MeMeMe Cosmetics - mono oogschaduw in de kleur Moondust

Lieve beauty's,

Bij Alice & Jo Webshop kocht ik deze witte mono oogschaduw van MeMeMe Cosmetics in de kleur Moondust (wit).

Normaliter review ik deze kleine producten niet maar.... Ik moet zeggen dat ik verbaasd ben over de kwaliteit van deze oogschaduw mono. Dit is hem:

Deze mono oogschaduw kost bij Alice & Jo webshop op dit moment EUR 3,18 (er is sale), normaliter kost hij EUR 6,35.

De pigmentatie van deze oogschaduw is echt supermooi. Je hebt een klein beetje nodig waarmee je veel kunt doen. Ik gebruik altijd een witte oogschaduw in mijn inner corner (binnenste ooghoek bij je neus) van mijn oog. Ik vind dat mijn ogen hierdoor meer spreken. Ook lijken ze iets groter optisch gezien. Ik gebruik vaak een lichte kleur uit een palette. En ik heb verschillende mono's geprobeerd bijvoorbeeld: Calvin Klein de poeder oogschaduw (blijft niet de hele dag zitten) en de Calvin Klein vloeibare oogmake up (dekt te klonterig), Essence (dekt niet zo mooi en was te shimmery), Catrice (dekt niet mooi). Je snapt dus wel dat ik blij was dat deze oogschaduw van MeMeMe Cosmetics heel erg mooi dekt. Ik gebruik deze nu ongeveer anderhalve week a twee weken. Dus de foto's die je voorbij ziet komen, daar heb ik hem op.

Ik plaats hier even een foto die ook in een andere review is gebruikt maar zo heb je een idee hoe het eruit ziet. Ik heb deze Moondust oogschaduw aangebracht in de innercorner en boven mijn browbone. Volgens mij kun je dat redelijk goed zien in onderstaande foto. Overigens, de rest van de ooglook is van het Sleek make up I divine Arabian Nights Smoke & shadows palette. Om mijn review van dit mooie Sleek palette te lezen, klik hier.

Je hoeft hem natuurlijk niet voor je inner corner te gebruiken, hij dekt ook mooi over je gehele ooglid of je kunt hem gebruiken om plekjes in je oogschaduw iets op te lichten bijvoorbeeld onder je wenkbrauw. Ik ben verbaasd over de kwaliteit van deze oogschaduw.

Ik ben zoals je hebt gelezen erg tevreden over deze oogschaduw. Als deze op is dan schaf ik hem zeker opnieuw aan.

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

 

Reacties: MeMeMe Cosmetics - mono witte oogschaduw

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht