Nog twee nachtjes

Lieve lezers,

Nu is het echt aftellen. Nog twee nachtjes slapen en dan ga ik echt naar huis. Eigenlijk nog anderhalve nacht want ik lig nu nog wakker te schrijven.... Ik kan de slaap niet vallen en mijn draai niet vinden. Erg fijn die rugpijn.. NOT!

Gisteren ging mijn nieuwe vriendin Ing weg, ze mocht een paar dagen eerder dan mij maar ze was ook een paar dagen eerder gekomen. Omdat ik zo graag bezig ben met make up gaf ze me een superlief afscheidscadeautje. Een mooi MAC oogschaduw palette uit Hongkong. Niet nep, wel echt! Wat een mooie verpakking en wat een mooie gepigmenteerde kleuren! Me Love!

Vanavond heerlijk met mijn vriendin gegeten bij de strandtent. Jum. Ik hou van kibbeling! Lekker een rose biertje erbij. Het wordt al vroeg donker, was een heerlijk gezellig effect.

Op de valreep eergisteren en gisteren nog een zijden sjaal gemaakt. Hartstikke leuk om te doen. Ik weet nu hoe het moet dus dat kan ik wellicht thuis ook lekker gaan uitproberen hihi! Wat vinden jullie ervan?

En van dichtbij:

Ik heb morgen nog twee therapieën en vrijdag in de ochtend ga ik op huis aan. Ik denk dat ik zo rond een uur of 11:00 uur a 11:15 uur de taxi ga bestellen. Spannend zoals ik al eerder zei. Maar ik merk wel dat ik er steeds meer zin in krijg. Om deze nare periode deels af te sluiten (het klinische traject) heb ik mezelf getrakteerd op twee paar nieuwe schoenen en een nieuwe winterjas bij Zalando, een tas en een poncho bij Modemusthaves en om thuis lekker bezig te zijn een aantal materialen om sieraden te kunnen maken bij Beads & Basics en bij Frissieraden. Erg he. Van de Zalando spullen is het nog de vraag of ik de juiste maten heb besteld maar ik vond dat ik het wel weer even had verdiend. Mijn winterjas van vorig jaar heb ik al drie jaar aan dus echt wel tijd voor een nieuwe. Bovendien is hij ook niet superwarm en ik ga hier aan zee poliklinisch verder revalideren dus een winddichte jas zou wel lekker zijn. Noodzakelijk kwaad dus.. Zo fijn he om excuses te verzinnen hihi! De materialen voor sieraden heb ik ook nodig want ik moet mezelf wel een beetje vermaken. Lang achter de pc en tv gaat niet dus dan maar lekker creatief aan de slag. Ik hoop dat ik langs de Action kan want ik moet zo een tang kopen waarmee je gaatjes kunt maken in leer. Ik heb een enorm leuk idee voor een armband hihi!

Nou ja.

Het meeste zin heb ik in aanstaande zaterdag. Dan komt mijn kleine lieveling weer heerlijk thuis. Wat mis ik haar enorm. Mijn lieve hondje.

Ik ga nu lekker afsluiten en over haar dromen.

Tot snel!

XoXo

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

Reacties: Nog twee nachtjes

Fijn dat je bijna naar huis mag

Fijn dat je bijna naar huis mag. Ik lees je blogs met plezier, ik vind het niet leuk voor je dat je dit allemaal moet meemaken maar je schrijft wel heel erg prettig en zo zie je dat het leven niet altijd over rozen gaat. Ik hoop dat je snel weer de oude bent en je een fabulous leventje hebt zoals je dat graag zelf zou willen! Sterkte met jou revalidatie. Ik hou je in de gaten! Liefs van Johanne

Re:Fijn dat je bijna naar huis mag

Hi Johanne, dank voor je lieve reactie! XoXo Olivia

Nieuw bericht