage prijs een prima aankoop!

Lipliner gebruik ik eigenlijk nooit. Ik was er benieuwd naar. Essence verkoopt lipliners voor EUR 0,99. Ik kon deze lichtrose lipliner dan ook niet laten liggen. Ik heb hem één keer gebruikt afgelopen week en ik moet zeggen dat ik niet ontevreden ben. Hij sluit mooi aan op de kleuren Barbiepink en Pink Nouveau die ik graag draag van MAC Cosmetics. Een leuk budgetproduct dat redelijk blijft zitten. Je moet hem gedurende de dag wel een keer bijwerken.

 

Zonder de All About Matt poeder van Essence kan ik echt niet. Ik heb er meteen twee besteld. Er gaat er snel één doorheen bij mij. Ik vind het een enorm fijn product om mijn make-up mee te fixeren. Je ziet de poeder niet en als je net iets te shimmery bent opgemaakt haalt hij de ergste shimmers weg. Je make-up blijft langer mooi zitten. Ik kan niet anders zeggen dat dit één van mijn all time favorites is!

De fijnste haarspray die er is, van L'Oreal Elnett. Ik kan niet zonder deze haarspray. Hij zorgt ervoor dat het geen grote plakboel wordt in mijn haar en dat ik het gewoon kan uitborstelen in de avond. Ook mijn extensions raken niet beschadigd. Ik gebruikte vroeger veel haarspray, ik denk wel een fles per week. Tegenwoordig doe ik er een maand of twee mee. Dan wil ik er ook best EUR 8,99 aan uitgeven.

Play it Sexy van Playboy heb ik aangeschaft voor mijn daily parfum... Het is geen dure parfum maar hij ruikt wel lekker, een beetje zoetig en blijft bijna de hele dag wel hangen. Ik meen dat hij ongeveer EUR 15,- kost.

Daar is hij weer, mijn favoriete foundation van Maybelline New York. Hij is van de Fit Me lijn in kleur 120. Deze sluit mooi aan op mijn huid. Blijft de hele dag zitten en ik kan hem niet wegdenken uit mijn make-up stash.

Een zooitje haarklemmetjes voor een euro kon ik ook niet laten liggen. Altijd handig!

De Essence French Manicure wilde ik graag eens proberen. Ik heb er twee voor de prijs van 1 (EUR 0,99). Ik heb het nog niet geprobeerd maar ga als ik weer een rust momentje heb dit eens uitproberen!

Deze vrolijke roze haarknipjes vond ik ook leuk en heb ik snel toegevoegd aan mijn winkelmand. Zo had ik precies genoeg om de bestelling gratis te laten verzenden!

Zijn er dingen bij waar jullie een review over zouden willen lezen? Let me know!

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

Reacties: Unboxing bestelling Kruidvat

nice

Nice, die haarlak vind ik ook echt fijn! xxx Laura

Nieuw bericht