Mijn Make-up Looks van de afgelopen week

Lieve beauties,

Ik heb deze week mijn nieuwe oogschaduw (Sleek i Divine Ultra Mattes V1 Brights pallette) en nieuwe lipsticks fijn uitgeprobeerd. (van MAC Cosmetics)

Ik ga nog een fijne review schrijven over vooral mijn nieuwe Sleek pallet met fellere kleuren (die ik normaal niet echt draag). Maar in deze blogpost even een paar foto's.

Roze oogschaduw. Volgens mij heb ik dat voor het laatst gedragen toen ik een jaar of 15 a 16 was. Er zitten twee mooie kleuren roze in het Sleek i Divine Ultra Mattes V1 Brights pallette. Deze heb ik met de witte oogschaduw aangebracht die ook in het pallette zit. Met mijn nieuwe Smokey Eye potlood van Essence heb ik de hoeken wat donkerder gemaakt en daaroverheen de roze oogschaduw geblend. Ik moet zeggen dat het op de foto minder fel lijkt als in de spiegel. Ik ga deze look wel vaker maken want ik kreeg er leuke reacties op via instagram.

Groen heb ik ook weer geprobeerd deze week met hetzelfde Sleek palet. Ik heb ook de groene Kajal Kohl potlood van Essence gebruikt die ik nieuw had gekocht bij de webshop van Kruidvat. Op deze look kreeg ik ook leuke reacties. Het is misschien een beetje gewaagd omdat ik blauwe ogen heb maar mijn omgeving zegt dat ik het wel kan hebben dus ik doe dit wel af en toe. Ik had alleen niet zo een felle groene kleur in mijn collectie maar sinds ik dit Sleek Pallette heb, heb ik dit wel. Ook dit ga ik vaker doen en ik denk dat ik wat ga experimenteren met een groene smokey eye.

Een wenkbrauwfoto. De visagiste van de Douglas had de Anastasia Beverly Hills Brow Wiz bij me aangebracht. Mijn wenkbrauw ziet er meteen een stuk beter uit. Ik zie nu ook duidelijk wel haartjes is even moet gaan epileren.... *bloos*

Ook heb ik een dag mijn ogen een beetje naturel gehouden en het accent op de Barbie Pink lipstisck gelegd van MAC cosmetics. Wat vinden jullie daarvan? Op deze foto zie je dat mijn wimpers iets langer zijn omdat ik die dag een review heb gemaakt of eigenlijk een battle met de Essence Lash powder.

Per slot had ik mijn nagels geknipt en gevijld. Ik heb ze wit gelakt met de Etos whitener en topcoat (huismerk). Eerst wilde ik er nog roze overheen doen maar ik had besloten om ze even wit te houden. Ik kreeg helaas de Shellac er niet helemaal goed af dus op dat moment zat mijn nagellak nog niet zo mooi. Ik heb gisteren de nagellak remover gehaald met Aceton dus ik ga zondag even de restjes Shellac eraf halen en dan kan ik ze mooi lakken. Om mijn nagels mooi te krijgen moet ik ze weer even laten groeien zodat ik ze mooi kan vijlen. Er zijn denk ik ongeveer 6 nagels afgebroken waardoor sommige erg kort zijn waardoor ik ze niet goed kan vijlen. Ik ga zondag lekker nageltutten!

Dit zijn mijn Looks van deze week. Ik heb op zich wel dagelijks make up op maar dit zijn de momenten dat ik wat anders heb gedaan als dat ik normaal doe. Vinden jullie dit een leuk artikel of hebben jullie zoiets van lekker boeiend dit hoeft van mij niet?

Ik hoor graag jullie reacties!

With Love,

Life Must Be Fabulous

Reacties: Mijn Make-up Looks van de afgelopen week

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht