Nutri Women - Walnut Scrub en het Papaya Masker

Lieve beauty's,

Consuplus heeft mij de Travel & Trial Kit toegestuurd met zes producten van Nutri Women om deze te testen en hier een review over te schrijven. In deze review schrijf ik over de Face Wash en de Eye Make Up Remover die onder andere in deze Kit zitten. De full size producten zijn natuurlijk ook te koop in de webshop van Consuplus. Klik hier om naar deze webshop toe te gaan.

In de categorie beauty vertel ik jullie in een blogpost over de webshop Consuplus benieuwd naar dit artikel? Klik hier om daar naar toe te gaan.

Let op, onderin dit artikel staat een fijne kortingscode voor de webshop van Consuplus.

In deze laatste review van drie  wil ik graag mijn ervaringen delen betreft de Walnut Facial Scrub en het Papaya Masker uit de Travel & Trial Kit. Deze gehele kit bestaat uit de volgende producten:

Ongeveer twee keer per week scrub ik mijn gezicht, het liefst doe ik standaard een maskertje daarna maar daar heb ik niet altijd tijd voor. De Walnut Facial Scrub en het Papaya Masker waren een waar cadeautje. Het masker zit in een fijne tube en hij heeft ongeveer 10 minuten nodig om zijn werk te doen. Dat is lekker snel en masker. Scrol gauw naar beneden voor meer details!

Als ik alle artikelen uit de Kit in één review plaats dan wordt het een erg lang artikel. Ik heb daarom besloten om de reviews op te splitsen in producten die bij elkaar passen. In dit geval dus de Walnut Scrub en het Papaya Masker (beide 15 ml).

Alle producten uit deze Kit van Nutri Women zijn geschikt voor alle huidtypen.

Onderstaand de reviews over de Walnut Facial Scrub en het Papaya Masker, beide 15 ml.

 

Nutri Women - Walnut Facial Scrub

Zoals ik net vertelde scrub ik mijn gezicht ongeveer twee keer per week. Het is goed voor je huid om met enige regelmaat te scrubben. Hiermee verwijder je dode huidcellen (exfolieren) en geef je je huid een oppepper. Mijn scrub was al een tijdje op dus ik had mijn gezicht denk ik ongeveer 4 a 5 weken niet gescrubd. Dat heb ik gemerkt! Lees hierover verder in het volgende kopje. Als je huid wat gevoelig is dan is het verstandig om ongeveer eens per week te scrubben. Je huid is constant bezig met het aanmaken van nieuwe cellen, hierdoor komen de dode huidcellen naar boven. Om deze goed weg te halen kun je het beste scrubben. Wanneer je dit niet doet dan kan je huid er dof of grauw uit gaan zien. Wanneer je met enige regelmaat de dode huidcellen wegscrubt, dan gaat je huid meer stralen en wordt je huid zachter. Voordat je gaat scrubben moet je eerst je huid reinigen en je make-up verwijderen. Scrubben doe je door het product met ronddraaiende bewegingen aan te brengen op je gezicht. Doe dit voorzichtig en niet te hard. Gebruik voor je gezicht ook absoluut een andere scrub als dat je op je lichaam gebruikt. Scrub voor je lichaam is veel grover en dat is voor je gezicht niet goed omdat de huid veel gevoeliger is in je gezicht.

De Walnut Facial Scrub met fijngemalen korreltjes van walnoot schillen en abrikozenextract verwijdert de opgebouwde dode huidcellen voor een helder en mooi gezicht/hals/decolleté. Deze scrub zorgt ervoor dat je huid wordt gehydrateerd, het verfrist je huid en zorgt ervoor dat deze straalt. Door het speciaal geselecteerde walnoot extract ziet de huid er jonger en gezonder uit.

