Nieuwe bestellingen

Yaaay, als het goed is komen morgen mijn Luxury for Princess clip-in extensions in Butterscotch Blonde (ik hoop zo dat dit de juiste kleur is) binnen. Ik heb er zin in! Vannacht kon ik niet slapen dus ik heb wat gewinkeld bij Miss Lipgloss, de Batiste dry shampoo Wet & Wild en XXL Volume (ik las er goede verhalen over dus ik ben benieuwd, ik gebruik normaal de droogshampoo van Andrelon), een organic Recovery Bath & Body oil en een Fresh Face Fluid Foundation Nude zijn besteld en komen ook morgen binnen! Ik heb eergisteren nog wat dingen bij de Boozyshop besteld, onder andere de beauty blender die ik graag wil proberen, nog  foundation, wat shimmering powder in verschillende kleurtjes, een blauw oogpotlood wat op mijn wishlist stond, een Sleek oogschaduw palletje met felle kleuren en nog een lipstick. Ik weet niet wanneer deze komen, ik hoop stiekem ook morgen en anders zal het maandag worden. We'll see. Ook maar gaan kijken welke producten ik ga reviewen, ik vind dat echt leuk om te doen! 

Liefs Life Must Be Fabulous