Nutri Women - Face Wash en Eye Make Up Remover

Lieve beauty's,

Consuplus heeft mij de Travel & Trial Kit toegestuurd met zes producten van Nutri Women om deze te testen en hier een review over te schrijven. In deze review schrijf ik over de Face Wash en de Eye Make-Up Remover die onder andere in deze Kit zitten. De full size producten zijn natuurlijk ook te koop in de webshop van Consuplus. Klik hier om naar deze webshop toe te gaan.

In de categorie beauty vertel ik jullie in een blogpost over de webshop Consuplus benieuwd naar dit artikel? Klik hier om daar naar toe te gaan.

Let op, onderin dit artikel staat een fijne kortingscode voor de webshop van Consuplus.

In deze review wil ik graag mijn ervaringen delen betreft de Face Wash en de Eye Make-Up Remover uit de Travel & Trial Kit. Deze gehele kit bestaat uit de volgende producten:

Face Wash en de Eye Make-Up Remover zijn voor mij essentiële producten die ik dagelijks gebruik. Dit geldt overigens ook voor de day cream en night cream uit de Kit. De scrub gebruik ik ongeveer twee keer per week en het masker doe ik altijd na het scrubben. Als ik alle artikelen uit de Kit in één review plaats dan wordt het een erg lang artikel. Ik heb daarom besloten om de reviews op te splitsen in producten die bij elkaar passen. In dit geval dus de Face Wash en de Eye Make Up Remover (beide 30 ml).

Alle producten uit deze Kit van Nutri Women zijn geschikt voor alle huidtypen.

Onderstaand de reviews over de Face Wash en de Eye Make Up Remover, beide 30 ml.

 

Nutri Women - Skin Perfect Face Wash

De Face Wash is ervoor bedoelt om je gezicht schoon te maken. Natuurlijk voor het verwijderen van je make-up maar ook voor in de ochtend voordat je je make-up aanbrengt. Het is belangrijk om je make-up aan te brengen op een huid die is gereinigd in verband bacteriën die in je poriën gaan zitten gedurende de nacht. Je huid is in de nacht volop bezig met cel vernieuwing, herstel en bescherming. Je helpt je huid hierbij als je deze goed verzorgd. Vitamin Rolling Particles verwijdert porie verstoppend talg en vet. Heel fijn dus om dit ook in de ochtend te gebruiken. Je gezicht voelt heerlijk fris aan! De Face Wash is ontwikkelt om vuil en vet te verwijderen, grove poriën te verkleinen en bacteriën die de poriën verstoppen te vernietigen. Skin Perfect Face Wash bevat vitamine C ester om de huid te bedekken met een laagje anti-oxidanten, die beschermen tegen cel vernietigende oxidatie. Na het reinigen van je gezicht kun je in de ochtend de dagcrème aanbrengen of in de avond de nachtcrème. Het is ook verstandig om één a twee keer per week je gezicht te scrubben en om met enige regelmaat een masker te gebruiken. Hierover meer in de andere twee artikelen over Nutri Women.

PS. de foto is de beste uit 30, het was erg lastig om van deze een foto te maken door de kleur van het product en de kleur van de letters op de verpakking hihi. Ik hoop dat jullie me de kwaliteit van deze foto niet kwalijk nemen.

Mijn mening over deze Skin Perfect Face Wash

Ik ben gewend om twee producten te gebruiken als ik mijn gezicht schoonmaak, namelijk een reinigingsmelk en een reinigingstonic. Superhandig dat deze facewash goed reinigt en ik geen twee producten nodig heb maar 1. De Face Wash voelt heerlijk fris aan op je gezicht. Foundation, blush, bronzer, concealer en wat we allemaal nog meer aanbrengen op ons gezicht... gaat gemakkelijk van je gezicht af met deze Face Wash. Iets wat ik niet echt gewend ben. Ik moest met de producten die ik gebruikte best wel boenen. Dat is niet nodig met deze milde Face Wash. Ook heb ik echt het idee van een schoon gezicht nadat ik deze Face Wash heb gebruikt. Hij ruikt lekker maar de geur is veel minder sterk aanwezig. Er zit in de andere producten geen parfum, zo ook niet in deze Face Wash. De producten bestaan uit natuurlijke ingrediënten. Daarom is het denk ik wel logisch dat het één wat meer geur afgeeft dan het ander.

Ik vind deze Face Wash zeer fijn in gebruik en dat zeg ik niet zo snel, ik zeg het ook niet omdat ik de producten heb gekregen. De combinatie van deze zes verzorgingsproducten heeft ervoor gezorgd dat mijn huid de afgelopen twee weken zachter is geworden. Best wel bijzonder want ik had al een zachte huid. Ik ben echt heel erg tevreden!

Nutri Women - Eye Make Up Remover

Het is belangrijk om je oog make-up voor het slapen gaan te verwijderen. Als je gaat slapen met je mascara nog op dan zul je de volgende dag je mascara niet mooi aan kunnen brengen. Ook zorgt het ervoor dat je geïrriteerde ogen kunt krijgen en er kunnen wimper haartjes gaan afbreken. Dat willen wij vrouwen niet! Je kunt natuurlijk gaan boenen met een face wash of met reinigingsproducten zoals reinigingsmelk en -tonic maar fijner is om een speciaal product te gebruiken voor het reinigen van je ogen. De huid rondom je ogen is dunner en gevoeliger dan bijvoorbeeld de huid op je wangen en voorhoofd. Deze eye make-up remover irriteert en beschadigt de gevoelige huid rond de ogen niet. Er zit een extreem zacht anti-verouderingscomplex in wat hop, rozemarijn en citroen bevat. Deze remover is zacht genoeg waardoor het geschikt is voor mensen met gevoelige ogen en mensen die contactlenzen dragen.

Mijn mening over deze Eye Make Up Remover

Deze vond ik even spannend, ik heb gevoelige ogen en ik heb er vaak moeite mee om mijn oog make-up te verwijderen. Zeker als ik waterproof mascara heb gebruikt. Ik heb enorm veel producten geprobeerd en ben daardoor erg kritisch op oog make-up remover. De eerste keer dat ik deze remover gebruikte kwam er product in mijn oog. Dat is echt niet prettig. Dat geldt voor alle producten als het in je oog terecht komt. Kan gebeuren, ligt niet per se aan het product. Ik wilde waarschijnlijk gewoon een beetje te snel waardoor ik mijn oog niet goed dicht had. Nadat ik mijn oog goed had uitgespoeld was de irritatie weg.

Ik heb geen geïrriteerde ogen gekregen na gebruik van deze remover. Ook heb ik geen last gekregen van traanogen (dat krijg ik wel bij gebruik van bijvoorbeeld olie-achtige oog make-up removers) en de huid rondom mijn ogen wordt niet rood na het verwijderen van make-up. Dit zijn punten die ik persoonlijk erg belangrijk vind bij dit srt verzorgingsproducten.

De oog make-up remover doet haar werk. Wel merkte ik dat ik lang bezig was met het verwijderen van waterproof make-up, langer dan met bijvoorbeeld de make-up eraser. Dit zal waarschijnlijk ook komen doordat ik van veel mascara hou. Ik breng gerust 4 tot 6 lagen mascara aan en als ik echt opvallende wimpers wil gebruik ik ook nog wel eens vezeltjes van de divaderme lash extender. Dat betekent nog meer product wat eraf moet worden gehaald hihi.

Deze oog make-up remover is dan ook bijna op. Ik heb ongeveer 2 weken gedaan met dit flesje van 30 ml. Ideaal dus voor als je op vakantie gaat, je hebt precies genoeg. Als je minder oog make-up draagt dan heb je ook minder product nodig dus dan zul je er ook langer mee doen.

Kortingscode!

Consuplus heeft een kortingscode ter beschikking gesteld voor de beauty's die enthousiast zijn geworden van de producten die Consuplus aanbiedt. Ik mag jullie deze kortingscode vertellen!!!

De kortingscode is: CP2014NW

De code is geldig tot en met 31 december 2014 (dus wees er snel bij!)

Met deze kortingscode krijg je maar liefst 20% korting op het assortiment. De kortingscode is niet geldig in combinatie met andere acties en hij is ook niet geldig op de items die in de sale zijn.

Klik hier om direct naar de website toe te gaan van Consuplus waar je de kortingscode kunt gebruiken in de winkelwagen/in het betaalscherm.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn reviews vinden en wat jullie eerste indruk is van deze mooie producten. Ik hoop dat er meer meiden zijn die graag kennis willen maken met Consuplus!

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

Reacties: Nutri Woman - Face Wash en Eye Make Up Remover

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht