Shoplog Kruidvat, Hema - i.v.m. mijn opname bij het revalidatiecentrum

Lieve beauties,

Leuk dat jullie dit artikel lezen.

Ik ben gisteren sinds een week of twee weer heerlijk buiten geweest met een lieve vriendin/oud-collega. Ze heeft me meegenomen naar het winkelcentrum en we zijn bij de Kruidvat, Douglas en de Hema geweest.

Onderstaand het shoplog filmpje en daaronder foto's met een kort verhaaltje over hoe en wat!

Mijn aankopen bij Kruidvat heb ik cadeau gekregen van mijn lieve vriendin die mij meenam, alvast voor mijn verjaardag. Rita echt enorm bedankt. Ik ben er heel erg blij mee!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

XoXo

Life Must Be Fabulous

Klik hier als je de video niet kunt bekijken!

Vonden jullie het filmpje leuk? Dan zou ik het leuk vinden als jullie een duimpje omhoog doen. Je kunt je ook abonneren op mijn kanaal en dan mis je geen enkele video meer!

De producten en sich:

 

 

De Essence CC cream natural, ik ben erg benieuwd. Ik heb nog nooit een CC cream gebruikt maar lees regelmatig positieve recenties hierover. Op de blog van Beautyinamoment  (neem een kijkje op haar blog, ze schrijft erg leuk en is momenteel hoogzwanger, ik wens haar alle geluk de komende periode!) zag ik dat ze zeer tevreden was over de CC cream van de Action. Ik had helaas geen tijd om daar heen te gaan dus ik ga die van Essence proberen. Misschien komt er een review over! Daarnaast de Dove Men plus care, ja sorry ik gebruik mannen deo. Dit vind ik zoveel fijner als vrouwendeodorant. Bij vrouwendeodorant blijven er bij de neutrale deo's altijd strepen achter in kleding etc of ik heb een wit oksel en bij de vrouwendeodorant met een geurtje erger ik me aan de geur. Per slot vind ik dat vrouwendeodorant niet de hele dag fris blijven voelen. Bij deze Dove Men plus Care heb ik die problemen niet. Mijn parfum ruikt zoals hij zou moeten ruiken, geen strepen of vlekken in kleding en ik heb de hele dag een fris gevoel. Ik gebruik het sinds mijn vriend hier regelmatig slaapt en mijn deodorant een keer op was, ik gebruikte die van hem en ben daar niet meer mee gestopt! Sorry lief! hihi.

De NYC smokey eye kit voor blauwe ogen. Ik heb blauwe ogen dus deze kleuren zouden mij goed moeten staan. Ik heb hem vandaag direct geprobeerd en hij pakt redelijk goed. De pigmentatie is wat minder als ik het vergelijk met Sleek en Urban Decay maar goed, het is ook een stuk goedkoper. Even een keer extra met de kwast erover heen en hij brengt prima aan en hij blijft goed zitten door de primer die ook in het kitje zit. Ik heb vandaag niet de smokey eye gemaakt maar gewoon de kleuren aangebracht (behalve de donkerste) en geblend. Hij zit nu, een X aantal uren later nog prima op mijn oog dus ik ben best tevreden tot nu toe. Ik ga een smokey eye proberen en ga hem daarna in ieder geval reviewen. De kleuren vind ik inderdaad mooi bij mijn ogen passen dus dat heeft NYC goed uitgezocht! Daarnaast de Maybelline New York Fit Me Foundation in kleur 120. Dit is gewoon mijn all time favorite foundation. Hij dekt goed, geen vlekken, blijft de hele dag zitten, goede kleur op mijn huidtint, ik ben er gewoon zeer tevreden over.

 

De Catrice Alround Concealer. Heel erg fijn, dit is de derde die ik gebruik. Ik gebruik vooral de lichtste 2 kleuren als concealer, de bruine gebruik ik om te contouren, de groene gebruik ik onder de concealer om mijn donkere kringen onder mijn ogen weg te werken (of bij een oneffenheid) en de roze, hij is er niet voor bedoeld, gebruik ik als basis voor mijn blush. Niet dagelijks maar als ik dit pallet gebruik dan gebruik ik meestal ook alle kleuren. Toen ik in het ziekenhuis lag was mijn foundation op en had ik geen blush, toen heb ik me gewoon met dit concealer paletje opgemaakt en niemand die het verschil zag. In mijn You tube filmpje vertel ik dat ik even niet goed wist waar de kleuren groen en rood voor dienden, ik heb het even opgezocht en de roze/rode zorgt ervoor dat donkere kringen onder je ogen worden verborgen (ik deed dat dus met de groene, dat ga ik morgen even andersom proberen) en de groene concealer verbergt de rode plekjes op je huid (bron: Bellesqa Girls).

In mijn webshop shoplog van Kruidvat kon je zien dat ik het groene Kajal oogpotlood had aangeschaft, hier was ik erg blij mee dus ik heb ook de blauwe aangeschaft. Goed pigment, blijft redelijk zitten behalve als je het erg warm hebt. Ik probeerde hem vanmorgen maar ik heb het zo warm gehad vandaag dus hij is er nu eigenlijk bijna af. Ik had het al warm toen ik ging make-uppen vanmorgen dus mischien was het gewoon niet handig om deze vandaag te proberen. Op mijn hand kleurt hij mooi en ik ga hem vast nog veel gebruiken want deze tint vind ik persoonlijk mooi staan bij mijn oogkleur.

De drie nagellakjes: Essence quick dry top coat, Rimmel 60 seconds en Maybelline New York Colourshow. Ik vond de kleurtjes erg lief en zomers. Ik vind deze merken sowieso erg fijn qua kwastje, ik mors niet zo veel naast mijn nagels dus dat maakt nagels lakken makkelijker. Ik laat het het liefste doen door de nagelstudio maar helaas heb ik geen tijd meer om daar heen te gaan voor mijn opname.

Magnesium, een tip van mijn fysiotherapeute tegen de kuitkramp waar ik nu al een aantal weken last van heb en wat de laatste week enorm is verergerd. Ik hoop dat het gaat helpen. Het geeft energie, draagt bij tot vermindering van vermoeidheid en is goed voor het zenuwstelsel. Nou dat kan ik sowieso wel gebruiken. In de multivitamine die ik dagelijks slik zit geen magnesium dus ik slik hem er nu voorlopig even bij om te kijken of het effect heeft! Gelukkig kan ik als ik kramp krijg in het revalidatiecentrum gewoon een zuster vragen even te rekken, dan kan ik hopelijk weer wat beter slapen want het zorgt momenteel voor slapeloze nachten bij mij.

En hier de laatste twee producten uit mijn Kruidvat Shoplog, de L'Oreal Elnett Satin Hairspray. Erg fijne haarlak, hij plakt niet. Ik vind hem wel wat aan de prijs. Ik heb een grote fles genomen en die kost EUR 8,99. Daarnaast weer een koopje, de nagellakremover van Essence met Aceton. Deze kost slechts EUR 0,99. Ik gebruik normaliter de roze variant nagellakremover van Essence, die is zonder aceton maar omdat ik mijn Shellac niet van mijn nagels af krijg had ik even aceton nodig. Ik denk dat ik zondag mijn nageltjes lekker ga doen en dan ga ik deze gebruiken!

Per slot, bij Hema gehopt, van de lijn It's my beautiful Skin day, de cleansing milk, cleansing tonic en de dagcreme. Ik ben benieuwd naar de dagcreme want deze heb ik nog niet eerder gebruikt.

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vinden en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat. Gebruik jij deze producten ook> Heb je ervaring ergens mee of nog een leuke tip? Ik ben erg beniewd!

De overige producten die ik in het You tube filmpje laat zien die blog ik de volgende post.

With Love,

Life Must Be Fabulous

Reacties: Shoplog Kruidvat, Hema - i.v.m. mijn opname bij het revalidatiecentrum

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht