Nog vier dagen

Lieve lezers,

Ik lig weer lekker in mijn bed. Helaas wel met een extra morfine tablet maar dat komt vast omdat ik teveel heb gedaan vandaag. Wel een leuke dag gehad met mijn vriendin. Ze is zo een lieve schat. Weer heerlijke bami gekregen een zak bananenchips. Die heb ik overigens al helemaal op! Oeps. Ik lig nu weer in het revalidatiecentrum in bed. Ik heb mijn koffer voor de laatste keer uitgepakt. De kledingkast is al een stuk leger omdat ik al wat extra spullen had meegenomen afgelopen vrijdag. Ik heb nog vier dagen programma en vrijdag ga ik in de ochtend met de taxi naar huis. Heb voor de zekerheid toch nog even een extra tas meegenomen zodat ik zeker weet dat ik al mijn spulletjes meekrijg. Maar ik hoop dat het gewoon in mijn twee koffers gaat passen. We gaan het meemaken. Ik heb enorm last van mijn rug dus ben blij dat ik lekker lig. Een oud stagiaire van mij had een Love Seat over. Die heeft ze vandaag door haar zwager bij me laten bezorgen. Ik ben al helemaal verkikkerd. Hij zit en ligt heerlijk. Je zakt er zo fijn in weg. Mijn vriendin heeft even de meubels iets anders neer gezet en die twee lelijke stoelen die ik in mijn woonkamer had staan zet ik maar op marktplaats. Misschien kan een doehetzelver hem opnieuw bekleden en ervan genieten. Ik wilde dat eigenlijk zelf doen maar ik ben er nooit aan toegekomen. Ze zitten overigens wel lekker. Ik ben blij met de love seat. Hij maakt de woonkamer wat knusser en wat meer af. Het enige is dat de TV gedraaid moet worden afhankelijk van de hoek van de kamer waar je zit! Hihi. Hier nog maar wat op gaan verzinnen. Ik hoop enorm dat ik morgen wordt gebeld om de woning in Haarlem te bezichtigen. Anders krijg ik in ieder geval volgend weekend kijkers voor mijn bovenverdieping. Hij staat daar maar leeg te zijn en ik deel liever mijn hoge huur zodat ik wat extra inkomsten heb. Zeker nu ik in de ziektewet zit en flink wat extra kosten maak. Helaas is het niet anders. Mijn spaarpotje voor die MACbook die is helaas alweer leeg.. Ik had hem kunnen kopen.. Had ik het maar gedaan hihi! Nou ja, het zal wel zo moeten zijn...

Heb zojuist in de categorie Beauty een artikel geplaatst over Wenkbrauwen. En nu ga ik lekker slapen. Ik ga nog even een warme chocomelk pakken en een pijnstiller nemen. Ik wens jullie een fijne nachtrust toe. 

Aftellen... Nog vier dagen therapie, nog 5 nachten slapen.....

XoXo

Olivia

 

Reacties: Nog vier dagen

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht