Uitslag winactie - yes we have a winner!

Lieve beauty's,

Gisteren plaatste ik een last call op instagram voor mijn winactie... Niet wetende dat ik in nog geen 24 uur meer dan 50 volgers erbij zou krijgen! Ik heb er maar twee woorden voor: WAUW BEDANKT!

Hoe gaaf! En hoe leuk dat ik eindelijk de winactie kon verloten!

Vanmiddag in het revalidatiecentrum had ik ruim 2,5 uur geen therapie. Ik ben lekker op bed gaan liggen om te rusten en om mijn benen even rust te geven. Ik heb van dat moment gebruik gemaakt om alle namen van de deelnemers op te schrijven en opgeteld hoe vaak hun deelname mee telde omdat de deelnemers hun winkansen konden vergroten als ze mij zouden volgen op Bloglovin'. Dit resulteerde in een lijst met 164 namen! Wauwie hihi! Dat is meer dan het dubbele in vergelijking met mijn vorige winactie. Ik kreeg al veel vragen over wanneer ik de uitslag bekend zou maken. Ik dacht laat ik dat dan ook maar meteen doen. Ik heb alle namen ingevoerd in de fruitmachine (googe search random.org fruitmachine) en de winnaar is geworden:

Renske_Veldhuis

She already knows en ik heb het pakketje in mijn tas zitten. Als ik morgen naar buiten kan (ligt eraan hoe erg de therapie erin is gehakt van vandaag) dan post ik het direct en anders verzend ik hem dinsdag!

Renske heeft een beautyblog en ze post regelmatig YouTubefilmpjes. Klik hier om een kijkje te nemen op haar blog.

(my sweet doggy wilde ook even op de foto as usual hihi) Ik hou ervan om cadeautjes in te pakken dus ik hoop dat je het zo leuk vind Renske! veel plezier met je eerste Sleek palette! Ik weet zeker dat dit niet je laatste zal zijn! Laat je me weten als je het in goede orde hebt ontvangen?

XoXo Olivia

Life Must Be Fabulous

 

Reacties: Uitslag winactie - yes we have a winner!

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht