Minireview Sally Hanson - Miracle gel nagellak

Lieve beauty's,

Een kleine review over de Sally Hanson miracle gel nagellak. Ik ben echt superslecht in nagels lakken. Ik laat dit altijd doen in de nagelstudio. Soms doe ik het wel thuis, ik heb best wel een redelijke nagellak collectie, maar ik kan mijn linkerhand mooi strak lakken maar mijn rechterhand wordt altijd een rommeltje. Mijn favoriete merk was altijd OPI. Totdat ik afgelopen week de Sally Hanson Miracle Gel nagellak ontdekte. Voor het I love beauty event van Misslipgloss kon je als je een foto plaatste op instagram met #ilovebeautyevent een Sally Hanson nagellakpakket t.w.v. EUR 100,- winnen. Ik heb zoveel prachtige nailart voorbij zien komen maar ook veel mensen die hun nagels prachtig hadden gelakt met de Sally Hanson Miracle Gel nagellak. Ik besloot om mijn bezoek aan de apotheek te combineren met de Ici Paris die daar om de hoek zit. Ik had een gelukje want als je twee make-up producten of meer kocht kreeg je 25% korting. Ik heb drie lakjes gescoord van de Sally Hanson Miracle Gel.

De Sally Hanson Miracle Gel

Sally Hanson is een Amerikaans merk. De Miracle Gel is in Amerika al een tijdje verkrijgbaar, in Nederland is hij pas onlangs gelanceerd. Er is keuze uit 45 verschillende kleuren. Ze hebben de kleuren in zeven verschillende lijnen uitgebracht. Op de website van Fashionista las ik dat het de volgende lijnen betreft:

  • Runway chock: vernieuwend, trendy, pop, intensief, fel en uitdagend.
  • Daily delights: zoet, vrouwelijk, delicaat, yummy en smaakvol.
  • Love pink: zeven roze tinten, liefdevol, vrouwelijk, chic en zelfverzekerd.
  • Mad mod: uitdagend, feminine, chic en zelfverzekerd.
  • Street pastels: lief vrouwelijk en een beetje edgy.
  • Fired metallics: glans, intensief, glitter en kleurvol.
  • Flawless nudes: vijf huid en aarde tinten, naturel, onschuldig en puur.

De meiden Rebecca en Angel Xena van Fashionista zijn naar het introductie event geweest en kregen daardoor al een sneekpeek over deze fantastische nagellakjes.

Bij de Ici Paris heb ik voor een mooi zacht prijsje drie lakjes gescoord. De prijs bij Ici Paris is normaliter EUR 11,99 per flesje nagellak, op de website iets goedkoper en in de winkel is er op dit moment dus de kortingsactie van 25% bij twee make-up producten of meer! Ik heb begrepen dat Etos deze lakjes ook verkoopt en Kruidvat af en toe. Bij Douglas zijn ze in sommige filialen (niet in allemaal) te koop en ook in de webshop.

Ik heb de volgende drie lakjes uitgekozen:

Het gaat om de kleuren (van links naar rechts) 270 Street Flair, de 380 Malibu Peach en het zwarte flesje is de 100 Top Coat.

Mij werd verteld dat de Top Coat niet per se nodig was voor een mooie glans maar dat ik deze wel over een lakje van een ander merk kan doen. Mijn roommate was super enthousiast over deze nagellak en besloot hem ook te kopen. Bij dezelfde Ici Paris werd haar aangeraden om juist wel de Top Coat over de Miracle Gel te gebruiken. Twee verschillende verhalen dus. Ik ben even gaan kijken op de website van Ici Paris en de verkoopster die mijn roommate trof had gelijk, ik citeer vanaf de webshop: "Breng eerst 2 lagen Miracle Gel nagellak aan, en vervolgens 1 laag Miracle Gel topcoat voor een gel manicure in slechts 2 stappen. Geen UV of LED lamp nodig."

Gelukkig had ik dus ook de Top coat gekocht!

Miracle gel op mijn nagels

Als eerste een foto van mijn nagels voordat ik ze lakte:

Ik heb over mijn nagels een laagje solar. Mijn nagels zijn van zichzelf wel mooi lang. Voor wat extra stevigheid laat ik er maandelijks een laagje solar op aanbrengen en laat ik ze knippen en mooi rond vijlen. Ik vind dat de mooiste shape voor nagels.

Op de foto zie je de kleur Malibu Peach. Die heb ik als eerste gebruikt. De foto is gemaakt direct nadat ik de nagellak had aangebracht en hij droog was.

Mijn eerste indruk tijdens het lakken

Ik dacht eerst OMG dit gaat niks worden want het is een dikke kwast, ik zal wel gaan morsen en mijn halve vinger meelakken. Maar toen begon ik... De nagellak verspreide zich mooi over mijn nagels en ik heb totaal niet gemorst. Ik heb zelfs niet gemorst bij het lakken van mijn rechterhand. Omdat ik rechts ben, vind ik het lakken van mijn rechterhand met mijn linkerhand altijd een enorm gedoe. Maar het ging supermakkelijk. Ik heb twee lagen aangebracht en vervolgens de Top coat.

Wauw wat een glans. Ik sta er versteld van. Ook was de nagellak best wel snel droog. Je moet heel even voorzichtig zijn maar hij hard snel uit! Zonder deukjes, kleine krasjes en al die dingen die mij altijd gebeuren na het lakken van mijn nagels. Ik had één nagel te snel belast waardoor ik die even opnieuw moest doen. Ik kon de nagellak gewoon verwijderen met nagellakremover zonder aceton. Dit was geen enkele moeite. Opnieuw gelakt, iets langer laten drogen en voila. Je ziet geen verschil met de rest!

Mijn indruk na een paar dagen

Deze foto is twee dagen later gemaakt. Zoals je kunt zien glanst hij nog steeds supermooi. Ook nu ( 4 dagen later) zit de nagellak er nog perfect op en glanst hij zoals hij de eerste dag glansde.

Conclusie

Sally Hanson Miracle Gel is mijn nieuwe favoriete nagellak. Ik ga als ik mijn salaris weer heb gekregen nog één of twee kleuren halen. Ik ben enorm blij met deze aankoop and I spread the word.

Ik heb geen minpunten kunnen ondervinden. Ik ben erg blij met deze aankoop. ik wil alleen nog maar Sally Hanson op dit moment. Ik sta er zo versteld van dat ik mijn rechterhand probleemloos en zonder te knoeien kon lakken. FANTASTISCH.

 

Heb jij de Miracle Gel al geprobeerd? Ben je bekend met Sally Hanson? Zou je deze nagellak kopen?

Ik ben benieuwd!

 

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

 

Reacties: Minireview Sally Hanson - Miracle gel nagellak

yxano ktwth for 07% bykkjk1

xyoeg rewbn for 10% yjynnu7

eeiqg sslmb for 72% wftbbt9

Sally Hanson

wat fijn dat je zo'n fijne nagellak hebt gevonden! Voor mij is deze wat minder interessant, omdat ik voor mijn werk geen nagellak op mag en dus toch altijd na het weekend de lak er weer af moet halen (balen!!). Dan vind ik het teveel gedoe om én nagellak én een topcoat te moeten gebruiken (en aanschaffen). Maar voor alle andere nagellak-lovers klinkt dit zeker als een topproduct!

Re:Sally Hanson

Hi Michelle,

Wat jammer dat je voor je werk geen nagellak mag dragen. Dat is wel een beetje balen! Ik snap dat je dan niet een dergelijke nagellak als deze gaat aanschaffen, dat is dan de moeite niet! Ik vind dit een mooie en goedkopere vervanging van de shellac, dat wat je in de nagelstudio kunt laten doen en waar je een speciale UV lamp voor nodig hebt... Mocht je ooit een andere baan krijgen en je wel nagellak op je werk mag dragen dan zou ik je deze zeker aanbevelen ;) XoXo Olivia

Nieuw bericht