Niet kunnen slapen...

Ken je dat? Dat je niet kunt slapen? Ik ken het gelukkig maar af en toe... Ik slaap doordeweeks enorm goed in het revalidatiecentrum. Heb daar veel afleiding. Alleen als ik in het weekend thuis ben dan kom ik vaak moeilijker in slaap, vooral als mijn vriend er niet is. Ik kwam gisteren dit plaatje tegen toen ik aan het piekeren was, hoe toepasselijk!!!!  :

Ik vond hem zeer toepasselijk en plaatste hem op facebook. Ik heb erbij geschreven dat ik niet kon slapen en dat ik probeerde terug te denken aan dat ik gewoon met mijn rolstoel Latin Village heb gerockt maar dat ik helaas Mysteryland morgen moet laten gaan. Ik heb mijn kaartje verkocht. Ik baal er zo van...  Direct superlieve reacties van mijn vrienden...

Quotes:

"komt tijd komt raad, zet een lekker muziekje op en dan hoor je jezelf even niet"

"Ik begin altijd aan een nieuwe (spannende) serie met minimaal 2 seizoenen, even je hoofd op andere gedachten"

"Op sommige dingen heb je geen invloed, denk bij jezelf 'soms gaat het anders!' probeer al je gedachten in de koelkast te parkeren en dan haal je ze er later uit als je je wat beter voelt dan is het makkelijker om een oplossing te bedenken. Je bent nu waarschijnlijk toch te moe. Veel sterkte en je bent sterk, kom op!"

"bijkomen en maandag weer vol goede moed aan de slag in de revalidatie"

"Trots op je"

"Ach het is vast kutweer, Miserieland"

"Dikke knuffel meis en weet alles komt goed, voor nu sweet dreams"

En al deze quotes zijn waar.... Weet je.. doordeweeks ben ik zo druk met van alles en nog wat en in het weekend heb je de tijd om alles te overdenken en ik krijg dan paniekaanvallen. Gisteren gelukkig kunnen weg puffen. Mijn bijnabuurvrouw leerde me te gaan ademhalen op "altijd is kortjakje ziek" en zo kun je een hyperventilatie weg puffen. Dat lukte. Ik plaats dit bij Lifestyle omdat slaap erg belangrijk is. Ik heb er normaliter geen moeite mee maar omdat ik veel stress heb en hard werk om dat te verminderen. Uiteindelijk ben ik in slaap gevallen met een ontspanningsoefening via YouTube. Dat werkt voor mij meestal wel.

Nu nog van dat gepieker afkomen. Heeft er iemand nog meer tips? Is dit herkenbaar? Ik heb hier nooit last van gehad maar sinds ik ziek ben vooral als ik alleen ben,,,

XoXo

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

Reacties: Niet kunnen slapen...

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht