Mislukte video - NYE look

Lieve beauty's,

Afgelopen zondag was mijn pyjamadag. Ineens had ik zin om een make-up video op te nemen en dat  heb ik gedaan. Vandaag wilde ik de video in elkaar gaan zetten en toen kwam ik erachter dat mijn lens niet was scherpgesteld. Ik had mijn camera te dichtbij staan waardoor de lens zich steeds probeerde scherp te stellen. Dat zag je overduidelijk. Er was zoveel niet scherp dat ik heb besloten om hem niet te plaatsen. Sorry daarvoor.

Om jullie toch een indruk te geven, de foto's waren wel scherp :):

Ik heb het superfijne Sleek oh so special oogschaduw palette gebruikt en daarnaast het pigment in de kleur dynamic van Make-up Revolution. In mijn binnenste ooghoek heb ik de kleur Moondust van MeMeMe gebruikt. Foundation van Dior in de kleur Ivory gemengd met Max Factor Fit Me in de kleur beige, ik heb de fijne Make-up revolution bronzer gebruikt en de blush is Rosegold van Sleek. Mijn mascara is van Estee Lauder. De highlighter is van Elf make-up en van MUA. En per slot de lippenstift van Be Cosmetics in de kleur Lolita.

Nou ja, zo hebben jullie toch een idee... Had immers op instagram al een foto geplaatst met de aankondiging hihi.

Fijne jaarwisseling lieve mensen!

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

Reacties: Mislukte video - NYE look

Wat jammer dat het filmpje niet is gelukt! De look is wel erg mooi.

liefs,
www.miss-happinez.blogspot.nl

look

Ah jammer meid... Het is ook lastig dat filmen! Ik vind je look echt prachtig geworden :) Ik wens je alle goeds voor 2015 :) Liefsss

Nieuw bericht