Sleek i-Divine Arabian Nights - Smoke & Shadows - limited edition

Lieve beauty's,

Bij Alice & Jo webshop kocht ik het mooie Sleek palette I-Divine Arabian Nights - Smoke & Shadows. Het betreft een palette van Sleek make-up met een limited edition. Mocht je het product mooi vinden dan raad ik je aan om het binnenkort te kopen. Er zijn er nu nog genoeg maar je weet nooit hoe snel zo een limited edition uitverkoopt! hihi. Het palette kost bij Alice & Jo webshop EUR 9,99.

Zomaar begin ik al over kopen en prijzen. Ik ga jullie dit prachtige palette laten zien in dit artikel!

Het uiterlijk van het palette

As usual, Sleek heeft weer een plaatje gemaakt van het doosje waar het palette in zit. Prachtig vind ik hem. Ik wordt altijd helemaal vrolijk als ik naar mijn Sleek collectie krijg, alleen al door de leuke en mooie doosjes!

Zoals je op de foto hieronder ziet, geeft Sleek ook weer een beschrijving van hoe je dit palette kunt gebruiken. Dit is leuk als je eens iets anders wil proberen of wanneer je geen inspiratie hebt. Er staat ook een tip bij voor als je een getinte huidskleur hebt welke kleuren dan heel mooi zijn.

De inhoud

Onderstand een foto met de inhoud van het palette en de namen die de kleuren hebben gekregen. In totaal zijn er zoals altijd twaalf kleuren.

De kleuren Scheherazade's Tale, Gold Souk, Aladdin's Lamp, Sultan's Garden, Hocus Pocus, Simbad's Seas, Genie en Valley of Diamonds zijn echt shimmery. De kleuren  Black Magic, Stallion en Sorcerer zijn mat. En de kleur 1001 nights is een combi, hij shimmert niet heel erg zwaar maar er zit wel een lichte glitter in de zwarte kleur. 

Er zijn tien kleuren met donkere tinten en twee kleuren die duidelijk wat lichter zijn (mooi als basis en mooi in je inner corner). Voor alle oogkleuren valt er wel een mooie look te maken met dit palette. Op bijvoorbeeld pinterest kun je je goed laten inspireren voor Arabische make-up looks die je misschien wel na kunt maken. Het aanbrengen van een look met echt een Arabische invalshoek vergt wel wat ervaring denk ik. Het lijkt me leuk om eens te proberen. Voor mijzelf gebruik ik de kleuren op mijn eigen manier! Ik vind ze prachtig. Ik hou van shimmers en dit palette zit vol met shimmers * hearteyes*.

De swatches

Ik heb twee foto's gemaakt van de swatches die ik op mijn hand heb gemaakt. Ik heb de swatches met mijn eigen make up kwast aangebracht. Het viel me wederom op dat ik de kwast echt steeds goed moest schoonvegen voor ik de volgende kleur aanbracht. De pigmentatie is prachtig en je hebt weinig van het product nodig om te swatchen en ook om een look te maken.

En iets dichterbij:

Een look met dit palette

Ik heb totaaaaaaal geen ervaring met Arabische make-up. Ik heb dus het palette op mijn eigen manier gebruikt. Zoals ik mijn oogschaduw aanbreng, van licht tot donker en veel blenden. Omdat ik het te donker vond in mijn inner corner heb ik daar een klein beetje van de Mono oogschaduw van MeMeMe in de kleur Moondust gebruikt. Deze dekte wel mooi eroverheen. Het werd me met de shimmery kleuren iets te shimmery bij mijn neus hihi. Het was natuurlijk een probeersel dus de volgende keer pak ik dat anders aan. Ik denk niet anders over dit palette. 

Ik heb vooral de kleuren: Gold Souk, Valley of Diamonds en Black Magic gebruikt in deze look, en dan een beetje van MeMeMe.

   

Conclusie

Wederom, wauw wat een mooie palette. Ik hou van de kleuren, ik hou van de mooie pigmentatie. Sleek kan weinig fout doen bij mij. Met mijn twee nieuwe aanwinsten waarover ik binnenkort ook ga reviewen erbij is Sleek echt één van mijn favoriete make-up merken geworden. Ik vind de paletten mooi. De kleuren pakken goed. De kleuren kunnen mooi worden geblend zonder dat een kleur helemaal verdwijnt en je hem weer opnieuw moet aanbrengen (dat heb ik vaak bij de W7 paletten, dan blijf je bezig met je ooglook). De ooglook van bovenstaande foto's heb ik in ongeveer vier minuten gemaakt. Ik moest naar het revalidatiecentrum dus had niet superveel tijd om me uitgebreid op te maken. Ik wilde wel graag het palette proberen. Ik ga nog veel spelen met dit palette. Net als het Garden of Eden palette zijn de kleuren zeer geschikt voor de herfst en komende winter. Ook voor de feestdagen of wanneer je een avondje gaat stappen kun je dit palette goed gebruiken. Als je fan bent van een smokey eye dan vind ik dit een echte musthave voor je make-up stash!

 

De instagram foto

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

 

Reacties: Sleek i-Divine Arabian Nights - Smoke & Shadows - limited edition

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht