Mijn favoriete webshops

Ik ben een beetje shopverslaafd denk ik  ~bloos ~ . Ik hou ervan om mijn geld in mijn kast te zien hangen en het op mijn gezicht te smeren of in mijn oren te hangen, om mijn polsen of om mijn nek. Ik shop graag in winkels maar ik shop vooral graag via internet. Zeker nu ik rolstoelgebonden ben zijn de webshops niet veilig voor mij. Ik wil graag mijn favoriete webshops met jullie delen.

Kleding & schoenen

Wehkamp: voor kleding bestel ik vaak via Wehkamp. Ze hebben een enorme uitgebreide collectie. Hun zoekfuncties vind ik ideaal en voor ieder figuur is er wel wat leuks te vinden. Ik vind in vergelijking tot een aantal jaar geleden dat zij hun webwinkel echt goed hebben uitgebreid met de bekende merken die je ook in de winkels kunt vinden. Ik vind het leuk dat ze regelmatig een ontwerper hebben die hun collectie verkoopt via Wehkamp. Ook hebben ze allerlei inspiratietips, zoals nu de WK shop, in het verleden de GTST shop. Ik hou daar wel van. Wehkamp heeft een snelle service, op werkdagen voor 22:00 uur besteld en de volgende dag in huis. Erg handig. Wat ik ook handig vind is dat je alles kosteloos retour kunt sturen (al vind ik de verzendkosten wel wat aan de prijzige kant). Soms bestel ik gewoon voor EUR 200,- aan kleding en ik stuur voor Eur 100,- weer retour. Zo kan ik thuis gewoon lekker passen. Vooral als ik niet zeker ben van de kledingmaat. Vaak staat er bij de artikelen vermeld hoe ze vallen dus kun je het wel redelijk inschatten. Ook zijn er vaak kortingsacties en is er altijd wel een tabblad Sale. Ik hou van Sale. Wie nou niet?

Zalando: voor schoenen surf ik met enige regelmaat naar Zalando. Ik heb schoenmaat 42, super irritant. In de winkels hebben ze vaak maar 1 paar van een schoen in maat 42 en soms gewoon helemaal niet. Bij Zalando is dat anders. Daar kan ik gewoon lekker zoeken op mijn schoenmaat en hoppaa alle schoenen die ik pas komen in mijn beeldscherm. Zo hoeft ik in ieder geval niet verlekkerd naar allerlei leuke schoentjes te kijken die ik toch niet pas. Zalando heeft ook een fijne collectie aan kleding. Zo heb ik afgelopen winter een hele leuke sjieke trui geshopt voor de bruiloft van mijn vriendin. De service van Zalando vind ik ook erg fijn. De bestellingen zijn snel in huis en ook bij Zalando kun je eventuele aankopen die je toch niet wil, gratis terugsturen. Zij rekenen overigens ook geen verzendkosten.

Accesoires

Modemusthaves: een fijne website waar je direct vrolijk van wordt. Ze hebben leuke en aparte dingen voor een zacht prijsje. Ook voor homedecoratie hebben ze tegenwoordig leuke items. Ik vind de website leuk en als je de instagram van Modemusthaves volgt zie je dagelijks leuke looks en bij elkaar uitgezochte items voorbijkomen. De verzending is binnen een aantal werkdagen en als je ergens niet tevreden over hebt of wanneer je iets niet past dan moet je zelf betalen voor het terug verzenden. Dat maakt het voor mij wat lastiger om kleding te shoppen bij Modemusthaves. Ik heb maat 42 of maat XL en ik twijfel toch vaak of iets zal passen of niet. Ik heb 1 ding geprobeerd en het viel helaas ook nog eens klein uit. Verder kan ik er persoonlijk juist wel goed slagen voor accessoires, tassen en leuke sieraden. Ik kijk met enige regelmaat op hun website om te kijken of ik leuke nieuwe dingen kan spotten.

Asiisa: OMG ik vind de webshop van Asiisa echt superleuk. Aziza zelf is gewoon een hardwerkende jongedame en ik gun haar echt het allerbeste. Ze heeft een leuke webshop en vult de items regelmatig met nieuwe items aan. Ik heb veelvuldig bestellingen geplaatst de laatste tijd. Asiisa kijkt goed naar wat de trends zijn en zij zorgt voor betaalbare items. Ze zoekt met precisie haar items uit die vergelijkbaar zijn met de duurdere merken. Ik heb nog nooit een miskoop gedaan bij Asiisa. De service is goed, Asiisa levert snel en de verzendkosten zijn laag, wat wil je nou nog meer?

DWH Jewelry: de sieraden van DWH Jewelry zijn handgemaakt. Ik vind dat zo leuk. DWH Jewelry heeft iedere week een nieuwe armparty in de aanbieding. Haar collectie is niet supergroot maar de dingen die ze verkoopt zijn erg leuk. Ik had een armbandje besteld die vrij strak zat, ik vroeg haar of ze de armband ook in een maat groter had. Ze vroeg me naar de maten van mijn pols en ze heeft ze opnieuw gemaakt en naar me verzonden. Hoe lief is dat. DWH Jewelry is erg actief op instagram en ze post regelmatig leuke nieuwe dingen zoals nu heeft ze een WK armbanden set gemaakt. Deze armbandenset is zo leuk dat je ze ook buiten het WK om kunt dragen. De sieraden van DWH Jewelry zijn betaalbaar en uniek. De verzendkosten zijn laag en de service die zij verleend daar ben ik erg over te spreken. Een leuk initiatief deze webshop en ik hoop dat ze kan uitgroeien tot een mooi bedrijf!

Boutiquecr___: Boutiquecr___ op instagram,ik kan helaas geen link zetten maar je kunt haar even toevoegen op je instagram (of op facebook: Crystal Bou). Crystal heeft superveel verschillende items in haar collectie. Ze heeft nog geen webshop maar ik hoop echt dat ze die snel gaat maken. Ze heeft verschillende kleding te koop, make up en soms ook sieraden. De levertijd is wel wat langer dan bij de eerdergenoemde webshops maar de kwaliteit is er niet minder om. Ik heb fijne Urban Decay make up bij haar gekocht en ik werd vriendelijk en professioneel geholpen. Afgelopen zondag heb ik drie kledingstukken bij haar besteld en ik kreeg binnen een uur na mijn bestelling op die zondagavond nog een berichtje met wat de levertijd is en over de totaalprijs. Jammer dat de levertijd wat langzaam is maar haar instagram en/of facebook zijn zeker de moeite waard om te bekijken. Vooral de merkgevoelige dames zouden een kijkje moeten nemen want ze verkoopt van alles van bijvoorbeeld Chanel, Christian Louboutin (hearteyes) Michale Kors, Hermes, bandage jurken geïnspireerd op de Amerikaanse filmsterren. Crystal zet hem op! Je ben echt goed bezig!

Love4jewels: Bij Love4Jewels heb ik inmiddels ook verschillende sieraden bestellingen gedaan, een leuke ketting, horloge, oorbellen. Ik blijf toch steeds terugkomen. Een leuk hoekje op haar website is de L4JBudget. Hier staan echt spotgoedkope maar toch hele leuke sieraden tussen. Love4jewels levert snel en hanteert lage verzendkosten. Voor mij zijn zij ook een blijvertje.

Aya-Shop: Aya-shop heeft leuke sieraden en Argan Olie. Ik ben echt fan van de olie die zij verkoopt. Ik heb er eerder ook al over geschreven. De olie kun je voor van alles gebruiken. Je gezicht wordt er zacht van, je haarpunten worden mooi en je schijnt er ook nog mee te kunnen koken, echt super. Wanneer mijn olie op dreigt te gaan bestel ik direct nieuwe. De service van Aya-shop is ook fantastisch. Ik had oorbellen besteld en die kwamen niet aan. Waarschijnlijk een fout van de PostNL of iemand heeft het uit mijn brievenbus gevist. Aya-shop vond het zo vervelend dat het niet aankwam dat ze de oorbellen nogmaals heeft verzonden. Echt een superservice en zeker een shoutout waard in dit artikel. Ze heeft steeds nieuwe sieraden op haar website, ze levert snel en de verzendkosten zijn laag. Je kunt haar ook vinden op instagram via Arganjewelry. Topper!

Make up en haar

Boozyshop: Op Boozyshop heb ik ondertussen ook meerdere keren bestellingen gedaan. Een supersnelle service en geen hoge verzendkosten. Ik heb nog niets retour gedaan dus daar heb ik geen ervaringen mee. Boozyshop verkoopt merken make-up die je niet zo snel in de winkels kunt vinden. Ik ben zelf dol op de Sleek Make Up en ik kan bij Boozyshop helemaal los gaan. Naast Sleek bestel ik daar ook graag make-up producten van de Kardashians en van BH cosmetics. Me love.

Knip&Go shop: Bij Knip&Goshop bestel ik graag mijn haar producten. Deze kapperswinkel heeft een zeer uitgebreide collectie producten van  verschillende merken. De service is snel. Het is jammer dat ze geen kapsalon in de buurt van Amsterdam hebben (of ik ken hem niet) maar als dat zo was dan zou ik daar zeker een kijkje gaan nemen. Wegens mijn beperkingen had ik een instructie voor de bezorger van het pakket dat ik had besteld. Knip&Go shop heeft me uitstekend geholpen zodat ik mijn pakketje thuis afgeleverd kon krijgen zonder dat ik de trap op moest naar de voordeur. De klantenservice was erg vriendelijk. Als je producten besteld boven de EUR 30,- dan zijn de verzendkosten gratis en als je producten voor 16:00 uur besteld, zijn ze de volgende dag al in huis. Daar kun je mee thuis komen (blijven).

 

Dit zijn mijn favoriete webwinkels waar ik met enige regelmaat bestellingen plaats. Binnenkort meer over de producten van deze ketens in komende blogs en reviews.

Ik hoop dat je inspiratie op hebt kunnen doen en dat je snel weer komt kijken als er nieuwe artikelen op mijn website staan.

With Love,

Life Must Be Fabulous

 

 

 

 

Reacties op onderwerp: Mijn favoriete webshops

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht