Shoplog Boozyshop en Alice & Jo webshop, een haakmama en een cadeautje

Lieve beauty's,

Ik heb weer fijn sale geshopt, daar wordt ik vrolijk van. Mijn shopbudget is wel op voor deze maand maar goed. Ik heb er weer fijne producten voor teruggekregen.

Mani_di_Anne

Ik zag op de instagram van Lisa van Budgetbeautystuff dat ze een enorm leuk gehaakt dingetje had liggen. Ik was op slag verliefd en vroeg waar ze die vandaan had. Haar moeder had deze gemaakt en verkoopt ze ook (zie haar instagram).Ik ben erg blij met de onderzetters die ik heb gekocht bij Mani_di_Anne. Cute zijn ze he, ik heb er EUR 13,- voor betaald inclusief verzending:

Alice & Jo

Bij Alice & Jo Webshop heb ik de volgende items gekocht:

Ik heb twee keer een naturel lipgloss van Sleek make-up besteld. De high shine Lipgloss cystal glaze. Deze waren in de aanbieding. Op de EUR 8,25 die ze bij elkaar kosten, kreeg ik EUR 4,99 korting.

Daarnaast heb ik van Sleep make-up de dip it eyeliner in de kleur silver besteld. Deze koste EUR 4,54 maar ook hierop kreeg ik korting ad EUR 2,75. Altijd fijn, korting!

Ook heb ik van Sleek make-up twee oogschaduw paletten besteld. Het Arabian nights palette en het Garden of Eden palette (klik op de namen voor de reviews). Bij Alice & Jo kosten deze Sleek paletten EUR 8,26 per stuk. Deze twee paletten zal ik binnenkort gaan reviewen. Ik vind de paletten van Sleek make-up altijd erg fijn en ik deel deze ervaring graag met jullie beauty's. De Arabian Nights is een limited edition. Mocht je die mooi vinden dan is het handig om deze aan te schaffen nu ze nog te koop zijn!

Per slot heb ik nog een mono oogschaduw gekocht van Mememe  (klik voor een review) in de kleur moondust (wit). Deze kost EUR 5,25 maar ik kreeg een korting van EUR 3,18.

Boozyshop

Bij Boozyshop heb ik de volgende items gekocht:

Van Sleek make-up de blush in de kleur Life's a Peach (EUR 5,45) ik ben dol op de blushes van Sleek (ik ben gewoon een Sleek fan! I admit). En ja, een foutje. Bij Boozyshop shopte ik ook het Garden of Eden oogschaduwpalette. Bij Boozyshop koste hij EUR 9,99. Van mij een beetje dom maar voor één van mijn social media volgers een gelukje want ik ga het palette bij de volgende winactie weggeven! Dat is dan wel weer leuk toch?

 

Ik had een tijdje geleden deze bronzer al gezien maar toen niet gekocht. Nu wel. Het gaat om de bronzer van Physicians Formula = Cashmere wear - ultra smoothing Bronzer. (klik voor de review). Ik heb hem vandaag voor het eerst gebruikt en hij is echt..... Lees dat binnenkort in de review. Ik zal als de review online is, de link hier plaatsen. Deze bronzer koste EUR 13,96. Daarnaast heb ik van The Balm het Shady Lady oogschaduw palet gekocht. Hierover heb ik zojuist een review online gezet, klik hier om naar de review toe te gaan.

BOL.com

Bij BOL.com heb ik twee potjes volumepoeder van Andrelon besteld. Een poedertje dat ik fijn vind om te gebruiken voor extra volume in mijn haar. Ik voel me een klein beetje opgelicht omdat erbij stond drie halen twee betalen. Nu bleek dat het werd verzonden door een externe partij. Toen ik er twee ontving mailde ik dit bedrijf met een printscreen van de actie en ik kreeg als antwoord dat zij niet medoen met acties die BOL.com heeft. Als ik dat had geweten had ik gewoon één potje volumepoeder gekocht want ik doe er best lang mee. Omdat het potje rond de EUR 11,- kost (exacte prijs heb ik niet bij de hand) dacht ik dat is wel een mooie deal... een potje gratis. Ik ga BOL.com hier nog even over mailen want ik vind het wel vreemd dat ze dit niet duidelijk hebben vermeld.

Cadeautje iFashionbutik

Van iFashionbutik kreeg ik dit prachtige MK horloge cadeau. De reden waarom hou ik even tussen ons. Maar ik wil haar wel nogmaals enorm bedanken hiervoor. Ik had dit echt niet verwacht en vind het superlief. Ik ben er heel erg blij mee!

Dit was mijn shoplog!

With love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

 

Reacties: Shoplog Boozyshop en Alice & Jo webshop, een haakmama en een cadeautje

https://www.hotellalfrednobel.com/uk_officialnikeshopes.asp?cheap-shox-tl-c-77_86.html

Big shoplog ;-)

Hi Olivia, wauw, ik snap dat je budget even op is nu,haha! Maar wat een fijne spulletjes! Wel vaag hoor, die Bol actie van 3=2. Niet erg netjes. Hopelijk krijg je nog een fijne tegemoetkoming. En ik ben benieuwd naar je reviews! Liefs

Re:Big shoplog ;-)

Jaaa hihi.. nou ja ik heb hondenvoer voor de hele maand en ik redt het nog wel hoor hihi. Maar ik ga nu even geen beauty meer kopen. Ik wacht overigens nog wel op een h&m bestelling hihi.. stom he van bol.com.. ik ga ze morgen mailen voor ik het vergeet!! Sweety dreams XoXo Olivia

Shoplog

Jij hebt goed geshopt ;)

Re:Shoplog

Dank je schat hihi XoXo Olivia

Nieuw bericht