Ook als je ziek bent kun je er prima uitzien

Iedere ochtend als ik wakker wordt denk ik, zal ik me opmaken of niet? Iedere dag is het antwoord toch weer ja. Of ik nou therapie heb in het zwembad of niet. Ik voel me beter als ik er oke uit zie. Look good, feel better. Afgelopen week van een dagje wat foto's gemaakt. Zie onderstaand.

Ik gebruik in ieder geval standaard: Brow Wizz van Anastasia Beverly Hills voor mijn wenkbrauwen, meestal Urban Decay palette Naked 3 voor mijn oogmake up of een van mijn Sleek palletjes... Foundation van Miyo gecombineerd met Max Factor, Lippenstift van MAC of Loreal, Concealer, Bronzer en Blush van Sleek en mascara van Loreal. De oorbellen zijn van Assisa webshop, sportkleding van Nike Dry fit en mijn heerlijke vest is van Ichi. Deze dag had ik drie banen van mijn Luxury for Princess extensions in voor een vollere staart!

The Wake up Face:


Voor de hydrotherapie in het zwembad (in mijn fijne rolstoel):

Na het zwemmen in mijn gewone kleding:

Overall picture:

XoXo

Olivia

Life Must Be Fabulous

Reacties: Ook als je ziek bent kun je er prima uitzien

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht