Nutri Women - dag en nacht creme

Lieve beauty's,

Consuplus heeft mij de Travel & Trial Kit toegestuurd met zes producten van Nutri Women om deze te testen en hier een review over te schrijven. In deze review schrijf ik over de dagcrème en de nachtcrème die onder andere in deze Kit zitten. De full size producten zijn natuurlijk ook te koop in de webshop van Consuplus. Klik hier om naar deze webshop toe te gaan.

In de categorie beauty vertel ik jullie in een blogpost over de webshop Consuplus benieuwd naar dit artikel? Klik hier om daar naar toe te gaan.

Let op, onderin dit artikel staat een fijne kortingscode voor de webshop van Consuplus.

In deze review wil ik graag mijn ervaringen delen betreft de dagcrème en nachtcrème uit de Travel & Trial Kit. Deze gehele kit bestaat uit de volgende producten:

Een dagcrème en nachtcreme zijn voor mij essentiele producten die ik dagelijks gebruik. Dit geldt overigens ook voor de facewash en oogreinigingslotion uit de Kit. De scrub gebruik ik ongeveer twee keer per week en het masker doe ik altijd na het scrubben. Als ik alle artikelen uit de Kit in één review plaats dan wordt het een erg lang artikel. Ik heb daarom besloten om de reviews op te splitsen in producten die bij elkaar passen. In dit geval dus de dagcrème en de nachtcrème (beide 15 ml).

Alle producten uit deze Kit van Nutri Women zijn geschikt voor alle huidtypen.

Onderstaand de reviews over de dagcreme en de nachtcreme.

 

Nutri Women Hydropore Sun SPF30 Day Cream

Deze day cream van Nutri Women betreft een moisturizer (moist = Engels en betekent nat / vochtig), dit is een vochtinbrengende crème die zeer geschikt is voor dames en meiden met een droge huid. Maar deze day cream is geschikt voor alle huidtypen. Ik heb zelf een normale huid, ik heb geen extreem vettige zones en ook niet echt last van droge plekjes in mijn gezicht. Eerlijk gezegd ben ik erg blij met mijn huid, ik heb zeer weinig last van mee-eters en puistjes. Ik verzorg mijn huid wel goed, al van jongs af aan.

Wat fijn is aan deze day cream is dat er SPF30 in zit, dit betekent een complete bescherming tegen de UVA en UVB zonnestralen, daarbij is hij waterproof en geeft hij geen strepen op de huid. Het is belangrijk om je gezichtshuid te beschermen tegen de UV stralen, ook wanneer de zon wat minder sterk is. De Kit is ideaal om mee te nemen op vakantie, al je noodzakelijke verzorgingsproducten bij elkaar. Je kunt hem dus makkelijk meenemen als je bijvoorbeeld op wintersport gaat of nog even de zon gaat opzoeken. Daarnaast is hij perfect voor de lente en de zomer.

Deze day cream zou er voor moeten zorgen dat tekenen van huidveroudering worden verminderd. Het zorgt ervoor dat je huid wordt versterkt, de textuur van je huid verbetert en dat je poriën verkleinen. Ik ben 28 jaar oud, heb nog niet heel erg veel last van huidveroudering. Toch gebruik ik graag producten die werken tegen huidveroudering, naar mijn idee kun je daar niet vroeg genoeg mee beginnen. Ik ben 28 jaar oud maar je ziet toch dat je huid wel iets verandert. Rimpels heb ik absoluut niet maar je begint wel lichtjes fijne lijntjes te zien. Ik heb een zwaar jaar achter de rug, ik denk dat ik nog nooit zoveel heb gehuild als het afgelopen jaar en ik ben enorm vermoeid. Heel erg top voor je huid zijn deze omstandigheden niet. Een goede creme kan ik dus zeker gebruiken! Het product is een goede basis voor onder je make-up. De combinatie van anti-oxidanten, extract van grapefuitpitten, vitamine A en papaja ontgift en beschermt tegen omgevingsstress en schade door de zon.

Mijn mening over deze day cream

Allereerst, wat ruikt hij heerlijk. Je hebt weinig van het product nodig om je gehele gezicht in te smeren. De creme is voor een day cream wat aan de dikke kant. Ik denk dat dit komt doordat het een moisturizer betreft of doordat er een vrij hoge SPF in zit voor een dagcrème. Meestal zie je dat er een SPF15 in zit, een SPF30 ben ik persoonlijk nog niet vaak tegengekomen.

In de ochtend voordat ik mij opmaak, maak ik mijn gezicht schoon met reinigingsproducten. Vervolgens doe ik deze day cream op en als hij is ingetrokken dan breng ik mijn make-up aan. Ik gebruik meestal ook nog een primer voordat ik mijn make-up aan breng maar ik heb de indruk dat dit helemaal niet nodig is met deze day cream.

