#pinkribbonweekphotochallenge2014

Lieve beauty's,

Oktober is de Pink Ribbon maand. Jaarlijks doneer ik aan deze stichting. Ik vind het een belangrijke stichting omdat borstkanker bij één op de drie vrouwen voor komt. Hoe eerder men erbij is hoe beter. Aan kanker hoeven we niet meer dood te gaan. Pink Ribbon is een stichting die staat voor borstkanker en zij maken het mogelijk om veel wetenschappelijk onderzoek te doen naar borstkanker. Hele close vrienden daar heb ik er een paar van. Maar dat zou betekenen dat het zou kunnen dat twee van ons borstkanker kan krijgen. Als ik kijk naar alle vrouwen die ik ken en waar ik wel om geef (familie, vriendinnen en kennissen) dan zouden dat er tientallen zijn.

Naast de donorweek vind ik ook dit een mooi moment om hier even bij stil te staan. Aan het einde van de maand boek ik een donatie over aan Pink Ribbon zoals ik dat ieder jaar eind oktober doe.

Instagram # pinkribbonphotochallenge2014

@madebyleine____ vind pinkribbon ook belangrijk en wilde hier wat aandacht voor vragen. Zij bedacht de #pinkribbonphotochallenge2014 op instagram. Een challenge die vandaag begint en na 7 dagen eindigt. Ik zal de foto's aan het einde van de challenge in dit artikel plaatsen. De instructiefoto en mijn eerste foto van de challenge plaats ik alvast! Gedurende de week zal ik dit bericht bijwerken op mijn website maar je kunt natuurlijk altijd alle actuele foto's bekijken op instagram.

De challenge, start op 13 oktober!

Day 1: Pink (13-10-2014)

Pink, ik dacht direct aan mijn mooie glinsterende Pink Ribbon broche. Ik heb hem vorig jaar gekocht in de pink ribbon maand. Ik weet niet meer waar ik hem heb gekocht. Ik heb vorig jaar en het jaar daarvoor ook de armbanden gekocht van pink ribbon. Ik zag zojuist op hun website dat ze weer hele leuke armbanden te koop hebben. Wellicht vul ik mijn collectie pink ribbon items weer aan!

 

Day 2: Love (14-10-2014)

De grootste liefde van mijn leven is mijn lieveliefsteallerliefstelievelingshondje. Ik heb haar al vanaf de geboorte en ze is werkelijk mijn alles. Over ongeveer 2 weken (1 november) wordt ze alweer 1! Celebration dus! Ik hou verschrikkelijk veel van haar en ze geeft me enorm veel liefde. Ze heeft heel goed door dat ik ziek ben en ze houd daar heel veel rekening mee. Dat betekent dat ze me veel knuffelt, rustig is, niet aan de riem trekt als ik haar uitlaat hihi! We hebben al vanaf het begin een hele goede band met elkaar. Ze ligt graag in mijn nek of tegen mijn benen aan onder een dekentje. Ze gaat zitten voordat ze een snoepje krijgt en ook voordat ze gaat eten. We moeten nog wel oefenen om te zitten bij het oversteken van de straat. Maar dat zit nu niet in ons rondje omdat ik nog niet zo ver kan lopen. Dat komt nog! Ik hou heel veel van haar. Vandaar dat mijn Love foto een foto is van mijn liefste hondje.

Naast mijn lieve hondje hou ik ook enorm veel van mijn familie, ze hebben me erg gesteund tijdens mijn hele revalidatieproces en doen dat nog steeds. Mijn vriendinnen die keer op keer weer voor me klaar staan, me helpen met boodschappen doen en schoonmaken omdat ik dat zelf niet kan. Ik hou van lezen, dat kan ik nu niet zo goed. Ik kan het wel maar niet zo lang. Ik vind het leuk om te bloggen, ook zoiets wat ik niet zo goed kan nog omdat ik niet lang achter de laptop kan zitten maar wat ik kan doe ik! Ik heb geleerd om te ontspannen met bepaalde oefeningen, dit vind ik ook heerlijk om te doen, ik hou van massages, ik hou van lekker een hapje eten met mijn vriendinnen maar vooral ook om zelf te koken. Ook dit koken gaat nu wat minder omdat ik niet zo lang kan staan maar goed. Komt tijd komt herstel... Rustig aan allemaal en opbouwen. Ik hou van zwemmen, make-up, sieraden, kleding, online shoppen (vooral in de sale) en ik kan nog wel even doorgaan met dingen waar ik van hou hihi!

Hier in ieder geval mijn foto van vandaag:

Day 3: Selfie (15-10-2014)

Selfie, het was echt totaal niet mijn selfiedag. Het lukte me niet om een fatsoenlijke te maken. Daarom maar een compilatie van vier foto's gemaakt waardoor je nog enigszins een soort van selfie hebt haha! Nee, day 3 was niet de dag dat ik leuk op de foto stond. Soms heb je een dag dat je foto's maakt en denkt van wauw oke... goed gelukt. Maar vaker gebeurt het dat ik wel 30 foto's achter elkaar maak en dat er geen één lukt. Nou dat was dit keer dus het geval. Hierbij mijn mislukte selfie:

Day 4: Pink Nailpolish (16-10-2014)

Misslipgloss had een leuke winactie waarbij je een Sally Hansen nagellak pakket kunt winnen als je een foto instuurde van je nagels met #ilovebeautyevent op instagram. Ik zag prachtige nagels voorbij komen. Ikzelf kan totaal geen nagels lakken. Nailart hoef je me al helemaal niet te vragen. Ik ga gewoon iedere maand naar de nagelstudio en dan laat ik de boel vijlen, nagelriemen, manicure etc. Maar ik zag dus redelijk wat foto's vn de nieuwe Miracle gel van Sally Hanson en dat maakte me nieuwsgierig. Het bezoek aan de apotheek dus gecombineerd met de Ici Paris XL die daar om de hoek zit. Toevallig hadden ze 25% korting bij aankoop van twee make-up producten of meer. Ik ga zo een review schrijven maar ik was toch wel blij met dit peachy roze kleurtje op mijn nagels van Sally Hanson. Kwam mooi uit met day 4 van de weekchallenge.

Day 5: Pink inspiration (17-10-2014)

Voor Pink inspiration ben ik gaan kijken op WeHeartit. Heerlijke inspiratiewebsite. Ik heb een selectie gemaakt van roze fotootjes waar ik blij van werd. Ik vond het gebroken hartje met nutella wel een hele leuke. Verder hou ik van nagels, bloemen, kaarsen, lekker eten, zachte kussentjes, cupcakes, kleding en van de natuur. Dat komt zo ongeveer wel in deze Pinkspiration collage terug denk ik!

Day 6: Quote (18-10-2014)

Ik vind dit een mooie quote, zo is het denk ik. Ik zeg er verder niet veel over want ik denk dat deze quote voor zich spreekt:

Day 7: Smile with pink lipstick (19-10-2014)

Doe jij ook mee op instagram?

Meedoen is gratis!

Doneren geeft je een goed gevoel!

 

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

 

Reacties: #pinkribbonweekphotochallenge2014

pinkribbonweekphotochallenge2014

Mooie foto's :) Leuk dat je ook meedoet! Goed dat je doneert aan Pink ribben, dat is echt belangrijk.

Re:pinkribbonweekphotochallenge2014

Hoi Madeleine, ik vond het een leuke challenge. Bedankt voor het bedenken! Ik vond het ook erg leuk dat je een aantal van mijn foto's voor de compilatie had gebruikt! Superlief! Ik werk morgen nog even dag 7 bij hier op de blog, dan is hij compleet! Ben benieuwd naar je volgende challenge en hoop dat ik dan weer kan meedoen. Thanks girly! XoXo Olivia

Nieuw bericht