Thank you Noealla95x

Lieve beauty's,

Een paar dagen geleden kreeg ik een lief berichtje van Noella95x dat ik haar winactie had gewonnen. Even geleden had ik meegedaan aan haar winactie op haar blog MakeupLaughLove (< klik om een kijkje te nemen op haar leuke blog).

Zelf vind ik het onwijs leuk om winacties te organiseren en natuurlijk ook om af en toe zelf iets te winnen! Lisa Noella bedankt! Ik heb nooit genoeg geurtjes en dit is één van mijn favorietjes. Very happy me!

Guess Seductive, hij blijft heerlijk lang hangen dus je hoeft hem niet meerdere keren op te sprayen, het is een mix van vanille, fruitige zoetigheid en passievruchten. De Guess Seductive I'm yours is gericht op de zelfverzekerde en vrijgevochten vrouwen.

I love this one!

Er zat nog een superlief briefje bij! De inhoud hou ik tussen Lissa Noella en mijzelf maar het was echt superlief! Nogmaals dank!

With love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

 

Reacties: Thank you Noealla95x

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht