Miyo Fresh Face Liquid Foundation

Ik wilde eens wat anders proberen qua foundation dan de producten die ik normaal gebruik. Ik gebruik normaal de Maybelline Fit Me nr. 120. Ik was online aan het winkelen bij MissLipgloss en ik zag bij het merk Miyo een foundation die mij wel aansprak. Ik heb gekozen voor de kleur Nude, deze leek me het beste passend bij mijn huidskleur. Een Quote van MissLipgloss op de website bij de artikel omschrijving: ~ De Fresh Face Foundation van Miyo is een vloeibare foundation voor alle huidtypes. Dekt op natuurlijke wijze en geeft een gezonde glans aan je gezicht ~. De tube was iets kleiner als dat ik had verwacht. Ik ben benieuwd hoe lang ik hiermee ga doen. De inhoud is 25 ml. en de prijs is EUR 6,95.

Vanmorgen heb ik de foundation uitgeprobeerd. Er kwam geen enorme klodder uit maar gewoon een keurige hoeveelheid (omg ik heb vaak dat ik per ongeluk de halve tube leegdruk, bijvoorbeeld bij tandpasta. Gelukkig was dit niet het geval). Helaas heb ik de beautyblende nog niet binnengekregen dus ik heb de foundation gewoon aangebracht met mijn gebruikelijke foundationkwast.

De foundation smeert heerlijk weg en daarom had ik niet veel nodig om mijn hele gezicht en nek te bedekken. Ik had echt aan een klein beetje genoeg. Erg prettig!

De concealer die ik dagelijks gebruik om mijn wallen weg te werken pakte ook goed op de foundation, ik heb wel eens een foundation van hema geprobeerd en als ik daar dan mijn concealer overheen aanbracht dan werd het een rommeltje met de foundation. Dit gebeurde gelukkig niet. De foundation is egaal en je voelt hem niet zitten. Je hoeft hem ook niet echt in te laten trekken, hij trekt gewoon direct mooi op de huid. Ik ben erg tevreden met deze aankoop en deze foundation gaat in mijn vaste dagelijkse beautybag. Het is nu midden in de nacht (ik heb een dutje gedaan in de avond, had ik niet moeten doen want daarom kan ik nu niet slapen) en de foundation zit nog op mijn gezicht zoals ik heb vandaag aan het einde van de ochtend heb aangebracht. Hij heeft dus ook mijn dutje van ongeveer 2 uur overleeft en er zitten geen vlekken op mijn kussen. Ik ga het er zo afhalen en dan ga ik lekker in bed liggen. Ik dacht ik schrijf toch nog even deze review vandaag! Dan heb ik morgen tijd voor nieuwe dingen!

Hier de resultaten op mijn gezicht.

Van Links naar rechts.

1. Zonder make up (bloos), 2. Met de aangebrachte foundation, 3. De concealer aangebracht, 4. Eindresultaat make-up of today.

 

Van links naar rechts.

1 en 2. Ik heb het Barry M. Natural Glow Palette gebruikt, erg fijn product, heb de oogschaduw en de rouge gebruikt. 3. Make-up done maar mijn haar nog niet. 4. Eindresultaat van vandaag met mijn haar gedaan (incl. extensions van Luxury for Princess.

Het Barry M. Palette heb ik gekocht bij Omis and More. De Extensions bij Luxury for Princess.

With Love,

Life Must Be Fabulous

Lees meer over de andere producten die ik heb besteld bij MissLipgloss Webshop: https://www.lifemustbefabulous.nl/news/unboxing-mijn-bestelling-bij-miss-lipgloss/
 
Lees meer over de foundation die ik normaliter gebruik bij het artikel over mijn beautybag: https://www.lifemustbefabulous.nl/news/concept-whats-in-my-beautybag-today/

 

Reacties op onderwerp: Miyo Fresh Face Liquid Foundation

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht