Sleek Concealer, Bronzer en Blush gekocht via Boozyshop

Lieve beauty's,

Op Instagram las ik op de pagina van Boozyshop dat zij hun 6 jarig bestaan vieren, en wie jarig is trakteert. Boozyshop trakteert op kortingen die flink konden oplopen, deze kortingsactie is helaas net voorbij. Op 9 juni ging ik naar hun site en mijn geluk was dat je op deze dag op de producten van Sleek 20% korting kreeg. Ik heb in mijn make up collectie een oogschaduw pallet van Sleek (de i-Divine, mineral based eye shadow, Del Mar, Volume 1, Limted Edition) die mij goed bevalt. De pigmentatie is erg goed waardoor je hoeft er niet veel van te gebruiken om mooi opgemaakte oogleden te hebben. Ook gebruik ik het wel eens als lijntje onder mijn ogen aangezien mijn eyeliner collectie voornamelijk uit zwarte eyeliners bestaat. Ik gebruik eyliner niet veel dus ik vind het niet zo nodig om allerlei kleuren aan te schaffen (hoewel een mooie blauwe kleur wel op mijn wishlist staat). Enfin. Ik dacht Sleek, ik ga meer van dit merk proberen. En wat ben ik blij met de drie producten die ik heb aangeschaft. Supersnelle service van de Boozyshop want ondanks dat het Pinksteren was op de dag van mijn aankoop had ik de producten al 2 dagen later in huis.

Ik heb van Sleek besteld:

* Corrector & concealer Palette (with SPF15 setting powder, kleur 02, 356, prijs EUR 9,99

* Bronze Block, 4 Colour Bronzer, kleur light, 100, prijs EUR 8,95

* Blush BY 3, blush palette, kleur Pink Lemonade, 369, prijs EUR 12,95

de genoemde prijzen zijn de prijzen die vandaag d.d. 14 juni op de website van Boozyshop staan vermeld. Het kan zijn dat er prijsveranderingen plaatsvinden of dat de producten elders voor andere prijzen te koop zijn.

Sleek heeft altijd van die leuke doosjes waar hun mooie strakke zwarte doosjes in zitten. Betaalbare make up met toch een chique uitstraling.

Op de foto's op de website van Boozyshop leken het me mooie glinsterende zomerkleurtjes. Ik heb de producten gisteren voor het eerst gebruikt. Daar ik eerst gebruik maakte van 3 verschillende concealers om mijn wallen en donkere kringen weg te werken had ik aan deze concealer van Sleek voldoende. Het Bronze Block zorgt voor een mooi zomers bronzing effect en de Blush sluit perfect aan op mijn huidskleur. Het glinstert, het glittert maar het is wel subtiel, je hebt niet ineens een hoofd vol met glimmers en glitters ik hou ervan.

* Corrector & concealer Palette (with SPF15 setting powder), kleur 02, 356

Ik gebruik na het aanbrengen van mijn foundation altijd als eerste concealer. Ik gebruik het vooral onder mijn ogen om wallen en kringen weg te werken, ik gebruik het onder mijn wenkbrauw en boven mijn bovenlip om deze plekjes iets op te lichten, als ik een feestje heb en ik doe een uitgebreide make up dan doe ik vaak ook highlighten met concealer als basis en dan doe ik het ook op bijvoorbeeld mijn neus en aan de binnenkant van mijn ogen. De Corrector & concealer pallette van Sleek ziet er leuk uit. De nummers 1 en 2 zijn creamy concealers en de derde is een poederachtige. Ik moest hier ook een aantal keer overheen gaan voordat het zichtbaar was op mijn huid. De nummers 1 en 2 zijn een enkele streep met een klein beetje concealer erop. Je ziet het, hij is goed dekkend. Hier hou ik van. Dat de derde niet zo zichtbaar was, heeft ermee te maken dat het een "setting powder" betreft. Hiermee kun je de aangebrachte concealer vastzetten, dat is prettig want het blijft beter zitten en het gaat niet snel in de 'lijnen van je gezicht' zitten. Normaal poederde ik de concealer af met de All About Matt poeder van Essence. Handig dat dit niet nodig is met deze concealer omdat deze al in het doosje zit. In de setting powder zit een UV beschermer met SPF 15. Persoonlijk vertrouw ik daar nooit zo op, ik kan dat momenteel niet echt testen want ik kan door mijn rolstoel niet zo makkelijk naar buiten. Hij voelt wel superzacht aan. De concealer op het gezicht is erg dekkend. Ik heb geen andere concealers meer nodig en ook een groene ondertoon welke ik normaal gebruik, was niet nodig, dat scheelt weer lagen make up op het gezicht. 

