Nieuwe WINACTIE!

Lieve Beauty's,

Zometeen zet ik hem op instagram maar ik heb weer een nieuwe WINACTIE!

Ik vond het zo leuk om een winactie te doen dat ik besloot om er direct nog een te organiseren.

Mijn doel is om 1K volgers te hebben met Oud&Nieuw. Deze winactie sluit als ik 850 volgers heb bereikt! Ik zit nu op 662!

Wat ga ik weggeven?

  • Een Sleek i-Divine - Garden of Eden Oogschaduw palette. Deze heb ik onlangs gereviewd, klik hier voor de review.
  • Een Maybelline Elektro Paarse lippenbalsem.
  • En één van mijn favoriete gezichtsmaskers, het avocado masker van dr. Van den Hoog.

Wat moet je doen om in aanmerking te komen voor deze winactie?

1. Volg mij op Instagram

2. Repost deze foto op jou instagram met hashtag: #lifemustbefabulouswinactie

3. Volg mij op Bloglovin' om automatisch 2 keer deel te nemen aan de winactie. Dit is niet verplicht maar als je me volgt zet ik je dubbel op de lijst!

4. Je kunt maximaal drie keer meedoen met de winactie (3 winkansen en als je me op Bloglovin' volgt dus 6 winkansen.

Ik maak de uitslag bekend als ik 850 volgers heb! Ik kies een winnaar via een random fruitautomaat waarbij ik alle namen invoer en er automatisch een naam wordt geselecteerd.

Doe jij mee?

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous




Reacties: Nieuwe WINACTIE!

canada goose uk

north face jacket

Winactie

Ik doe graag mee met deze super de luxe winactie

Nieuw bericht