Today's day, nog steeds geen revalidatienieuws helaas

Vandaag weer fysiotherapie gehad. Ik ben erg blij dat ze aan huis komt dat scheelt me veel geregel. De fysiotherapeute vindt dat ik vooruitga. Ik zelf zie dat niet zo omdat ik nog steeds niet kan lopen. Gelukkig ziet zij het wel. Eerlijk gezegd merk ik het wel aan de kleinere dingen hoor, ik kan makkelijker mijn benen over elkaar leggen en langer stabiel staan, de trap gaat makkelijker (wel zittend maar goed, ik ben steeds sneller). Vandaag deden we een oefening waarbij de fysiotherapeut mijn been omhoog hield en ik moest hem zo lang mogelijk hoog houden. Nou ging mijn been wel direct naar beneden maar niet meer ploffend dat het als een soort zoutzak naar beneden stort. Dat is goed nieuws want dat betekent dat mijn spieren toch bezig zijn. Ik heb veel last van kuitkramp. Supervervelend. Vooral als je dus niet kan strekken wat je normaal gesproken wel doet. Ik had in het ziekenhuis een trucje geleerd met een sjaal zodat ik toch mijn been kon strekken. Dit heb ik vandaag denk ik wel 10 keer gedaan. Ik ben afgelopen week voor het eerst uit mijn rolstoel gevallen. Ik heb een lekkage bij mijn toilet gehad. Mijn vriend was niet thuis dus ik moest het zelf gaan droogmaken, dit ging dus mis. Ik voel het nu, een aantal dagen, nog steeds door mijn rug heen trekken. Ik slaap daardoor erg slecht de laatste dagen. De morfine die ik slik helpt helaas niet. Hij helpt wel voor de lage constante rugpijn. Nu heb ik er een soort stekende pijn bij. Maar goed. Ik wil niet teveel klagen.Het is bijna 90% zeker dat er volgende week iemand gaat uitstromen bij het revalidatiecentrum en dat ik dan terecht kan. Ik ga woensdag weer bellen als ze mij dan nog niet hebben begeld.

Ik heb net naar het WK gekeken en kijk nu naar de herhaling van gtst. Nouran zit ook in een rolstoel. Best wel gek maar ik begrijp haar acteursrol enorm goed. Hoewel ik erg blij ben met alle steun uit mijn omgeving (op een paar mensen met onbegrip na) is Nouran boos op iedereen. De oorzaak is natuurlijk ook anders maar ik merk wel dat ik mensen nodig heb. Als ik twee dagen niemand heb gezien dan voel ik me rot. Ik ben ook boos. Ik heb veel gehuild. Ik heb mezelf echt moeten herpakken en dat is iedere dag weer een nieuwe strijd. Maar goed, ik probeer dan te relativeren, het zou altijd nog erger kunnen. Ik heb het geluk dat ik bijvoorbeeld geen permanente dwarsleasie heb en dat de kansen groot zijn dat ik volledig of bijna volledig herstel. Dat ik weer ga kunnen lopen staat in ieder geval wel vast, met of zonder hulp dat moet gewoon weer gaan lukken. Het bewegen zittend gaat gewoon een stuk beter, maar als ik sta dan slaat alles op slot, vooral mijn knieen. De fysiotherapeut vertelde dat mijn lichaam dit automatisch doet om balans te houden. Daarom kijk ik zo uit naar het revalidatie centrum. Daar ga ik werken aan mijn spierkracht en aan mijn conditie en hopelijk kan ik ergens in mijn hoofd het knopje vinden dat ik op mijn lichaam kan vertrouwen.

Ik ben weer lekker bezig geweest met internetshoppen, daar moet ik echt even mee gaan minderen. Ik ben aan het sparen voor een MacBook en in plaats daarvan koop ik MAC lipsticks... En zojuist kwam ik erachter dat Kruidvat een online webshop heeft, zie de nieuwscategorie, en heb ik de dingen besteld die op zijn zoals mijn NYC primer die ik erg fijn vind (die had ik echt nodg), twee doosjes All About Matt compact powder van Essence (voorraadje, die had ik ook nodig), leave in conditioner (die heb ik ook echt nodig, geloof me), smokey eye potlood in zwart en een dik potlood in wit en nog minstens drie dingen die ik nu al vergeten ben. Zo erg ben ik.. Nou ja, morgen komen in ieder geval de twee MAC lipsticks binnen en ook mijn Kruidvatbestelling. Ik had ook nog wat dingen bij Boozyshop besteld, vorige donderdag al (onder andere de beauty blender waar ik zo benieuwd naar ben) en ik heb nog niets gehoord. Normaliter bezorgen ze vrij snel en ik kon mijn bestelling enkel in mijn e-mail terugvinden en niet op mijn account. Ik heb ze dus net een mail gestuurd. Ik hoop dat ik die ook snel ontvang zodat ik nog even mooi wat concept reviews kan schrijven die ik kan gaan plaatsen als ik in het revalidatiecentrum ben. Ik had vandaag trouwens een superleuke oranje wk oogschaduw op (al zeg ik het zelf), ik ga daar morgen of over morgen even een DIY voor maken zodat jullie dit kunnen uitproberen als Nederland de 8e finales gaat spelen want jaaaaa we zijn door en zelfs poulewinnaar. Wie had dat gedacht? Ik niet in ieder geval.

En ik wil nog even kwijt dat ik enorm blij ben dat mijn lieve hondje er is (ik heb een chihuahua die bij een vriendin logeerde), ze pept me helemaal op en is zo lief voor me. Ze slaapt lekker tegen me aan op de bank en begint het apporteren te snappen (ik gooi haar speeltjes van de bank af en ze komt ze terugbrengen hihi). Zij geeft mij positieve energie. Deze website overigens ook. Ik hoef nergens over na te denken over wat ik schrijf. Het rolt er gewoon uit. Ik hoop dat dit zo blijft en dat ik heerlijk relaxed, ontspannen en zonder stress hiermee kan doorgaan, ik vind het erg leuk. Al bijna 300 unieke bezoekers in nog geen twee weken tijd. Best een beetje trots op!

Hier hou ik het weer even bij.

With Love,

Life Must Be Fabulous

Reacties op onderwerp: Today's day, nog steeds geen revalidatienieuws helaas

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht