Minishoplog Asiisa, Douglas en een cadeautje

Lieve beauties,

In het Youtube filmpje van de vorige Blogpost heb ik een aantal dingen genoemd die ik even in deze nieuwe blogpost laat zien. Dit omdat ik vond dat de blogpost anders veel te lang werd.

Douglas

Als eerste Douglas, ik wilde een wenkbrauwproduct waarmee ik mijn verpeste wenkbrauw waar een hap haar uit is, goed kan camoufleren. Op mijn wishlist staat al maanden een product van Anastasia Beverly Hills. Ik zie daarvan op instagram zoveel mooie wenkbrauwen voorbij komen dat ik het graag wilde hebben. Ik wist niet waar het te koop was. Maar dat was dus heel simpel, gewoon bij Douglas. Als ik iets wil moet ik me maar wat beter gaan oriënteren. De visagiste bracht de Brow wiz in de kleur ash blonde bij me aan en wauw, je ziet niets meer van die hap uit mijn wenkbrauw. Ik was meteen verkocht. Helaas... dat zul je altijd zien, was de kleur ash blonde uitverkocht. Samen met de verkoopster even op de Douglas website gezocht en gelukkig was hij daar wel op voorraad. En ik was erg blij want hij werd vanmorgen al bezorgd. Echt top!

Een enorme doos voor een klein product. Watik leuk vond was dat ik zelf 2 testers mocht uitzoeken. Ik ben gegaan voor Katy Perry (Killerqueen) en Prada (Candy).

Dit is hem dan, een foto van het doosje en een foto van het penseeltje. Het lukte me even i.v.m. het licht niet zo goed om een mooie foto te maken, sorry!! Ik heb in mijn You Tube filmpje in de vorige blogpost laten zien hoe het penseeltje en het borsteltje er uit zien!

Toch best een leuk kaartje wat er bij zat, op de achterkant een enquete die ik online even heb ingevuld. "Beauty has arrived".

Asiisa

Blij was ik toen ik gisteren de brievenbus opende, mijn Asiisa bestelling was gearriveerd. In het You Tube filmpje laat ik de oorbellen en het armbandje al zien omdat ik die in heb en om mijn arm heb. Het tasje kon ik niet laten zien omdat deze op mijn slaapkamer ligt. Ik vind het tasje erg sweet. Hij is niet groot maar wel handig. Er zitten vakjes in voor je pasjes etc maar er is ook ruimte voor je telefoon en eventueel een klein spiegeltje en een lipstick. Ideaal voor als ik weer een keer de stad in kan nadat ik uit het revalidatiecentrum kom. De oorbellen vond ik lekker zomers en het armbandje past goed bij een ander paar oorbellen dat ik heb die ook van die roze kwastjes hebben. Ik vind hem erg schattig. Asiisa is echt een leuke website, hij staat dan ook bij mijn favoriete webshops. Ze pakt de artikelen leuk in met een roze papiertje.

Cadeautje van mijn vriendin Anneke

In de avond gisteren, had ik nog een afspraak met een vriendin. Zij bracht ook een early bird verjaardagscadeautje mee. Ik zie haar niet meer voor mijn opname. Ik kreeg een leuk roze tasje met een prachtige zijden sjaal van Mariella Burani. De kleuren zijn zwart met roze, helemaal waar ik van hou. Ik denk dat ik hem de komende tijd veel zal dragen als ik aan zee ga revalideren, daar staat toch vaak wel een zeewindje. Ik ben er erg blij mee. Dank je wel Anneke!

Dit waren dan mijn nieuwe dingen. Ik ga zo nog even een update schrijven in de categorie "het leven" en dan stop ik ermee voor vandaag. Ik ga lekker televisie kijken en een rustige avond houden. Volgens mij is vanavond de GTST cliffhanger dus ik ben erg benieuwd!

With Love,

Life Must Be Fabulous

Reacties: Minishoplog Asiisa, Douglas en een cadeautje

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht