Sleek i-Divine au natural

Lieve beauties,

Een review over een palette wat al langer bestaat. Geen nieuw product maar wel een enorme aanwinst voor je beauty stash. Persoonlijk vind ik dat je deze echt in je stash moet hebben. Het gaat om het Sleek i-Divine au natural palette, een mooi oogschaduw palette op minerale basis.

Een wederom mooi gepigmenteerd oogschaduw palette van Sleek make-up. Sleek is echt één van mijn favoriete merken dus ja ik ben bij voorbaat al enthousiast. Dit is inmiddels mijn derde oogschaduw palette. Ik heb Sleek helaas pas in juni dit jaar ontdekt... Ik denk dat als ik het merk eerder kende ik al hun palletjes inmiddels in mijn stash zou hebben.

Niet afdwalen... Het i-Divine au Natural palette. Ik heb hem aangeschaft bij de Boozyshop, klik hier om naar hun webshop te gaan. Het palette is ook te koop bij andere verkooppunten die Sleek make-up verkopen. Het palette kost EUR 10,- bij Boozyshop.

Ik hou van opvallende shimmery oogschaduw maar ook van naturel kleuren. En voor de laatste is dit palette ideaal. Het palette bevat 12 kleuren van licht tot donker. Zie onderstaand een foto met de namen van de kleuren op de kleur. Mijn favorieten zijn nougat, taupe, moss en mineral earth.

De kleuren nougat, nubuck, cappuccino, honeycomb, Toast, Bark, Regal en Noir zijn matte kleuren.

De kleuren taupe, conker en mineral earth zijn kleuren met een kleine shimmer erin.

Het is wederom een erg goed gepigmenteerd oogschaduw palette. Het blijft de hele dag goed zitten. Ik gebruik zelf standaard een primer. Ik weet niet hoe het zit als je geen primer gebruikt. Door de primer pakt de oogschaduw sowieso mooier vind ik.

Op de achterkant van de Sleek paletten staan altijd tips vermeld. Ik vertaal ze naar het Nederlands:

"creëer een subtiele ooglook met het au natural i-Divine palette. De kleuren Cappuccino en Honeycomb kunnen aangebracht worden op het gehele ooglid als basis voor iedere ooglook. De zachte shimmery kleur Taupe kan aangebracht worden aan de neuskant van je ogen om je ogen groter te laten lijken en om ze te laten opvallen. De meer donkere kleuren zoals Bark of de shimmery Mineral Earth kunnen middels blenden het oog mooi contouren en kun je gebruiken om je ogen meer definitie. te geven".

"Sleep make-up adviseert voor mooie ooglooks voor iedere dag, de kleuren Cappuccino of Honeycomb over het gehel ooglid als basis. Vervolgens de kleur Taupe in de innercorners (neuskant van je oog) en door de kleuren Conker of Bark te blenden in je crease creeer je een mooie look."

"Tip voor een smokey eye effect breng de kleuren Noir of Mineral Earth aan langs de lijn van je wimpers en blend hem in je outer corner of de V hoek. Ook kun je hem aanbrengen onder je oog"

 

Onder deze tekst vind je de swatches van het palette. Ik heb voor de swatches de bijgevoegde applicator gebruikt. Normaliter gebruik ik mijn eigen kwasten maar voor deze swatches heb ik de bijgevoegde applicator gebruikt.

Ik hoefde slechts één keer over mijn hand te gaan met de applicator. Zo goed zijn de kleuren op je huid! Ik vind het toch verbazingwekkend voor de prijs van slechts EUR 10,-.

Ik heb het palette de afgelopen week een aantal keren gebruikt. Hieronder een foto van na het zwemmen en voordat ik naar mijn volgende therapie ging. Mijn ogen zagen er nog uit zoals ik ze had opgemaakt in de ochtend... Heerlijk toch dat je niet hoeft bij te werken, zelfs niet na het zwemmen?

 

 

Onderstaand een look met de kleuren Nougat, Cappuccino, Taupe en Mineral Earth.

 

En vandaag heb ik een look gemaakt met de kleuren Nougat, Nubuck, Taupe, Conker, Moss en Mineral Earth.

 

Het fijne van dit palette vind ik dat de kleuren mooi basic zijn. Het valt niet enorm op maar je ziet wel dat je ogen zijn opgemaakt op een natural manier. Ik ben daar erg over te spreken.

Ik denk dat jullie snappen dat ik iedereen adviseer om dit mooie palletje aan te schaffen. Het is bijna een budgetproduct omdat het palette slechts EUR 10,- kost. Daarvoor laat je hem toch niet liggen?

Heeft er nog iemand dit palette? Wat zijn jou ervaringen en zou jij dit palette aanschaffen?

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

 

 

Reacties: Sleek i-Divine au natural

mooi

Deze is echt mooi!

Re:mooi

Ja he! Ik ben er nog steeds superblij mee. Xoxo Olivia

love dit palet

Ik wil hem ook!!!

Re:love dit palet

Jaa!!! Hij is echt fijn hoor Shirley. Bij sommige V&D's kun je nu ook Sleek make up kopen. Daar kun je nog veel meer palletjes vinden en kun je ze direct even testen of je de kleuren mooi vindt!
XoXo Olivia

Nieuw bericht