Ik vind hem heerlijk zacht, hij trekt goed in en hij ruikt fijn. Ik heb geen nadelen ondervonden van deze day cream. Ik gebruik hem nu ongeveer twee weken en mijn huid is heerlijk zacht. Zachter dan voorheen. Ik denk dat dit door de combinatie komt met de andere producten uit de Kit, hierover meer in het volgende stukje en in de andere artikelen. Ik vind deze day cream zeker een aanrader. Na twee weken gebruik is de tube ongeveer half leeg, ik gok dat je hier ongeveer 3 a 3,5 week mee doet bij dagelijks gebruik. Je hebt namelijk niet veel van het product nodig en hij smeer enorm fijn op het gezicht. Als je naar buiten toe gaat in de zon en je wil de zon factor gebruiken, dan is het verstandig om het ongeveer 20 minuten voordat je de zon in gaat aan te brengen.

Een goede day cream is trouwens ook echt nodig om je huid te beschermen tegen allerlei invloeden van buitenaf waar je overdag mee te maken krijgt. Denk hierbij naast de zon ook aan uitlaatgassen, airco's, warmte en kou, bacteriën die bijvoorbeeld aan je handen zitten (ik zit zo min mogelijk aan mijn gezicht) en ga zo verder.

Nutri Women - Pure Marine cream - Night Cream

Nadat je 's avonds je make-up eraf hebt gehaald, is het heerlijk om een stevige night cream op je huid te doen. Het fijne is dat je je huid nu niet enorm hoeft te beschermen maar dat je je huid even heerlijk kan verwennen. Je hebt niet veel night cream nodig omdat het een dikkere creme betreft. Het is vooral verzorgend (zorgt voor herstel van je huid) en trekt minder snel in op je huid. Het is zonde om teveel op te doen omdat je huid een dikke laag niet opneemt. Er vindt veel cel vernieuwing plaats in de nacht, veel minder als dat dit overdag gebeurt, en de afvalstoffen scheiden af.

De night cream van Nutri Woman (de Pure Marine Cream) zou moeten zorgen voor een intens gevoel van energe uit de zee. Het zal je huid moeten laten stralen, het moet steviger worden en glad. Collageen uit algen helpt bij het herstel en de herstructurering van het bindweefsel van de huid. Zeewier verbetert de balans, hydrateert, voedt, regenereert, voorziet van zuurstof en mineralen. Zeealgen bevorderen de ontgifting terwijl zeevenkel reinigt en regenereert. Dat klinkt best wel goed dacht ik zo...

Mijn mening over deze night cream

Verwennerij. Dat is het eerste wat er in me op komt. Wat een fijne crème is dit. Net als de day cream ruikt hij echt enorm lekker. De crème is lekker dik, ik vind dat superfijn. Het voelt aan als luxe als ik het op mijn huid aanbreng. Hij trekt langzamer in dan de day cream maar dat is volkomen logisch als je kijkt naar wat de werking moet zijn van een night cream. Mijn huid is heerlijk zacht geworden. Alsof ik de argan olie gebruik. Net als de day cream heb je weinig nodig van het product en ik denk dat je ook met dit flesje van de Kit ongeveer 3 a 3,5 week doet bij dagelijks gebruik. Ik heb het idee dat mijn huid wat meer straalt en dat mijn huid steviger is. De combinatie van de producten van Nutri Woman geeft denk ik dit resultaat. Ik ben erg blij dat ik kennis heb mogen maken met deze hele fijne producten!

Kortingscode!

Consuplus heeft een kortingscode ter beschikking gesteld voor de beauty's die enthousiast zijn geworden van de producten die Consuplus aanbiedt. Ik mag jullie deze kortingscode vertellen!!!

De kortingscode is: CP2014NW

De code is geldig tot en met 31 december 2014 (dus wees er snel bij!)

Met deze kortingscode krijg je maar liefst 20% korting op het assortiment. De kortingscode is niet geldig in combinatie met andere acties en hij is ook niet geldig op de items die in de sale zijn.

Klik hier om direct naar de website toe te gaan van Consuplus waar je de kortingscode kunt gebruiken in de winkelwagen/in het betaalscherm.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn reviews vinden en wat jullie eerste indruk is van deze mooie producten. Ik hoop dat er meer meiden zijn die graag kennis willen maken met Consuplus!

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

Reacties: Nutriwoman - dag en nacht creme

Foto's

Hoi Olivia, ik vind dat je echt hele mooie foto's maakt. Wat voor een camera gebruik je? liefs Leila

Nieuw bericht