Shoplog en een tip voor nieuwe leren schoenen zonder rits!

Lieve Beauty's,

Ik heb weer heerlijk voor weinig geld in de sale geshopt. Bij Asiisa, DWH Jewelry en bij Zalando.

Op instagram heb ik jullie laten weten dat de superleuke webshops Asiisa en DWH Jewelry een mega sale hadden. Daarnaast moest ik afgelopen vrijdag even langs het ziekenhuis om bloed te prikken en had ik een snelle knipbeurt bij de kapper. Gelukkig was de tramhalte voor de deur en lukte het qua energie allemaal precies. Toen ik thuis kwam was ik gesloopt maar ik werd blij van de pakketjes die ik had ontvangen. Naast de kapsalon zat overigens Backstage Amsterdam (op de Rozengracht) waar ze fijne producten verkopen van onder andere make up studio. Hier heb ik ook wat producten gescoord. En dan kwam gisteren ook nog mijn vriendinnetje onverwachts langs met een welcome home cadeautje van Victoria's Secret! Love it!

In deze blog wil ik jullie graag laten meegenieten van de aankopen die ik heb gedaan.

Asiisa en DWH Jewelry

De sisterarmbandjes (ik hoop dat mijn zusje dit artikel mist hihi ik heb ze namelijk ook voor haar gekocht), de 3 paar oorbellen en het horloge zijn via DWH Jewelry. Nog de hele maand oktober is in deze webshop de kortingsactie met de code oktober.

De mooie ketting, het witte nagellakje en het armbandje met het printje zijn van Asiisa. Ook Asiisa heeft nog een enorme sale lopen met vele artikelen tot wel 80% Afgeprijsd. Ook onderstaande foto, de affordable look-a-like Celine bag heb ik bij Asiisa gekocht. Het is een prachtige tas met een mooie sluiting. Daarbij zit er onder de flap gewoon een rits. Dat vind ik altijd wel erg prettig bij tassen, dat er een rits in zit.

Make-up Studio (bij Backstage Amsterdam)

Ik ben dol op het Essence All about Matt poeder. Ooit had ik eenzelfde soort poeder gekocht bij de kapsalon van Make-up Studio. Ik zag hem staan, ik rook eraan en oooooh hij ruikt zo lekker. die heb ik meteen meegepakt. Ook heb ik twee kleuren lipstick uitgezocht. De lichte kleur heb ik zelf gekozen en de andere kleur heeft de verkoper van Backstage Amsterdam me aangeraden. Ik wilde graag een herfstkleur maar ik vind persoonlijk dat bruintinten en paarstinten mijn gezicht hard en streng maken. Ik neig daarom snel naar de lichtere nude kleuren of naar de roze kleuren. Ik draag ook wel eens rood maar dat is voor mij meer als ik een hapje ga eten of als ik ga stappen o.i.d. Ik vond dat ik goed geadviseerd ben! De lipsticks van Make-up studio blijven redelijk lang zitten. Ik werk ze na ongeveer vier uurtjes bij. Meestal nadat ik iets heb gegeten.

Zalando

Bij Zalando had ik vorige week een winterjas gekocht en twee paar schoenen. Helaas was één paar net iets te smal voor mijn voet en het andere paar paste niet. Ik snapte niet waarom het niet paste want er stond toch echt maat 42 op de doos. Ik vond ze er wel enorm klein uitzien maar ze waren zo leuk.... Nu bleek toen ik onder de schoen keek, dat er een maat 38 in zat in plaats van de juiste maat. Een foutje van Zalando dus. Helaas waren de schoenen uitverkocht. Ik kreeg een bon van EUR 25,- zodat ik leuke andere kon uitzoeken. Verder heb ik ze gewoon teruggestuurd en hoefde ik ze niet te betalen. Omdat ik EUR 25,- extra had heb ik gekozen voor 1 paar mooie stoere echt leren enkellaarsjes zonder hak van Zign.

