Look of today

Oh my god, ik mis mijn hoge hakken zo..... Ik kan er nu niet op lopen natuurlijk... Ze staan daar maar te staan... Onder mijn kledingrek, op mijn kledingrek in de grote doos, in mijn grote mand, boven bij de voordeur.. Pfff Ik heb net even mijn mooie net nieuwe blauw hakjes aangetrokken van Sasha, ik had ze in de week gekocht voordat ik de epileptische aanval kreeg waardoor ik ze nog niet heb gedragen... Damn.. Ik heb ze gewoon even aangehad. Ik durf er niet op te staan enzo...

Omdat ik bezoek kreeg heb ik ook even lekker zitten tuttelen vanmorgen. Ik geniet echt van de mooie producten van Urban Decay, Sleek Make up, MAC cosmetics, ELF make up... Even in mijn oorbellencollectie gekeken en weer eens een paar eruit gehaald die ik supertof vind van Urban Glam maar die ik nog niet veel gedragen heb... Ik pas weer in mijn spijkerbroek maat 42 dus die heb ik ook maar aangetrokken. Hij zakt zelfs van mijn bil af.. Tsja.. 20 kilo afvallen in korte tijd heeft zo zijn voordelen (ook haar nadelen... daar hebben we het maar even niet over ;).

Er zijn mensen die het gek vinden dat ik met make up bezig ben en met mijn uiterlijk. IK BEN MET HELE ANDERE DINGEN BEZIG! Namelijk met mijzelf weer mijzelf laten zijn.... zorgen dat ik weer kan lopen, REVALIDEREN! en JA... ik hou van make up, ik hou ervan om mijn haar te doen, ik hou ervan om me te verzorgen. Het werkt voor mij ontspannend... Ik ben blij dat ik er een beetje normaal uitzie als ik langs een spiegel rol met mijn rolstoel. Het doet mij goed. Als ik mij niet opmaak dan ben ik een wit lijk. Ik heb geen behoefte aan een depressie. En daar zat ik echt tegenaan. Ik ben niet voor niets begonnen met Life Must Be Fabulous... Look good, Feel better.. dat is echt waar. sommige mensen begrijpen dat niet helaas... Ik zeg dan maar als je het niet ziet of snapt dan ben je geen echt mens/dokter/watjefunctieookmogezijn. Omdat ik niet kan lopen, omdat ik een burn out heb, moet dat een reden zijn dat ik mezelf dan niet moet verzorgen en geen make up mag dragen??? Daar kan ik niet inkomen... Er zijn ook dagen dat ik er echt geen zin in heb. Dan doe ik wat mascara op en klaar. Maar als ik de tijd heb en de energie dan neem ik de tijd om even wat aan mezelf te doen zodat ik me beter voel.

Some pictures of todays look:

Mijn twee kleine zusjes waren er vorige week.. 13 en 15 zijn ze alweer. Even een foto voor een halfzussen moment. We missen dan nog wel een zusje want die was er helaas niet bij. #mijnvaderkanalleenmeisjesmaken....

WIth Love,

Olivia,

Life Must Be Fabulous

Reacties: Look of today

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht