The Make-Up Eraser

Lieve beauty's,

Als je op instagram actief bent, als je veel beauty business volgt en dan met name ook wat Amerikaanse beauty profielen dan hebben jullie hem vast wel voorbij zien komen. De Make-Up Eraser. Een doek dat je tot 1.000 keer minimaal kunt gebruiken die je make-up van je gezicht afhaalt zonder dat je hierbij reinigingsproducten nodig hebt. De doek doet haar werk. Via Lasdivasmue ben ik bij de make-up eraser gekomen. Na een reis van ongeveer 7 weken is hij van de USA in Amsterdam terecht gekomen en wel in mijn brievenbus. Eerst even wat foto's voor de beeldvorming.

Zoals je op de foto hierboven ziet, heeft de verpakking de reis niet helemaal overleefd. But hey, het gaat natuurlijk om de inhoud en die was perfect in orde. Onderstaand een foto van het roze bijzondere handdoekje. Hij is een stuk groter als dat ik had verwacht!

Mijn eerste indruk was dus dat hij een stuk groter was en daarna: wauw wat is het zacht. Midden op de dag had ik al zin om mijn make-up eraf te halen. Ik heb er dagelijks een grote hekel aan, vooral waterproof mascara vind ik vreselijk om te verwijderen. Maar... Het moet eraf iedere dag want dat is toch het beste voor je wimper haartjes en je huid.

Op bovenstaande foto zie je een instructie van hoe de Make-Up Eraser gebruikt moet worden.

  • Stap 1: wassen in de wasmachine voordat je hem voor de eerste keer gaat gebruiken op een mild wasprogramma.
  • Stap 2: maak de handdoek nat met warm water.
  • Stap 3: draai met de handdoek soft & gentle over je gezicht heen, maak hierbij ronde bewegingen. Als je je make-up eraf hebt, draai de handdoek dan om en breng deze nogmaals over je heen.
  • Stap 4: was de Make-Up Eraser in de wasmachine op een mild wasprogramma.

Alleen met water je gezicht schoon krijgen en zelfs ook waterproof make-up verwijderen met water... eerlijk? Ik geloofde het niet echt.

Maar ladies, niets is minder waar. Ik ben werkelijk flabergasted, enorm verbaasd. Nadat ik hem uit had gewassen en hij droog was, heb ik hem geprobeerd. En het werkte gewoon serieus. Het was een beetje een gek gevoel wegens de structuur van het handdoekje. Eerst is hij heel erg zacht maar als hij met warm water nat is gemaakt dan voelt hij nog wel zacht aan in je handen maar als je dan dus de rondje op je gezicht gaat maken dan voelt de structuur een beetje apart. Mijn mascara was wel wat meer werk dan het verwijderen van mijn foundation maar niet minder werk dan met een oogreinigingsproduct. Even voorzichtig wrijven en de make-up is weg. Het mooie roze doekje is wel zwart... die moet dus in de wasmachine.

Om te testen of werkelijk al mijn make-up eraf is, heb ik nog even met de fijne producten van Nutriwoman die ik van Consuplus gekregen heb, mijn gezicht daarmee gereinigd met een wattenschijfje. En werkelijk het wattenschijfje was helemaal schoon. Er was dus niets achtergebleven op mijn gezicht. Hoe fijn is dat? Ik heb mijn gezicht nog even gescrubt met de scrub van Nutriwoman en een gezichtsmasker op gedaan. Per slot heb ik de heerlijke Nutriwoman nachtcreme opgesmeerd en mijn huid voelt heerlijk zacht aan. Over de producten van Nutriwoman die ik van Consuplus heb gekregen, horen jullie komende week meer. De afgelopen twee weken heb ik ze heerlijk getest en ik ben enorm enthousiast. Hierover gaan jullie nog veel meer lezen!

Ik wilde graag delen dat de Make-Up Eraser echt een aanrader is. Ik meen dat hij ongeveer 19,97 dollar kost en inclusief de internationale verzending naar Nederland kom je op ongeveer EUR 22,- uit. Het enige nadeel is dat het een paar weken duurt voordat hij binnen is. Je kunt de eraser minimaal 1.000 keer wassen waardoor je er voor een lange tijd plezier van kunt hebben. Ik zal over een tijdje nog wel een update geven over de kwaliteit van het handdoekje nadat ik hem een paar maanden heb gebruikt en dus vele malen heb gewassen. Ik ben erg benieuwd of hij dan nog zo zacht is en nog steeds zo goed zijn werk doet.

Mochten jullie geïnteresseerd zijn in de Make-Up Eraser, zoek dan even Lasdivasmu e op instagram en bestel hem. Je kunt geloof ik met credit card en met paypal betalen. Je kunt hem ook via haar website bestellen. Klik hier om daar naar toe te gaan.

Zou jij de eraser ook bestellen? Wat is jou eerste indruk?

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

Reacties: The Make-Up Eraser

wow

Wow, ik had niet gedacht dat het echt zou werken. Je suis very very verbaasd!

Moet je het elke keer na gebruik in je wasmachine gooien?

Re:wow

Ja echt he! Ik ook niet. Nou ik heb nu ongeveer een kwart misschien net een derde van de doek gebruikt dus ik gebruik vanavond het midden en dan morgen de andere kant en dan doe ik hem in de was! Ik zag dat je er ook je make-up kwasten mee kunt reinigen dus dat ga ik natuurlijk ook even proberen komende week. Ik denk dat ik mijn kwastjes dinsdag of woensdag weer een schoonmaakbeurt ga geven hihi. Misschien maak ik wel een video... Maar seriously, ik was ook echt verbaasd!!! Heb daarna ook mijn gezicht gereinigd zoals normaal en er zat werkelijk niets op mijn wattenschijfje hihi. Echt wauwie... XoXo Olivia

Fijn product...

Hey Olivia, het lijkt me een fijn en apart product! Vraag me af hoevaak je de doek kunt gebruiken voordat je hem in de was stopt?! Ik zweer eigenlijk bij mijn gezichtsreinigerdoekjes van de Lidl, deze halen ook echt ALLES ervan af zonder te hoeven "boenen" ik was zelf daarna toch nog altijd mijn gezicht met een elektrische gezichtsreinigersborstel icm Balea waschgel om vervolgens een wattenschijf met de gesichtwasser van Balea te gebruiken. En daarna een heerlijke nachtcréme, overigens ook van de Lidl. Beste uit de consumentenbond test! ;-) Xxx

Re:Fijn product...

Hi lieve Mandy, ik heb nog geen idee eerlijk gezegd. Ik denk 3 keer.... ik heb de doek zo goed als mogelijk schoongespoeld en denk ong. 1/3 a 1/4 gebruikt. Ik geef er binnenkort wel een update over! Ik was zo verbaasd dat het echt werkte... en ook mijn mascara gewoon met een uitwasbare handdoek hihi! Heb ook gehoord dat de producten van lidl goed zijn! Worden geloof ik in de L'Oreal fabrieken gemaakt meen ik n x gehoord te hebben. Ik gebruik hun wattenschijfjes altijd, die pluizen niet.. vind ze top hihi. Thanks voor je reactie!!! XoXo Olivia

Nieuw bericht