Mijn mening over deze Walnut Facial Scrub

Mmmm wat een heerlijke geur kwam er uit het flesje met deze walnut facial scrub. Het voelt zo heerlijk luxe aan! Ik kreeg van de scrub direct op mijn donder dat ik steeds vergat om een nieuwe scrub te kopen. Het resultaat was een puistje maar wel een hele schone huid. Het puistje verdween na drie dagen en bij de tweede scrub beurt kwamen er geen onzuiverheden meer die zich resulteren in een puistje. De scrub is enorm zacht, de korreltjes zijn zeer fijn waardoor je deze absoluut goed kunt gebruiken bij een gevoelige huid. Van mij hadden de korreltjes iets steviger gemogen maar dan zou het minder geschikt zijn voor alle huidtypen denk ik. De scrub maakt je gezicht echt zacht en mijn huid voelt goed aan. Zoals ik ook in de andere artikelen vertelde, denk ik dat dit door de combinatie komt van de heerlijke producten in deze Travel & Trial Kit. De scrub daar doe je wel iets langer mee. Mijne is nu denk ik ongeveer voor een kwart op in twee weken tijd. Ik heb de scrub nu 5 keer gebruikt. Na het scrubben gebruik ik het heerlijke Papaya masker die ook in de Kit zit. Heb je een gevoelige huid? Heb je last van een beetje een grauw en dof gelaat? Dan is deze scrub zeker een aanrader. Ik vind hem TOP!

Nutri Women - Papaya Masker

Om je huid te laten stralen en af en toe een lekkere oppepper te geven is het verstandig om met enige regelmaat een masker op je gezicht aan te brengen. Wanneer je een masker aanbrengt op je gezicht sluit je jou huid tijdelijk even af. Doordat je je huid even afsluit zorgt het ervoor dat warmte en vocht worden vastgehouden in/op je huid. Het resultaat daarvan is een betere doorbloeding en de cellen van je huid worden beter voorzien van zuurstof. Dit betekent dat je huid wordt gevoed en dat de afvalstoffen die je huid aanmaakt goed worden afgevoerd. Net als bij het scrubben verlies je de losse dode huidcellen en eventuele schilfertjes, het resultaat is dan ook als het goed is een mooie gladde huid!

Het papaya masker is een Oxygenating masker. Bij "oxygen" dacht ik direct aan zuurstof maar met google translate heb ik toch even opgezocht of ik dit juist heb. Oxygenating mask betekent een zuurstofmasker. Door een zuurstofmasker te gebruiken zorg je ervoor dat het je porien verkleint, je huid meer ontspannen raakt en als je vermoeid bent (zoals ik... perfect voor mij dus!) zorgt het voor een verzachting van de tekenen van vermoeidheid in je gezicht.

Dit papaya masker is dus zuurstof inbrengend maar ook hydraterend. Hydrateren betekent het toevoegen van vocht. Dit masker gebruikt natuurlijke papaya-enzymen om dof makende huidcellen en verontreinigingen te verwijderen. Hierdoor verbetert de circulatie en is er sprake van een mooi teint en betere structuur van de huid, voor een gezonde en levendige uitstraling. Dit masker exfolieert niet alleen, maar stimuleert ook de celgroei van de huid, die er gezond uitziet en aanvoelt. De hoge concentratie algen brengt zuurstof in de huid; antioxidanten en mineralen zijn toegevoegd om giftige stoffen te verwijderen. De huid wordt gladder, gehydrateerd en heeft een jeugdige glans. Dat is toch wat we willen?

Wat tips om een masker gemakkelijk aan te brengen:

  • Reinig je huid goed en scrub het eventueel voordat je het masker aanbrengt.
  • Doe je haar in een staart of een knotje, zorg dat het niet in de weg zit.
  • Maak je gezicht nat met lauw/warm water.
  • Zorg dat je bij het smeren de huid rondom je ogen en je mond vrij is. Dit omdat je huid op die plekken gevoelig is en het is niet goed als het product in je ogen terecht komt.
  • Het papaya masker laat je ongeveer 10 minuten op je gezicht zitten.
  • Hou je gezicht zo ontspannen mogelijk als het masker op je gezicht zit.
  • Als je tijdens het masker je ogen ook even wil verwennen dan kun je bijvoorbeeld zo een verkoelend masker op je ogen leggen die je in de koelkast kunt bewaren. Er zit een soort gel/gelei in die verkoelt. Je kunt ook een plakje komkommer op je ogen leggen. Wat ik zelf ook wel eens lekker vind is een gebruikt (en afgekoeld) theezakje kamille thee of groene thee, dit ontspant bij mij mijn ogen.
  • Verwijder het masker met lauw/warm water.
  • Dep je gezicht met een zacht handdoekje nog even na om eventuele restjes te verwijderen en voor een extra zacht gevoel.

Mijn mening over dit Papaya Masker

Wat een heerlijke geur kwam er uit dit flesje. Deze vond ik het allerlekkerste ruiken van de producten. Het masker is ietwat dunner als dat ik gewend ben maar daardoor brengt hij enorm fijn en makkelijk aan op de huid. Het masker is doorzichtig, je ziet bijna niet dat je het masker op je gezicht hebt maar je voelt het wel. Je gezicht gaat niet trekken, het masker wordt niet hard, het blijft eigenlijk gewoon als een soort crème op je gezicht zitten en het voelt direct heel erg zacht aan. Ik vind dat persoonlijk heel erg fijn. Ik gebruik graag maskers van dr. van den Hoog maar ik haal ze vaak voordat de tijd verstreken is al van mijn gezicht af omdat ik het irritant vind als mijn gezicht heel erg gaat trekken, ik kan mijn gezicht dan niet meer ontspannen en dat is juist wel nodig voor een goede werking van een masker. Dit masker trekt totaal niet maar heeft wel het juiste effect. Hoe fijn is dat?

Wat ik ook fijn vind is dat je het even tussendoor kan doen, het past in mijn routine. Het masker heeft 10 minuten nodig om haar werk goed te doen. Geen 20 of 30 minuten zoals de meeste maskers. Dit vind ik een enorm pluspunt.

Mijn huid voelt zijdezacht aan en dit houd ook echt een aantal dagen aan. Ik heb het masker nu drie keer gebruikt en de verpakking is nu ongeveer 3/4 leeg. Ik denk dat ik hem nog één keer over mijn gehele gezicht kan aanbrengen en als ik zuinig doe misschien nog twee keer.

Als ik van alle producten die ik mocht testen van Consuplus twee favorieten moest kiezen dan zijn dit de scrub en het masker. Ik ben hier echt enorm blij mee en mijn huid ook!

Kortingscode!

Consuplus heeft een kortingscode ter beschikking gesteld voor de beauty's die enthousiast zijn geworden van de producten die Consuplus aanbiedt. Ik mag jullie deze kortingscode vertellen!!!

De kortingscode is: CP2014NW

De code is geldig tot en met 31 december 2014 (dus wees er snel bij!)

Met deze kortingscode krijg je maar liefst 20% korting op het assortiment. De kortingscode is niet geldig in combinatie met andere acties en hij is ook niet geldig op de items die in de sale zijn.

Klik hier om direct naar de website toe te gaan van Consuplus waar je de kortingscode kunt gebruiken in de winkelwagen/in het betaalscherm.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn reviews vinden en wat jullie eerste indruk is van deze mooie producten. Ik hoop dat er meer meiden zijn die graag kennis willen maken met Consuplus!

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

Reacties: Nutri Woman - Walnut Scrub en het Papaya Masker

Scrub en masker

MMM dit klinkt erg goed! Ik ga zeker een kijkje nemen in deze webshop! Bedankt voor de tip. XXX Sharon

Re:Scrub en masker

Hoi Sharon! Ja het zijn ook echt fijne producten! Neem zeker een kijkje!!! XoXo Olivia

Nieuw bericht