Nog geen nieuws

Even een korte update. Ik heb net gebeld naar het revalidatiecentrum om te kijken of ze al nieuws hebben maar helaas nog niet. Ik blijf ze maar gewoon minstens twee keer per week bellen, beetje stalken, ik wil gewoon graag z.s.m. worden opgenomen zodat ik verder kan met mijn leven. Vandaag heb ik weer fysiotherapie gehad. Ik heb geoefend op de trap. Ik heb drie treden mezelf er staand afgeschoven, doodeng. Dat doe ik dus echt niet alleen. Verder helaas geen tips om makkelijker zittend de trap op en af te gaan, dat doe ik al op de meest makkelijke manier vond de fysio. Nou ja ik hoef gelukkig niet vaak de trap op, mijn huissleutels gooi ik gewoon in een washandje via het raam naar beneden als er een vriendin voor de deur staat die geen sleutels heeft. En als er een pakketje is, dan moet ik even klimmen. Morgen moet ik in ieder geval omhoog, dan komt de TNT post met iets fijns! Dat zal ik zo in mijn nieuws categorie plaatsen! Zin in! Vanavond mn microring extensions uit mijn haar halen en lekker een avondje televisie kijken. 

De was doen gaat steeds handiger vanuit de rolstoel. Koken gaat helaas niet, bij mijn tweede poging wederom een dikke brandwond op mijn arm. Ik doe het dus gewoon niet meer. Het uitruimen van de vaatwasser is ook niet relaxed, mijn kastjes zijn te hoog en ik kan wel redelijk staan maar ik moet me vasthouden dus om geen servies te breken laat ik dat toch liever aan mijn vrienden over. In een rolstoel rijden went wel verbazingwekkend snel. Het naar het toilet gaan en douchen (op een plank in bad) gaat redelijk makkelijk nu. Ook het in- en uit de rolstoel gaan gaat makkelijker. Alleen die huishoudelijke taken, ik stofzuig normaal gesproken 3 x per week i.v.m. mijn hondje en haar haartjes. Nu kan ik dat niet en doet een vriendin of mijn vriend het af en toe even. Swifferen lukt me wel redelijk gelukkig dus ik kan het een beetje zelf bijhouden nadat er is gestofzuigd. Alleen zijn mijn swifferdoekjes bijna op dus ik moet weer iemand gaan vragen om dat even voor me te kopen. Ik vind het zo vervelend om zoveel aan mijn omgeving te moeten vragen, helaas heb ik geen keus. Ik merk wel heel goed wie er voor me klaarstaan en wie niet. Toch weer iets waardoor je je vrienden leert kennen. Als de situatie omgedraaid zou zijn dan zou ik uiteraard ook voor hen zorgen! Love julie!

Ik wens jullie een heerlijke weekend!

With Love,

 

Life Must Be Fabulous

 

Reacties op onderwerp: Nog geen nieuws

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht