Make-up Revolution - Girls on Film palette

Lieve beauty's,

Vandaag ook een leuk artikel de lucht in, althans dat hoop ik hihi. Ik heb weer een review voor jullie van een heel fijn oogschaduw palette. Namelijk het Girls on Film Salvation oogschaduw palette welke ik heb gekocht bij Make-up Musthaves. Het palette kost slechts EUR 7,99 en het is het zeker waard. Wat een mooie kwaliteit. Let's start with a picture:

 

Dit is de voorkant en de achterkant. Een mooi verzorgd doosje. Het ziet er luxe uit door de strakke vormgeving en de mooie glanzende letters van het merk Make-up Revolution. Ik moet nog even oefenen om de mooie letters goed op de foto te krijgen. Dat is best lastig heb ik gemerkt. Al snel zit de flits er op of is het overbelicht en zie je helemaal niets. Ik heb mijn best gedaan hihi. Op de achterkant van het doosje staan de kleuren van het oogschaduw palette die goed matchen met de inhoud. Zoals je ziet zijn er 12 shimmery kleuren en 6 matte kleuren.

Als we het doosje openmaken zien we dit:

Wat een prachtig doosje was mijn eerste reactie. Glanzend zwart, mooie gouden letters. Het geeft me een luxe gevoel en dat voor nog geen 8 euro. Maken we het doosje open dan zien we dit:

Een mooie grote spiegel en de mooie kleuren oogschaduw. Alle kleuren hebben een naam en die staat op doorzichtig plastic omschreven. Bij het swatchen merkte ik direct de goede pigmenten van deze oogschaduw. Ik hou ervan. Zeker vergelijkbaar met de fijne paletten van bijvoorbeeld Sleek make-up.

Hieronder een foto met de kleuren geswatcht op mijn hand. Let aub niet op mijn enorm lelijk gelakte nagels. Shame on me... Op de foto ziet het er erger uit als dat het daadwerkelijk was hihi.

De kleuren in volgorde van het palette van links naar rechts:

Shimmery rij 1: walking hand in hand, heads turning, camera rolling, take your picture, polarod heaven, made a million.

Shimmery rij 2: bridge at midnight, light flashing, frenzy all down your spine, lipstisck over the lens, smile wider, hold tight.

Mat rij 3: give me shudders,shooting star, one in a million, so bright, she's falling, girls on film.

Ik vind de pigmenten echt superfijn van dit palette. Niet verwacht voor deze prijs. Dit is absoluut geen miskoop. Ik pak het palette al automatisch als ik me ga opmaken in de ochtend. Je kunt de kleuren goed blenden zonder dat het verdwijnt en je het opnieuw moet aanbrengen. Dat is bij mij soms wel een irritatie bij andere paletten die ik heb. Dan denk ik het zit goed, ik ga blenden en weg oogschaduw... starting again... Dat is bij dit palette absoluut niet zo. Je kunt hier mooie naturel looks mee maken want ook al zijn de kleuren shimmery. Het is niet too much. Je kunt hier prima een mooie look mee maken voor naar je werk. De kleuren sluiten mooi op elkaar aan waardoor je er ook een mooie smokey eye mee kunt maken. Je kunt natuurlijk kiezen voor 1 of twee kleuren maar zelf gebruik ik meestal 3 of 4 kleuren. Ook kun je er met een dun kwastje goed een lijntje mee trekken op je wimper rand of juist onder je onderste wimper rand.

Ik ben superblij met dit palette en wanneer je op zoek bent naar een naturel palette, net even iets anders dan een nude palette en voor een betaalbare prijs dan raad ik je dit palette zeker aan. Je kunt hier alle kanten mee op. Ook door de combinatie met een aantal matte kleuren.

Onderstaand een paar foto's van een look die ik heb gemaakt en een foto van instagram. Ik heb dit palette gebruikt bij de #dear2015challenge op de make-up of the day dag.

Kennen jullie dit palette al? Wat is jullie mening hierover?

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

Reacties: Make-up Revolution - Girls on Film palette

prachtig

Wat een prachtig palette met mooie kleuren.
Ik heb momenteel een no-buy wat betreft palettes...maar ik hou deze in gedachten ;-)

Nieuw bericht