Selfie stick van de Mode Politie

Lieve beauty's,

"Geen mislukte selfies meer" en "mislukte selfies zijn verleden tijd", dat is de slogan die de modepolitie op hun website gebruikt bij de verkoop van de Selfie stick.

Hij leek mij leuk dus ik heb hem besteld. Helaas is er bij de verzending wat misgegaan waardoor ik hem niet ontving. Gelukkig was er een goede service bij de modepolitie en toen zij het item weer binnenkregen heb ik hem ontvangen. Een selfie stick met een roze handvat. Helemaal leuk. Bij de Modepolitie kun je hem bestellen, als hij op voorraad is en je besteld voor 16:30 uur dan heb je hem de volgende dag nog in huis. Hij is regelmatig uitverkocht maar ze komen ook snel weer binnen! Klik hier voor de website van de modepolitie. De selfie stick kost EUR 23,95 bij de Modepolitie.

Doordat je deze stick gebruikt zie je niet meer een arm op de camera. Ook kun je foto's maken van jezelf of met een vriendin waarop je meer ziet dan alleen jullie gezichten. Hij is handig voor groepjes, op festivals, tijdens een feestje maar ook als je als blogger een video wil opnemen met je telefoon of een foto wil maken van je outfit van de dag!

De werking

Hij werkt erg gemakkelijk, je draait de losgeleverde kop op de stick. Het voelt stevig aan! Vervolgens klem je je telefoon tussen de bovenkant. Je schakelt je bluetooth in, je doet je camera aan (de camera aan de voorkant van je telefoon) en je doet de afstandbediening aan. En vervolgens kun je selfies maken tot je erbij neer valt. 

Specificaties

  • De houder is makkelijk te draaien en kantelen, je kunt daardoor vanuit allerlei verschillende hoeken een selfie maken.
  • Met de bluetooth afstandbediening hoef je niet meer te klikken op  de camera van je telefoon. Hierdoor hoef je geen onhandige posities meer aan te nemen.
  • De selfie stick weegt bijna niets, als hij helemaal is ingeschoven is hij 22 cm lang. Als hij te groot is voor je tas kun je de kop er eventueel even afdraaien en erop zetten als je hem gaat gebruiken.
  • Doordat je de stick kuntuittrekken tot één meter kun je selfies maken van grote groepen mensen. Hoe leuk is dat?
  • De stick is geschikt voor alle smartphones met een camera aan de voorkant (i-phone, samsug, nokia, sony, HTC, blackberry, Huawei en de windows phone).
  • De stick wordt standaard geleverd met de bluetooth afstandsbediening, deze kun je overigens ook los gebruiken zonder de selfiestick. Wil je toch een selfie maken met je telefoon in je hand dan kun je met je andere hand de afstandsbediening indrukken waardoor je geen twee handen nodig hebt op je telefoon om een foto te maken.
  • Er zit een polsbandje bij waardoor hij niet zomaar uit je hand kan worden getrokken. Wees natuurlijk alsnog erg voorzichtig. Je telefoon hangt immers in de lucht. 
  • Je kunt ook alleen de bluetooth afstandsbediening kopen, deze kost EUR 8,95, voor de link naar de website klik hier.
  • De afstandsbediening reageert op een afstand van 5 meter, je kunt dus ook je telefoon op de zelfontspanner zetten.
  • De afstandsbediening werkt ook op de Samsung Galaxy tablet en de i-pad. Er is voor de Apple toestellen een aparte knop en voor de androidtoestellen. 

Onderstaande foto's komen van de website van de Modepolitie:

                             

Het is een beetje lastig om een foto te maken van de selfiestick met mijn mobiele telefoon als de telefoon in de stick zit hihi!

Mijn ervaring

Ik heb de selfiestick inmiddels een paar keer gebruikt en ik ben er tevreden mee. Hij voldoet aan wat er werd verteld op de website van de Modepolitie. Het minpuntje was voor mij dat hij maar niet werd bezorgd maar uiteindelijk zal er waarschijnlijk bij de post iets mis zijn gegaan. De Modepolitie heeft het uiteindelijk netjes opgelost en mij alsnog de selfie stick toegestuurd. Ik vind hem stevig en makkelijk in gebruik. Als je de bluetooth van je telefoon met de afstandsbediening hebt geconnect dan werkt de afstandsbediening ook perfect!

Een goede aankoop! Ik denk dat ik hier nog veel gemak en plezier van zal hebben. Onderstaande foto's zijn bijna allemaal met de Selfie stick gemaakt.

 

Heb jij de selfie stick al? Zou je hem willen hebben? Wat vind je er zo van?

 

XoXo

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

Reacties: Selfie stick van de Mode Politie

danke

https://wikipedia.nl/ hier ook ;)

Thanks

Hi,
Thanks voor je leuke en complete review! :)

Met vriendelijke groet,

Team Modepolitie.com

Re:Thanks

Graag gedaan, hij is erg handig! XoXo Olivia

handig

Oh dit is handig! Ik ga hem bestellen! Hearteyes. Xxxxxx Nena

Nieuw bericht