De schoenen zijn zo mooi! Ik kan niet zeggen hoe ze zitten want ik voel niets in mijn voeten (handig in dit soort gevallen, ik heb geen blaar vooralsnog). Ik voelde wel met mijn vinders bij mijn tenen en het lijkt erop dat ze goed zitten. Ik heb er geen last mee met lopen.

Je zult misschien denken waarom hangt daar nou een boterhamzakje in die schoen?

De linkerschoen daar floep ik zo in. Allee de rechterschoen kreeg ik niet aan. Dat komt omdat het leer nog wat stug is en moet uitlopen. Nu kun je dat gaan föhnen etc. maar dat vind ik teveel gedoe.

~TIP bij nieuwe leren schoenen zonder rits~

Wat ik doe is een boterhamzakje om mijn voet en hup, ik glij zo de schoen in. Als ik ze heb ingelopen, meestal na een week of twee dan is het niet meer nodig om het boterhamzakje te gebruiken.

Wist je dit al? Ik vind het ideaal, handig en echt zo een huis-tuin-en-keuken oplossing!

Naast de schoenen heb ik bij Zalando ook nog een zwart vestje van Only besteld. Deze was in de sale.

Hieronder een foto van het vestje (ik draag tevens de leuke ketting van Asiisa).

Ook zie je hier mijn nieuwe kapsel. Er is ongeveer 20 centimeter van mijn haar af. Maar nu is het wel weer helemaal gezond! Ik had enorm veel last van droge en gespleten haar punten. Doordat ik ziek was kon ik niet na mijn reis in Suriname naar de kapper. Ik ben in januari voor het laatst geweest. Ik dacht in Suriname krijgt mijn haar veel zon dus ik kan beter na mijn reis in maart gaan. Helaas liep mijn leven ineens erg anders. Hierdoor was mijn eigen haar echt lelijk geworden. Ik droeg dan ook praktisch dagelijks mijn Luxury For Princess hairextensions. Hier ben ik overigens nog steeds enorm blij mee. Ik kan ze nu ook nog gewoon dragen als ik even zin heb in lang haar of een mooie dikke bos krullen. Maar nu mijn haar weer gezond is hoef ik niet meer iedere dag mijn extensions in en kan ik ook gewoon zo weer naar buiten! Haha waar een vrouw zich al niet druk over maakt he! BLOOS!

Cadeautje van vriendinnetje ~ Victoria's Secret

En per slot, mijn lieve vriendinnetje kwam onverwachts langs gisteren. Ze bracht een lief cadeautje voor me mee omdat ik zoveel mee heb gemaakt de laatste tijd en nog voor mijn verjaardag. De heerlijke "Hello darling" body fragrance en een bodylotion van "simply breathless". Ze ruiken heerlijk! Dat wordt weer genieten na het douchen.

Ik wordt enorm gelukkig van dit soort dingen. Heerlijk even af en toe jezelf verwennen. Ik kan er uren naar kijken alleen hihi!

Hebben jullie al geshopt bij Asiisa en DWH Jewelry? Kijk snel of er nog sale is als je dit artikel leest! Er zijn nu enorm veel leuke dingen in de aanbieding! De tas bijvoorbeeld is van de nieuwe collectie (EUR 39,95) maar ik heb hem kunnen shoppen met 50% korting!

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

Reacties: Shoplog en een tip voor nieuwe leren schoenen zonder rits!

Superleuk

De schoenen zijne cht heel erg leuk en je tas ook! Mooie producten heb je gescoord

Re:Superleuk

Dank je wel meis!! Xoxo Olivia

Leuk

De schoenen zijn echt zo leuk!!! En die tas van asisa ook! Ik ga een kijkje nemen op de website! X Sharon

Re:Leuk

Thanks! Ja moet je zeker doen! Zijn erg leuke websites! XoXo Olivia

Nieuw bericht