Unboxing bestelling Alice & Jo

Heerlijk is dat he, pakketjes bestellen. Vooral als je een bepaald budget in gedachten hebt en bepaalde producten en het klopt precies!

Om mijzelf te trakteren...  jaja, het moment is gekomen... ik kan weer kleine stukjes lopen zonder hulpmiddel! Wat een fijn gevoel is dat.. Nu nog dat gevoel terug in mijn benen en het lopen opbouwen. Het begin is er. 13 weken gezwoegd en hard gewerkt om dit te bereiken. Ik moet nog in ieder geval 3 weken klinisch blijven in het revalidatiecentrum en dan ga ik vanaf week 42 poliklinisch verder revalideren want helaas ben ik er verder echt nog niet. Dat ik niet meer kon lopen was het ding dat je aan de buitenkant kon zien. Daarbij heb ik een flinke burn out omdat ik alleen met anderen bezig ben geweest en totaal niet met mijzelf. Moet ik weer leren om te leven, leren om activiteiten af te wisselen met ontspanning en rust. Enfin, .genoeg over mijzelf. Ik vond dat ik een cadeautje verdiende.

Alice&Jo is het geworden. Klik hier voor hun uitgebreide assortiment.

Netjes in een doos en alles keurig ingepakt!

De W7 in the Night wilde ik graag hebben. Het eerste zelf uitgebrachte oogschaduwpalette van W7. Meestal maken ze een (goede) dupe van de Naked Palletten maar volgens mij is dit het eerste pallette wat zij zelf hebben gefabriceerd. Ik vind de kwaliteit een stuk beter dan de W7 in the Buff die ik heb. De pigmentatie is een stuk beter. Hierover dit weekend nog een review. Ik heb 1 look gemaakt en morgen ga ik er weer 1 maken zodat ik 2 looks kan presenteren in mijn review!

Benieuwd was ik naar de Sleek foundation. Ik heb helaas een tint te donker gekozen maar ook daarvoor is een oplossing. Ik meng hem met een te lichte kleur die ik ook een keer heb gekocht! Gecombineerd is de kleur perfect voor mijn huid. Ik ga geen uitgebreide review hierover schrijven omdat ik van Sleek verder geen vergelijkingsmateriaal heb en eigenlijk een te donkere kleur heb gekozen. De foundation is vrij dik en komt uit een pompje, ik vind een pompje echt een (hygiënisch) pluspunt. Hij smeert fijn weg op het gezicht zowel met een kabuki kwast voor vloeibare make up producten als met de beautyblender.

De Pure Coconut Glossing Spray was een echte verrassing. Ik heb de producten een aantal dagen en deze heerlijk naar kokos ruikende spray is echt een nieuw favorietje. Je haar gaat ervan glanzen en het ruikt zo fijn! Ook wordt je haar niet sneller vet, dat is iets wat ik meestal ervaar als ik een glansspray gebruik. Ik vind de glossingspray in mijn Luxury for Princess extensions ook een echte toevoeging.

En per slot van mijn favoriete merk Sleek make up nog een mooie oranje achtige lipstick. Hij is ietwat fel maar dat rem ik af door een lipgloss eroverheen of door de combinatie met de MAC cosmetics kleur Ruby Woo.. Deze twee combineren mooi met elkaar. Daarnaast nog een hele mooie blush. Hij is erg shimmery. Ik hou ervan! Perfect voor een mooi blosje op je wangen bij een avondje uit! Je kunt hem natuurlijk ook dagelijks dragen maar hij is erg shimmery dus ik doe er dan een beetje all about matt poeder overheen zodat de shimmers iets minder sterk zijn. Ik hou wel echt van deze goed gepigmenteerde producten. Je kunt er zelf mee doen wat je wilt!

Me love!

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

Reacties: Unboxing bestelling Alice & Jo

w7

Leuk! Ik vind de w7 echt mooi. Denk dat ik hem ook ga kopen. Is hij fijn?

Re:w7

Hoi Elsie, yessss ik ben erg blij met het w7 palet. Ik heb hem gereviewd met swatches in de categorie reviews! Xoxo Olivia

Nieuw bericht