-

* Bronze Block, 4 Colour Bronzer, kleur light, 100

Ook het Bronze Block heeft een leuke zomerse verpakking. Ik ben nooit zo een fan van 4 verschillende kleuren in een doosje, als ik het opbreng heb ik dan altijd van 1 kleur teveel en krijg ik strepen op mijn gezicht. Deze poederde wel lekker, de kleuren en sich zijn mooi gepigmenteerd en deze glinsteren en glanzen mooi. Je krijgt een natuurlijke glans op de plekken waar de Bronze wordt aangebracht. Ook het strepen viel erg mee, ik moest wel een keer extra met de poederkwast de Bronze verdelen maar het resultaat was mooi egaal. Ik blijf deze zeker in de komende zomer veek gebruiken. Ik hou van de shimmer.

Ik quote voor de toevoeging nog even de verpakking van het Bronze Block: "This highly versatile bronzer features four complementary shades for a radiant complexion. Blend all four shades for a natural, balanced glow, darker shades to enhance your tan, or the ligter shades when you want a refreshed look. The subtle shimmer particles naturally illuminate skin", aldus Sleek.

-

* Blush BY 3, blush palette, kleur Pink Lemonade, 369

De Blush By 3. hij straalt, hij glimt, hij glittert, omg I love this one. De nummers 1 en 3 zijn poederige blushes en nummer 2 is een creamy blush. Ik heb bij het proberen gisteren de nummers 1 en 3 tegelijkertijd gebruikt, nummer 3 op mijn jukbeen ter hoogte van het buitenste deel van mijn oog en ik heb hem over laten lopen in de nummer 1 en in de overloop geblend met een zogenoemde Fluffy kwast (ik moet bij fluffykwasten altijd aan een hond denken?). De creamy heb ik nog niet geprobeerd. Over het algemeen vind ik dat niet zo fijn werken omdat ik het idee heb dat hij dan sneller uitloopt. Maar deze ga ik zeker nog proberen. Ik ben erg benieuwd.

-

Ben je nieuwsgierig geworden naar deze producten? Dan raad ik je zeker aan om een kijkje te nemen bij Boozyshop (ik wordt niet gesponsord hoor maar als ik ergens blij mee ben dan laat ik dat graag weten).

Nog even een foto van de aangebrachte producten. De oorbellen die ik draag zijn van Dutchglories.

 

With Love,

LifeMustBeFabulous

Volg mijn Blog op Bloglovin'

Reacties op onderwerp: Sleek Concealer, Bronze en Blush gekocht via Boozyshop

mooi

Mooi hoor. Hoe is die creamy variant? Ik gebruik altijd poederblushes. X

Re:mooi

Die is erg creamy... Ik gebruik ook liever de poederblushes maar de creamy geeft wel een mooi glowy effect. Ik heb hem nog niet echt gebruikt (1 enkele keer) maar vind hem wel mooi en hij geeft ook goed kleur af! Wel een goede trouwens om hem eens wat vaker op te doen! Ik denk dat het aanbrengen het handigste is met een spons. Ik ga hier nog op terugkomen hihi! XoXo Olivia

Nieuw bericht