Make-up looks van de afgelopen dagen

Lieve Beauty's,

Make-up is voor mij ontspanning. Een moment dat ik niet hoef te denken aan alle ellende. Een moment voor mijzelf. Een moment dat niemand me kan afpakken. Even genieten van de mooie kleuren op al mijn paletten. Even genieten van alle lipsticks waar ik uit kan kiezen. Even genieten van een momentje voor mijzelf. Het is ook even wegvluchten van alles maar dat is een detail. Ik geniet van make up. Ik vind het leuk om te experimenteren en nieuwe dingen proberen.

Nerveus

De afgelopen dagen was ik erg nerveus. Ik ging weg uit het revalidatiecentrum. Ik zou iets meer dan een week thuis zijn en op 13 oktober begint het poliklinische revalidatieprogramma. Ik vind het enorm spannend en ja, ik vlucht weg in make-up. Ik wil niet dat mensen zien dat er iets aan de hand is. Aan de andere kant ook weer wel want dat maakt alles weer een stuk gemakkelijker. Als je in een rolstoel zit is het duidelijk dat er iets aan de hand is. Je hoeft niets uit te leggen. Maar als je loopt (hoewel ik loop nog met een kruk) is het een stuk lastiger om te zien dat er iets aan de hand is. Ik was twee weken geleden met mijn vriendin en een groep vriendinnen uit eten voor haar verjaardag. Vanuit het revalidatiecentrum haalde ze me op. Ik besloot om zonder rolstoel mee te gaan omdat ik toch maar kleine afstanden hoefde te lopen en het restaurant waar we naar toe gingen heeft een hoge drempel. Helaas had ik mijn krukken thuis. Ik had me gewoon lekker opgemaakt zoals altijd, mijn haar gedaan. Maar ik had er ook een dag therapie opzitten. Wel een uurtje kunnen rusten maar dat was niet lang genoeg. Toen we naar binnen gingen kreeg ik een klapperend linkerbeen. Ik kreeg mijn spier niet onder controle en begon spontaan te janken. Hoe awkward is dit midden in een restaurant dat bomvol zit. Dat zijn momenten dat je je veilige haven bij je wil hebben. De rolstoel dus. Of je krukken. Maar goed. Ik wist op dat moment dat ik mijn grenzen had bereikt en dat ik rust moest nemen. Die batterij gaat sneller leeg als dat je denkt.

Enfin.

Make-up looks van de afgelopen dagen

Een foto in de week voor vertrek uit het revalidatiecentrum, een look met het fijne Sleek make-up I divine au natural oogschaduw palette.

Afgelopen zaterdag, de eerste zaterdag echt thuis. het superfijne Boozyshop 88 warm oogschaduw palette gebruikt.

De eerste zondag echt thuis. Een snelle make up look met Urban Decay Naked 3. Een snelle look omdat ik mijn hondje moest uitlaten en ik me had veslapen.... Oeps! Ja ik ben zo moe dus opstaan is best lastig in de ochtend hihi! Gelukkig kon mijn meisje de boel ophouden.

En vandaag weer lekker gesmeerd met het Urban Decay Naked 3 oogschaduw palette. Ik heb een keer een andere basiskleur gebruikt en deze bevalt me goed! Dust* is de naam daarvan. De donkere kleuren van de Naked 3 zijn zo goed gepigmenteerd dat je nog bijna moet oppassen dat je niet teveel gebruikt. Even dunnetjes "dippen" met de kwast en het is bijna voldoende voor beide ogen (de donkere kleuren dan he). Me like!

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

 

Reacties: Make-up looks van de afgelopen dagen

mooi

Je bent egt een mooi meisje. X Nena

Re:mooi

Dank je wel Nena, *bloos* XoXo Olivia

Nieuw bericht