Sleek i-Divine Garden of Eden - oogschaduwpalette

Lieve beauty's,

Iets later dan de bedoeling was schrijf ik dit artikel. Ik heb er serieus drie dagen over gedaan. Ik heb een griepje onder de leden. Snipverkouden, koortsig en enorm weinig energie. Eigenlijk energieloos. Vandaag voelde ik me wel weer iets beter. Waarschijnlijk door de keeldropjes met honing, de neusspray en de extra vitamientjes.

Nu komt hij dan toch. De review van het Garden of Eden Palette van Sleek make-up. Mijn collectie oogschaduw paletten van Sleek make-up blijft zich maar uitbreiden. Ik ben gewoon dol op deze goed gepigmenteerde en betaalbare paletten. De paletten kosten gemiddeld EUR 10,-. Het ligt er een beetje aan waar je hem koopt en of je er natuurlijk een korting op hebt door bijv. een sale actie. Ik had Het palette besteld bij zowel Alice & Jo Webshop als Boozyshop. Ik was waarschijnlijk niet helemaal helder dat ik ze bij beide webshops bestelde. Hihi. Stom foutje maar wel leuk voor een instagram en bloglovin volger want ik ga dit prachtige Garden of Eden Palette weggeven. Ik heb er namelijk nu twee en dat is niet nodig. Dus lees deze review maar goed en bedenk je dan of je binnenkort mee wil doen met de winactie om dit palet te winnen!

Het uiterlijk van het palette

Zoals altijd heeft Sleek wer een mooi doosje ontworpen voor hun oogschaduw paletten. In het mooie doosje zit een strak mat zwart doosje waar in glanzende letters het merk op staat. Ik vind de doosjes erg leuk dus ik bewaar al mijn Sleek paletten in de doosjes. Als ik dat niet zou doen dan zou ik denk ik ook steeds de paletten moeten openen om te kunnen zien om welk palette het gaat. De doosjes zijn wat dat betreft ook wel handig!

De kleuren

Sleek heeft alle kleuren namen gegeven, dat doen zij altijd. Zie onderstaand de namen op de kleuren van het palette.

Mijn eerste indruk is dat deze kleuren enorm goed passen bij de herfst en de winter. Het zijn wat donkere tinten maar wel warm. Er zijn 7 shimmery kleuren en 5 matte kleuren. De tinten liggen een beetje bij groen en bruin. Perfect voor mijn blauwe ogen en mensen met blauwe ogen. Een tijdje geleden heb ik mijn daily oogschaduw routine met tips over welke kleuren oogschaduw er bij welke kleuren ogen staat. Klik hier om naar dat artikel toe te gaan.

Door de variatie tussen lichte en donkere kleuren kun je hier een voor een avond look een mooie smokey eye mee maken maar je kunt ook juist een naturelle ooglook maken met de medium en lichte kleuren. Mijn eerste indruk is dat dit een ideaal palette is voor de komende herfst en winter.

Suggesties van Sleek make-up over hoe je dit palette kunt gebruiken

Op de achterkant van de verpakking (het buitenste doosje) staat een beschrijving van Sleek over hoe je bepaalde kleuren met elkaar kunt gebruiken. Ik vind dit altijd wel een handige toevoeging vooral als je even geen inspiratie hebt over hoe je je wil opmaken maar ook als je even een keer iets anders wil of iets wilt uitproberen.

De swatches

Het swatchen heb ik gedaan met de bijgeleverde applicator. Zoals altijd was er weinig nodig om de kleuren zichtbaar op mijn hand te krijgen. Ik vind de applicator niet fijn en gebruik bij het opmaken mijn eigen kwasten. Maar dat is puur gewenning. Ik ben gewoon niet dol op de vorm van deze applicator en ik gebruik liever echt kwastjes omdat ik daarmee veel beter mijn oog kan contouren, blenden en de hele mikmak. De kleuren waren direct goed zichtbaar en ik moest de applicator tussendoor schoonmaken bij het doorgaan met swatchen. Dat zegt voor mij altijd wel iets.

Een make up look met dit palette

Als ik een palette review wil ik ook altijd graag foto's toevoegen als ik het palette daadwerkelijk heb gebruikt. Ik moest oppassen dat het niet te donker werd. Het is altijd even uitproberen. Ik heb zelfs een complimentje op straat gekregen toen ik met mijn hondje rondom mijn appartementencomplex rolde in mijn stoel. Doordat ik grieperig was had ik niet de energie om mijn liefste diertje lopend uit te laten en ik wilde wel graag dat ze naar buiten ging. Dus toch maar een die rottige rolstoel van de thuiszorg gebruikt. Ik heb binnenkort een gesprek met de gemeente en ik hoop dat ze snel een fatsoenlijke lichtgewicht rolstoel willen geven, ik hoop dat ik ervoor in aanmerking kom omdat ik hem nodig heb op dagen dat ik niet goed ben of dat ik me echt slecht voel en voor de langere afstanden. Naar de supermarkt gaan is toch echt steeds weer een gevecht. Genoeg over die stomme rolstoel. Onderstaand twee foto's met de ooglook. In verschillende soorten licht.

Conclusie

Ik vind dit weer een superfijn palette van Sleek make-up. Het is niet te duur maar ook weer niet supergoedkoop. Er is kwaliteit, er is een goede pigmentatie. De kleuren van dit Garden of Eden palette passen goed bij de komende herfst en winter. Er is een fijne afwisseling tussen zowel de lichte als donkere kleuren maar ook tussen de shimmery en matte kleuren. Helemaal een paletje voor mij. EN voor één van mijn volgers. Hou mijn instagram in de gaten want binnenkort geef ik hem weg! Sleek mag wat mij betreft wel de applicator weglaten. De spiegel mag er wel in blijven. In plaats van de plek van de applicator kunnen de 'oogschaduwrondjes' misschien wel iets groter... ik vind dat best een goed idee van mijzelf hihi!

Per slot de instagram foto

Hebben jullie oogschaduwpaletten van Sleek Make-up? Wat vinden jullie ervan. Heeft er iemand dit palette al en ben je net zo enthousiast als dat ik ben of heb je een andere mening? Ik ben benieuwd!

Tot snel!

With love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

Reacties: Sleek Garden of Eden - oogschaduwpalette

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht